Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Takže asi nějaký Android TV stick. Bude bezpečně fungovat? Třeba Homatics?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Vyhledávání "Homatics" našlo i zde na fóru nějaké výsledky, ale zkušenosti spíš ne.

Nutno koupit z eshopu a zkusit, kdyby nevyhovovalo, ať to lze případně jednoduše vrátit, resp. odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Do pr... už s VF, nechtěl jsem ležet u TV, tak že si sednu k PC a budu pokračovat ve sledování tam. No nebudu.

Může mi někdo z VF vysvětlit, proč některé kanály jedou bez problému a jiné, tvrdošíjně hlásí WV1862? Pořád jedno a to samé PC, prostě např. kanál ID HD si nespustím.

Zkusím třeba CRIME + INVESTIGATION - jede, VIASAT TRUE CRIME - nejede WV1862, HBO HD - jede., FILMBOX Premium HD - jede.

Sakra, dělejte už s tím vaším debilním systémem něco.

Přehrál jsem si jeden pořad ze stanice, která jela a najednou chyba WV1862 zmizela a co nejelo, zázrakem jede.

Může mi to někdo z VF nějak logicky vysvětlit, co to má být za generátor náhodných chyb a k čemu to má jako sloužit?

Pořád sedím u jednoho PC, nic jsem nerestartoval, nic jsem neodpojil.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
  • Centrum péče

@cvancara Mrzí mě, že máte s přehráváním potíže, bohužel k této chybě není popis, který by jednoznačně odkazoval na jednu příčinu. Je tedy potřeba to řešit s naší technickou podporou na základě popisu té konkrétní situace - například na 800770077.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Raději ne. Co znamená tato chyba stejně nevíte, co tak asi chcete řešit?

PC je na stole, chci něco spustit a některé kanály hlásí tuto chybu. Za hodinu zase normálně fungují.

Kdo, když ne vy, jako poskytovatelé tohoto monstra, by měl vědět, co tato chyba znamená a co jí vyvolává.

Když nevíte, tak by jste se snad mohli informovat u tvůrců.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Čím víc se v tom rejpají tím víc chyb tam je jak se tam snaží nacpat různé ku*vítka jak nám znepříjemnit sledování. Kdyby to byla čistá, nová aplikace tak by vše fungovalo.

Příklad - omezte ten program aby nešli sledovat dva programy v jednom prohlížeči. - Takže to musím obejít dalším prohlížečem. Takže můžu sledovat dva programy. Takže to omezení je k ničemu, ale už je zásah do programu. Čím víc zásahů tak i víc číslových chyb.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Zkus vypnout a zapnout monitor když ti ta chyba naskočí, já ten webový prohlížeč teda nepoužívám ale pamatuji si že v minulosti mě po zapnutí hlásil nějakou chybu a když jsem vypnul a zapnul monitor tak se to rozjelo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.