Adolf.Shitler Posted January 4 Share Posted January 4 Technik si na výstup účastnické zásuvky připojí spektrák a vidí naprosto vše, a kdyby tam byla nějaká anomálie přímo v signálu VF, tak to jistě sdělí na patřičná místa. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
retron Posted January 4 Share Posted January 4 Mám bohužel pouze HD ready TV, takže HD ČT naladím ale slyším pouze zvuk. Technik už se ani nenapojuje do zásuvky, jen se ve smartphonu podívá do systému na danou zásuvku, kde je signál OK. Mají to hlášeno a stejný problém není pouze u mě. Quote 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 4 Share Posted January 4 Aha, a jak ten technik pozná v tom smartphonu jaký je na dané zásuvce na kmitočtu 474 MHz signál, když k té zásuvce není připojeno žádné měřící zařízení ? kromě modemu, který ale pracuje na jiných frekvencích a s jinými parametry signálu a proto tento kmitočet nedokáže změřit, obzvlášť když se jedná o problém pouze na jednom kanále a ostatní jsou ok. A jestli to mají nahlášeno od září a nikdo s tím nic nedělá tak to je také dost podivné, zajdi se fakt třeba se setoboxem poptat i sousedům nebo o barák vedle k někomu koho znáš jakým to funguje, já si fakt myslím že tam nějaké rušení. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
marian.lozi Posted January 4 Share Posted January 4 @retron Teď jsem otestoval ladění DVB-T muxů na dvou zařízeních (jedno z nich také bez podpory HD = zvuk bez obrazu), u obou vyhledání všech a zobrazení SD kanálů naprosto ok bez popisovaného problému. Zkoušeno v Praze. Quote - - Klasik 2x CA modul (Lica r2008, UPC r2015) Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted January 4 Share Posted January 4 @retron Požaduj návštěvu skutečného technika, který změří signál na zásuvce. Nebo rovnou napiš na VF reklamaci služby. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
technik Posted January 4 Share Posted January 4 Možná ještě zkusit tovární nastavení TV, protože si může "pamatovat" nějakou blbost (chybu) Quote - - Jiná služba nic UPC Link to comment Share on other sites More sharing options...
retron Posted January 5 Share Posted January 5 to jsem samozřejmě zkoušel, i jiné kabely a pripojit se hned před zásuvku Quote 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 5 Share Posted January 5 A když dáš ruční ladění, tak jakou úroveň a kvalitu signálu to na tomto postiženém kanálu ukazuje a jakou na ostatních co fungují ? A ještě se přihlaš do webového rozhraní modemu Compal a mrkni se do záložky Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , jaké to tam ukazuje hodnoty signálu a SNR, hlavně na těch vyšších frekvencích, které jsou blízké kanálu 474 MHz. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
retron Posted January 5 Share Posted January 5 Ruční ladění ten kanál 21 právě vůbec nenajde. Ostatní mají kvalitu 95. Prostě je to tak, že když to tv má z minulosti naladěné tak to TV normálně zobrazí, ale jakmile dáte znova TV naladit, tak už to tento kanál nenajde. Takto to mají i zadokumentované. Já to bohužel udělal někdy v listopadu a od té doby to prostě nenaladím. Quote 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 5 Share Posted January 5 Však ten kanál nemusíš naladit, ale pokud tam ručně zadáš frekvenci, nebo číslo kanálu, tak by ti to mělo ukázat informace o signálu a to mě zajímá, Třeba na mém TV Samsung to vypadá takhle: 1 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.