Jump to content

Jan

User
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Premium
  • Vodafone mobile services
    -
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    Vodafone Station
  • Place of subscription of Vodafone services
    Kolín

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jan's Achievements

Level 2

Level 2 (2/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. @Veronika - Vodafone Dobrý den Veroniko, opět se zeptám, bude někdo problém řešit jinak, než že všem uživatelům odpovíte, že problém není, výpadek nebyl a vše si každý vymýšlí? Díky, Matějka
  2. @Marek-26Aktuálně jsem dotelefonoval znovu s podporou. Problém je tedy na páteři očividně, snaží se řešit a přepojovat (Přesněji mezi Praha - Kolín údajně). Služba tedy není funkční. Řešení a délka řešení není známá. Konečně je tedy připuštěno tedy to, že je ta služba nefunkční a to ve větším rozsahu na Kolínsku. Bohužel, řešení není dostupné, tedy spíše pokus-omyl očividně. Časové rozmezí nápravy stejně tak. Tedy řešení jiného poskytovatele je okolí Kolína nejlepší volbou zdá se.
  3. @Ivo MašekMno, to je bohužel to, o co se snažím již notnou dobu Vodafonu tvrdit. Vždy a všem uživatelům stejně však jde vždy odpověď, že je problém na koncových zařízeních, přijde technik, jeden, druhý a oba svorně řeknou, že je vše v pořádku, avšak, že problémy v okolí jsou. Teď bych měl čekat na třetího s výměnou modemu a pak znovu opakovat pravděpodobně. Už to stojí dost dovolené tu na ně furt čekat a výsledek je ten, že se neřeší ten samotný důvod problému. Díky tomu, se výpadky dějí častěji a častěji. Za chvilku budu na podpoře znát všechny podle jména 🙂
  4. @Marek-26Zdravím, modem zůstal. Každopádně, rád bych se odpoutal od myšlenky, že chyba je na koncovém zařízení, když jsou v okolí (u těch co vím v okolí cca 3km) se stejnými problémy. Pokud je problém v zařízení tímto způsobem, pro více uživatelů prakticky v "dohledové" vzdálenosti, zajímalo by mne, proč je vůbec služba nabízena na druhou stranu.
  5. Dobrý den, snížení tarifu proběhlo. Výpadky zdárně pokračují, skvělá a výborná práce. Defakto znovu a opakuje se, další uživatelé na Kolínsku. Další uživatel - díky @mrzicza potvrzení. @Veronika - Vodafonebude se už něco řešit, nebo nejlépe službu zrušit okamžitě? Díky, Jan
  6. Dobrý den Veroniko, už se vzdávám. Ano respektuji, že nejste schopni spárovat s mým účtem, k čemuž by posloužil formulář, stejně tak ale email tohoto účtu zde na fóru, který je totožný na mém Vodafone učtu, který vede k účastnické smlouvě, adrese atd., ale nevadí, zákazník si to zařídí sám. Stejně tak jako alternativní službu. Formulář jsem vyplnil. Mám tedy považovat tento post za "vyřešen/nevyrešen" po vzoru veškeré technické podpory doposud ze strany Vodafone? Po aktuálním snížení tarifu jsem hned dnes zaznamenal znovu pád - stejný problém "Mobile WAN is not working. Please contact Vodafone.". Opět nutný restart. Když budu pokaždé fungovat podle toho co píše modem, tak můžete platit jednoho člověka jen kvůli mne, protože ho budu "kontaktovat" pořád dokola.
  7. Dobrý den Veroniko, jak již zmínil další uživatel - Daryl. Celé řešení situace je dosti prapodivné. Teď se mi změnil tarif (pravděpodobně po Vašem zásahu). Otázkou pro mne ale je, že je tu očividně nefunkční služba ve větším rámci, nežli u mne doma na koncovém zařízení. Toto zůstává nijak neřešeno a bez výsledku. Doufám, že snížení tarifu, bez výměny modemu bude funkční, protože opět, i přes dohodu, že mi dnes bude upřesněn čas technika se opět nikdo neozval. Rád bych měl kvalitní službu, ne nutně levnou. Ale kvalitní službu, která je nabízena. Nepotřebuji na ní slevu (to už je akt čirého zoufalství), potřebuji ji funkční. Pokud vidím, že se stejný problém vyskytuje ve stejném okruhu (kterým není myšlen můj obývák), tak jde očividně o problém. Bude toto řešeno a dojde jednou k tomu, že bude využitelná služba 1000/60, tak jak je na mé adrese proklamováno na Vašich stránkách nebo se k tomu nedostaneme? Nějak nevěřím řešení snížení tarifu, ponechání stejného modemu, pokud je problém mimo zařízení. Tak abychom se dostali do toho, že během týdne nebudu hledat řešení znovu. Můžete alespoň potvrdit nebo vyvrátit to, že je tedy na Kolíně porucha, tato je Vám známá a jste ochotni s ní něco dělat, nebo pro mne bude časově únosnější hledat jiného poskytovatele, který dodá stabilní služby a podporu, která dokáže identifikovat a řešit problém. S uživatelem Darylem souhlasím, včera to došlo do neúnosné míry - výpadky od 18:30 +/- do 20:30. Restart modemu pro znovu získání WAN IP vyřešil problém na 2 minuty možná. Následně od 20:30 do cca 22:00+/- to neřešilo nic, prostě to nefungovalo. Kontaktní formulář samozřejmě vyplním, ale rád bych viděl zpětnou vazbu na řešení problému, ne záplatování formou výměna/nevýměna, nastavení/nenastavení. default/nedefault atd. To nikam očividně nevede, pokud je známé, že další uživatelé v okolí mají stejný problém. Díky, Jan
  8. Zdravím, ano zkoušelo. Následně i nový znovu restart do defaultu. Bezvýsledně. Stejně tak Kolín. Alespoň nějaká informace. Je tu nějaká soukromá zpráva, zajímala by mne přímo městská část. Ať mám případně "podklady" pro dalsmší komunikaci. Díky.
  9. Dobrý den, sháním se po tom, zdali nemá někdo případné zkušenosti a zdali problém neřešil nebo není schopen řešit lépe, nežli Vodafone CZ podpora. Poslední tři měsíce jsou prakticky neustále výpadky internetu. Několikrát denně stejný problém. Někdy více intentzivní, jindy méně. Po přihlášení do modemu je vždy stejný problém - Mobile WAN is not working. Please contanct Vodafone. A tady narážíme. S Vodafone CZ podporou řeším již tři měsíce a výsledek je ... nula, tedy vlastně je to ještě horší nežli předtím. Tedy postupně: Původní služba UPC s tarifem kolem 500/50 UPC odkoupeno Vodafone CZ Zvýšení tarifu na 1000/50 a začínají občasné výpadky zejména na .com domény - napříč domácností - NTB, Desktop, Telefon - jedno zdali Wifi nebo Ethernet Řešeno s podporou - nevyřešeno, avšak po cca 2 měsících problém přestal Přibližně 3-4 měsíce zpět začalo neustále vypadávání - problém v modemu vždy stejný "Mobile WAN is not working correctly. Please Contanct Vodafone". Restart modemu nutný několikrát za den - občas ani ten však problém nevyřeší Telefon s podporou prakticky každý den vede k následujícím pokusům v průběhu posledních 3 měsíců Výměna modemu - jeden technik - výpadky pokračují Týden a půl na to druhý technik - měření kabeláže a výměna spojek - vše je prý 100% super - výpadky pokračují Vodafone podpora mění IPv6 na IPv4 - výpadky pokračují Doporučení přechodu na pomalejší tarif - z 1000/60 na 500/50 Dohodnutí technika na lince pro výměnu Vodafone Station za Compal a snížení tarifu už nedopadlo, již se nikdo neozval (paní tvrdila, že do půl hodiny volá) Zvýšení ceny od cca 60,- (místo snížení, které bylo dohodnuto na lince na půl roku jako satisfakci na 299,-) Výsledek je ten, že se mi po cca 20 telefonátech, 2 návštěvách techniků podařilo vyjednat jediné a to je to, že za nefunkční službu (např. dnes 5/11/2023 jsem od 20:00 do 21:15 restartoval modem 5x a ani to nepomohlo k rozběhnutí) získal "výhodnější cenu" zdražení o 60,- Dokáže už to někdo vyřešit, existuje vůbec eskalační bod nebo mám dokola volat na linku, kde mi doslova řeknou "zavoláme a nezavolají", "opravíme a neopraví", "zlevníme jako satisfakci a zdraží". Nedokážu si představit, že bych obdobným způsobem fungoval ve svém pracovním poměru nebo poměru k zákazníkovi fungoval tímto způsobem, protože ani jedno z toho už by nebylo. Díky, Jan
×
×
  • Create New...