Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

tak ještě jednou, technik tam byl problém u mě nezjistil, ale vodafone o té chybě ví, mají to na interním chatu, že se tento problém objevuje, kanál sám o sobě funguje, ale jakmile zákazník TV přeladí tak už ho nenaladí, ale chápu, že DVB-T a zvlášť když  existuje HD alternativa daných kanálů, tak to pro ně není priorita

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
Když kanál funguje, tak ho musí zákazník naladit. Když ho zákazník nenaladí, tak buď kanál nefunguje (což ale technik se spektrákem na místě zjistí a měl by to sdělit do VF na kompetentní místa), anebo je zařízení používané k příjmu nějaký šrot (což opět technik zjistí, protože sám na měřáku bude mít ten kanál 21 naladěný a může tedy zákazníkovi ukázat, že je vše v pořádku). Takové spekulace, že kanál údajně funguje, ale po přeladění TV už ne, to je celé nějaké podivné...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

tak ještě jednou pro méně chápavé: Celý multiplex ČT mi běžel bez problémů, ale TV jsem přeladil (má chyba) a od té doby mux naladit nelze a dle vyjadření technika na místě to mají hlášeno od více zákazníků a vyjádřil domněnku o posunuté frekvenci

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
Tak ještě jednou - když tam technik zapojí měřák, tak nebude vytvářet domněnky o posunutých frekvencích, ale na spektráku jasně uvidí všechny kanály, přičemž ten k21 si nechá zobrazit a okamžitě zjistí, jestli je frekvence v pořádku nebo ne. Stejně tak zjistí úrovně, chybovost a další parametry. Tady se netvoří domněnky, ale měří signál. Na vytváření domněnek je věštírna na Barrandově nebo TV8, ale to snad není servisní firma pro kabelovku VF...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • po měsíci...
Odesláno
V 8. 1. 2023 v 23:57, retron napsal:

tak ještě jednou pro méně chápavé: Celý multiplex ČT mi běžel bez problémů, ale TV jsem přeladil (má chyba) a od té doby mux naladit nelze a dle vyjadření technika na místě to mají hlášeno od více zákazníků a vyjádřil domněnku o posunuté frekvenci

Dobrý den, můžete zkusit znovu naladit mux1

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

@technik Dobrý den, děkuji, funguje! Tak jsem se skoro po 3 měsících dočkal a nebyl problém na mé straně příjímače 😅

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Sláva Sláva Sláva 😄

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

A kde byl tedy problém, rušení, nebo opravdu nějak posunutá frekvence ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.