Jump to content

stížnost


zdeněk
 Share

Recommended Posts

Aspon že v dnešní době chytrých telefonů mohu využívat mobilní bankovnictví,kde si mohu nastavit notifikace odchozích,příchozích plateb.Tím pádem mě odpadá nějaký kontrolování,jestli nějaká platba odešla či nikoliv,protože banka mě pošle upozornění při pohybu na účtu.

  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • CAModul,VF box premium
  • Brno-Kohoutovice
Link to comment
Share on other sites

před 3 hodinami, marek-81 napsal:

Nesnáším, opakuji nesnáším lidi, co všechno nechají na poslední chvíli. A nejen platby, ale i nákupy apod. Hrůza. A ještě se pak diví, když jim operátor pošle upomínku po splatnosti. 

Nesnáším, opakuji nesnáším lidi, co nesnáší lidi :-)

  • Agree 2
  • Haha 2
  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • VF krabka, modem bílej, nastojato
  • Praha Žižkov
Link to comment
Share on other sites

Mě by spíš zajímalo proč @zdeněk tu stížnost sem vlastně napsal a od té doby se tady neukázal podle logu, je tady už 20 odpovědí, ale stejně nikdo nic neví, alespoň jsme si něco ujasnily, že platit se má včas a nejlíp inkasem (SIPEM).

  • Agree 1
  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Dnes jsem dostal fakturu na uhrazeni služeb Vodafone, t.j. internet + TV. K Vodafone jsem byl převeden 21.12.2021 od UPC. Tam jsem měl zaplacené služby do 31.12.2021. Faktura od Vodafone je za období 21.12.2021-3.1.2022.  Chtěl bych vysvětlení proč, ale neumím se spojit telefonicky s operátorem. Skončím u ověření čísla plátce a to je to číslo na faktuře. Prý je špatně.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB
  • Olomouc
Link to comment
Share on other sites

@tomus mám za to, že VF se snaží SIPO (přes poštu) jako takové zaříznout a trpí ho jen zákazníkům exUPC, kteří ho dříve používali. U nových zákazníků lze nastavit v samoobsluze pouze inkaso (z účtu). Myslím, že se tím zabýval před nějakým časem @marek-81. Když tak mě opravte.

Edited by sodekcz
  • Agree 1
  • Jiná služba
  • -
  • -
  • Bridge
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

@sodekcz Ne zaříznout, oni tento typ prostě nepodporovali. A jen exUPC zákazníkům, kteří ho využívali, tak ho "tolerují".

@Štěpán Přeplatek, který vznikl, bude převeden do systémů Vodafone. Mělo by to být v příští faktuře.

  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • Compal LGI, Compal VF, Arris,
  • Brüx
Link to comment
Share on other sites

Když se tu řešilo to kontrolování plateb. Aktuálně mně už několik měsíců Uniqa strhává inkasem o pár stovek méně a následně zasílá dopis a složenku, že mám dluh a mám ho uhradit. Tak asi tak ke spolehlivosti inkasa,... (konec offtopic)

  • Agree 1
  • Haha 1
  • 150 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

V 4. 1. 2022 v 13:20, marek-81 napsal:

@tomustak samozřejmě. Mladej fousek co si myslí, že jsme blbí.

To máš nějakou duševní poruchu nebo jak si to mám vysvětlit? Když zavolám znovu na Vodafone a nahraju sem celý hovor s infolinkou, tak se mi za ty blbý kydy omluvíš? Nebo si najdeš nějaký nový způsob, jak působit jako blb?

  • Agree 2
  • Haha 1
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...