Dobrý den Veroniko,
jak již zmínil další uživatel - Daryl. Celé řešení situace je dosti prapodivné.
Teď se mi změnil tarif (pravděpodobně po Vašem zásahu). Otázkou pro mne ale je, že je tu očividně nefunkční služba ve větším rámci, nežli u mne doma na koncovém zařízení. Toto zůstává nijak neřešeno a bez výsledku. Doufám, že snížení tarifu, bez výměny modemu bude funkční, protože opět, i přes dohodu, že mi dnes bude upřesněn čas technika se opět nikdo neozval.
Rád bych měl kvalitní službu, ne nutně levnou. Ale kvalitní službu, která je nabízena. Nepotřebuji na ní slevu (to už je akt čirého zoufalství), potřebuji ji funkční.
Pokud vidím, že se stejný problém vyskytuje ve stejném okruhu (kterým není myšlen můj obývák), tak jde očividně o problém. Bude toto řešeno a dojde jednou k tomu, že bude využitelná služba 1000/60, tak jak je na mé adrese proklamováno na Vašich stránkách nebo se k tomu nedostaneme?
Nějak nevěřím řešení snížení tarifu, ponechání stejného modemu, pokud je problém mimo zařízení. Tak abychom se dostali do toho, že během týdne nebudu hledat řešení znovu.
Můžete alespoň potvrdit nebo vyvrátit to, že je tedy na Kolíně porucha, tato je Vám známá a jste ochotni s ní něco dělat, nebo pro mne bude časově únosnější hledat jiného poskytovatele, který dodá stabilní služby a podporu, která dokáže identifikovat a řešit problém.
S uživatelem Darylem souhlasím, včera to došlo do neúnosné míry - výpadky od 18:30 +/- do 20:30. Restart modemu pro znovu získání WAN IP vyřešil problém na 2 minuty možná. Následně od 20:30 do cca 22:00+/- to neřešilo nic, prostě to nefungovalo.
Kontaktní formulář samozřejmě vyplním, ale rád bych viděl zpětnou vazbu na řešení problému, ne záplatování formou výměna/nevýměna, nastavení/nenastavení. default/nedefault atd. To nikam očividně nevede, pokud je známé, že další uživatelé v okolí mají stejný problém.
Díky,
Jan