Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravím, nefunguje mi online Vodafone TV v prohlížeči, po dlouhém načítání zobrazí chybu Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WV1862). Co tato chyba znamená a z jakého důvodu není popsána lépe a srozumitelněji, abych se vůbec nemusel dotazovat někde na fóru?

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Praha

To už se tady řešilo mockrát a většinou bezvýsledně, ale v jednom příspěvku jsem teď našel že: 

chyba WV1862 je způsobena, když někdo používá VPN či proxy a buď je tam nesoulad s geolokací či je tam něco bloklého na úrovni firewallu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • tomus changed the title to Médium nelze přehrát WV1862

Ja teda zADNE vpn, ANI PROXY DOMA NEPOUZIVAM A NEJDE TO TAKY....RESP. NEKDY JDE, NEKDY NEJDE. vETSINOU TO NEJAKY CAS NEJDE PO AKTUALIZACI fIREFOXU, DO TYDNE SE TO ROBEHNE :d

obrazek.thumb.png.0152a040d8738b954f84a87630e9b7b1.png

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
  • Author

Odpoví tedy někdo z Vodafonu? VPN nepoužívám, vše ostatní mám v základním nastavení. Co se geoblokace týče, všechny ostatní služby obdobného typu fungují.

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Praha
V 14. 4. 2024 v 22:18, tomus napsal:

To už se tady řešilo mockrát a většinou bezvýsledně....

>olsle : zde jsi u vodafonu, tedy necekej zadne zazraky na pockani, tu jsou problemy jenz se tahnou mesice...
V lepsim pripade si pockej od "kompetentnich" na radu typu:

 

V 20. 9. 2023 v 9:18, Martin - Vodafone napsal:

Dobrý den, @romek, jestli to pořád přetrvává a nepomáhá ani přeinstalace aplikace, napište nám ohledně toho prosím přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to 🙂  

.

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
  • Care Centre

Dobrý den, takhle obecně to opravdu neprověříme, to není tím, že bychom zde nebyli kompetentní, ale protože k řešení situace potřebuje přístup ke konkrétní službě v našich systémech. Takže je opravu potřeba se na nás obrátit telefonicky nebo přes formulář na https://tam.je/forum/

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
před 14 hodinami, olse napsal:

Odpoví tedy někdo z Vodafonu? VPN nepoužívám, vše ostatní mám v základním nastavení. Co se geoblokace týče, všechny ostatní služby obdobného typu fungují.

Zdravím, možná budu zbytečně přímý.

Ale máte pocit, že z těch poskytnutých informací se dá, jakkoliv odpovědět? Kromě toho, jestli za sebe každý odpovíme, zda u nás OK nebo stejný problém.

Minimálně na screenu vidím nějaký typ blokátoru. V prohlížeči bez doplňků funguje? Jaká přesně verze prohlížeče to je? Jaký firewall a antimalware používáte? Máte povolené Cookies a pokud ne všechny, tak které konkrétně a co je jejich obsahem?  Jaké programy, které by mohly ovlivňovat síťový provoz máte? Jaké verze Windows (a to přesně) je na PC? Je tato verze legální? Má aktuální aktualizace? Nejste zapojen do Insider programu Windows? Na jaké síti jste? Jaké zařízení je mezi PC a internetem? Jak je toto zařízení nastaveno? 

A takhle bych mohl pokračovat. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

a že jsem tak smělý, nemělo by to být opačně? že by třeba měla být ta aplikace/služba funkční?? že by se neměl zákazník pídit, kde je problém??? že, místo nicneříkajích kódů by měla vyběhnout konkrétné hláška, kde je problém a ne aby si ji pak dotyčný googlil někde na fóru případně ve FAQu?

tenhle Caltrát nebo jak se to zove je od začátku paskvil, který v podstatě dále skoro ani nevyvíjíte (viz. updaty napříč platformamy)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

@retronNo, mělo a nemělo. Nemohou ručit (a proto také neručí) za každou možnost a kombinaci, která může nastat (už vidím ty miliony virtuálních PC, by sežralo více zdrojů jak celá služba 😄 ). Hlášky by asi mohli být lépe popsané, ale jeden problém může generovat více hlášek a naopak. Ne vždy jde na straně serveru na druhé straně identifikovat, co je přesně za problém. Navíc i ten počet informací, které se nyní smí v EU sbírat je mnohem menší než kdysi (za mě dobře).

Ale notak, kdybys napsal, že se vyvíjí tempem pomalejším jak lenochod nebo je kvalita stále neuspokojivá... Ale takhle se střílet do vlastní nohy? Ten update napříč platformami je zrovna ta nejviditelnější část. A jen upřesním, já rozhodně nic nevyvíjím. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Dám naprosto jednoduchou triviální otázku. Jak je možné , že VŠEM ostatním poskytovatelům  ( a to jsem měl průběžně většinu z nich , tak jak se přelévají sportovní práva ) se nestává aby jejich aplikacepřípadně webové prohlížeče byli spíše generátorem náhodných chyb.  Ano mají třeba záseky , nebo horší kvalitu obrazu , ale prostě se do nich přihlásíte a funguje to.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community