Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Řešení

800 77 00 77

nebo *77 ze sítě Vodafone

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

To je číslo úplně k ničemu. Než se člověk prokliká, tak to opraví. Proč nemá Vodafone přímou linku na hlášení poruch??

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Zavolám, zvolím myslím dvojku a jsem za chvíli u operátora technické podpory. A jestli je porucha za pár minut odstraněna, tak je to dobré ne?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jasně, porucha měla být odstraněna před 45 minutami a není. Dobré, ne? Dobrou noc

No tak je to už více, než 14 hodin. A pořád nefunkční. Skoro pokaždé, když dojde k výpadku elektřiny, tak přestane fungovat i Vodafone. S tím rozdílem, že proud naskočí do pár minut, stejně, jako včera...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Autor

Číslo asi dobrý, ale když jsem tam volal naposledy, tak mě ubezpečili, že tři výpadky během posledních pár dnů jsou ok a nemám to řešit. Tak pokud je tohle řešení, tak asi jo 🙂 

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Autor

Ok, děláme si čárky - čtvrtý krátký výpadek.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

No , když já tam volal, tak na stránkách "výpadky" žádný hlášený nebyl. A přitom to už nejelo cca 90 minut. A prý proč volám, když jsou na to stránky ☹️

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Autor

ok, takže pátý krátký výpadek zrovna před chvilkou

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Autor

Jedeme dál, šestý výpadek. Už jsem si k modemu přidal ovládanou zásuvku, abych k němu nemusel chodit. Skoro začínám mít pocit, že ten nový firmware se úplně nepovedl.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

A je v domě/bytě apod. kabeláž ok? 

Není vadný modem?

Co na to na Vodafone lince po nějaké kontrole logu připojení, routeru apod.? 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.