Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

Na první pohled všechno funguje, TV ok, internet taky ok - kromě těch výpadků. Jestli je vadný modem nevím, to by snad mohl vidět Vodafone, kam jsem poslední dva nebo tři výpadky hlásil. Vypnutí/zapnutí pomůže vždy, během výpadku nevidím ani na 192.168.100.1, takže se nemůžu kouknout jestli na něm neuvidím nějaký problém. Vodafone zatím vždycky tvrdil, že je všechno ok - tedy krom toho, že rok a půl jsem neměl jediný výpadek a teď je to aspoň jednou týdně 🙂 Domluvili jsme se, že ho hodím do defaultu a pak zpátky do bridge a uvidíme jestli se něco změní 🤷🏻‍♂️ Ještě mám v plánu při dalším výpadku kouknout jestli je modem vidět v Můj Vodafone - tím bych definitivně vyloučil problém mezi mým routerem a modemem - ale vzhledem k tomu, že při výpadku svůj router vidím a modem už ne ale interface, na kterém je modem, je up, tak v tomhle místě překvapení nečekám.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

To mi připomíná podobný problém u nás v hospodě https://www.techforum.cz/topic/60815-krátkodobé-opakované-výpadky/?do=findComment&comment=460754

Než mne napadlo stáhnut program na ping po síti (umí toho víc) a viděl tu odezvu modemu. viz obrázek, takové výpadky jako je v cca 10:08 bylo denně klidně 5-7 a potom modem zkolaboval.

Po restartu  se šlo cca 5-10 min přihlásit do rozhraní a potom zase konec. 

Řekl jsem majiteli ať jim zavolá a trvá na výměně modemu, protože tohle slabším signálem ( jak nám tvrdili ) není, protože měření bylo PC -> Modem (na obrázku je DNS Googlu, ale k modemu to bylo to samé)

 

SportBarHistory_MODEM_PING.thumb.png.31d5f622d685ff4418f80c5d215c3828.png

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

Tak jako kazdy den, dalsi kratkodoby vypadek. Navic pokud to zde popisu, je mi smazan prispevek. Asi se jim to nehodi do kramu, ze jejich sluzba nefunguje... fakt muzu rict, ze nenavidim Vodafone vic, nez cokoli jineho na svete.

Odesláno

@abc.ddíval jsem se dost skrytých a smazaných příspěvků a nikde nic nevidím,  o co se přesně jedná?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Pokud správně počítám tak sedmý výpadek (od minulého to trvalo tři dny), restart modemu přes Můj Vodafone neúspěšný - teda vlastně nevím, jestli to funguje, nikdy jsem to nepoužil. Vypnutí / zapnutí tradičně zabralo.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

A něco z toho, co jsi psal ve čtvrtek jsi zkusil? 😋

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Zkusil jsem restart modemu přes Můj Vodafone - ani po deseti minutách se nestalo nic, takže to buď nefunguje a nebo nebyl modem ve stavu, kdy by šel vzdáleně restartovat, to asi nemám jak poznat. Teď je na řadě reset modemu do defaultu a nastavení zpět do bridge.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableGjaký přesně máš svůj router?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Já bych do toho radši ten svůj router vůbec nemontoval a testoval to čistě jenom na modemu v režimu modem, buď to tam máš nějaký problém se signálem což bude asi nejpravděpodobnější varianta, nebo je vadný modem, nebo jeho napájecí zdroj, případně si nějak nerozumí s nějakými tvými zařízeními, nebo problém s wi-fi,

pokud ho hodíš do režimu bridge, tak jenom na zkoušku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

@sodekczStation

@tomusNo, to dost dobře nejde, ten můj router je tam celkem důležitej a modem od Vodafone musí být v bridge - jinak je mi to celkem na nic 🙂 A bohužel na nějaké dlouhodobější testování jen Vodafone modemu nepřipadá v úvahu, potřebuju svoji pevnou adresu i VPN tunely 🙂 Signál je prý ok, alespoň to tvrdil technik na infolince. Ono celé je to otázka cca měsíc nebo dva zpět, od loňského ledna to do té doby běželo bez problému. Proto bylo navrženo technikem Vodafonu abych to vyresetoval do defaultu a pak zase vrátil do původního stavu, tedy do bridge. Když to nepomůže, tak mi patrně vymění modem.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.