Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

ono i to VOYO taky skončí v Kompletu si myslím.Bude jenom v novém balíčku.No uvidíme jak to dopadne.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

@Pavel m Je to tu sice plné spekulací, ale přece jen - Voyo jsme jako dárek přidali všem zákazníkům Kompletu a v nové nabídce je zahrnuté v balíčku Family, to platí. Neřekli jsme, že by Voyo bylo v Kompletu jen na měsíc apod.  

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po 4 týdnech...
Odesláno
V 18. 4. 2023 v 17:23, CableG napsal:

Neříkám nic, ale na moje slova dojde 🙂 Zrovna teď jsem vzpomínal, jak se mohla jmenovat ta firma, se kterou jsem na ten stejnej kabel jako používám i teď  kdysi podepisoval smlouvu - KabelNet, je to možný? Takže jako pamětník si troufám predikovat, že to bude jako to bylo zatím vždycky - staré tarify nelze aktivovat, ale nechají se žít. Další krok bude, že nové programy/benefity budou přibývat pouze v nových tarifech, následkem čehož i největší staromilci dřív nebo později staré tarify opustí.

 

Koneckonců rozhodnul jsem se udělat zátěžový test - sloučím si smlouvu, na které mám internet, se smlouvou, na které mám televizi. Jestli se dozvím, že tarif Komplet nejde přesunout, tak nebudu vůbec překvapenej 🙂 

 

Jen pro informaci jak probíhá zmíněný test - 18.4. jsem na webu Vodafonu zakliknul "Zavolejte mi" a zatím čekám. V případě změny dám vědět 😀

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Asi standard. Při posledním hovoru mi technik slíbil, že zavolá druhý den. Už čekám od loňského dubna nebo května. Tak hodně štěstí.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

Takže, asi ani jeden z vás neřešíte nic důležitého, protože čekat měsíc, nedej bože rok, mi nepříjde jako řešení akutního problému. 

To já zavolám na infolinku, cca kolem poledního proklikám to a do max 15 min mám někoho na uchu, a problém vyřešen. Ale potřebuji pomoc max 2x do roku.

Tak nevidím kde je problém, pokud něco potřebuji, tak se snažím. Ale jak koukám a né jenom zde, tak sytém platím jim, tak pošlu email, kliknu na tlačítko (to mne fakt dostalo) aj. A za těch cca 700,- měsíčně se operátore pose....... Uplně zbytečný nervy, nebo koníček? 

 

Asi už jsem starej, ale byla hláška "voják se stará, voják má" ? A to mám modrou 🙂 A teď do mne

Upraveno uživatelem Sparrow

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

Ano, zajisté, voják se snaží, voják má. Hurá, ty jsi nad tím zvítězil a ani ti nevadí, že si s ostatními vytírá VF pr*el. A teď do mě.

Možná ještě příklad: jezdí se na zelenou, stojí na červenou. Protože občas někdo na červenou do křižovatky vjede a způsobí nehodu, je potřeba ne dodržovat zákon o provozu na pozemních komunikacích, ale napřed poslat do křižovatky zvěda a až potom bezpečně projet. To víš: voják se snaží, voják má. 

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
  • Autor

@Sparrowtak ono ne všechny technické problémy jde řešit hned, já už přes měsíc čekám na druhý kód k druhé TV komplet na Voyo, protože se mi ke dvěma TV komplet vygeneroval jeden a ten samí kód, a je to přijaté jako incident, kde mají individuální dobu vyřešení klidně až 60 dní a více

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

To já netvrdím, jen jsem reagoval na ty dva předemnou, jeden čeká až mu po roce zavolá technik a druhý už měsíc "testuje"  tlačítko "Zavolejte mi"  😞

 

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno
  • Autor

to máš pravdu

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@Sparrow ad "testuje tlacitko Zavolejte mi" - a pritom kdyby vedeli, ze chce zaregistrovat a poridit Inet/TV pro celou svoji 30 clennou familii, asi by se pretrhli

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.