Přejít na obsah

Štěpán

Uživatel
  • Příspěvky

    11
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Komfort
  • Vodafone zařízení
    STB
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Olomouc

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Štěpán's Achievements

Úroveň 2

Úroveň 2 (2/14)

  • Conversation Starter
  • Collaborator
  • One Year In
  • Reacting Well
  • Week One Done

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Zdravím, už od nedělě nedokáži spustit v notebouku Vodafone TV. Používám prohlížeč Google chrome.
  2. Je to absolutní paskvil. Mimo to, co už bylo napsáno přede mnou, je to i rozměr obrazu. Pokud je to v normálním režimu tak se tam celý obraz nevejde, jen v režimu celá obrazovka. Nevím, jak to jinak napsat. A zpětné přehrávání tu popsali jiní. Jen ti, kteří to mají řešit to nejsou schopni pochopit a tvrdí, že jem se to při testování neděje.
  3. Nejprve jsem si řekl, že použili aplikaci Horizon Go. Ale ne je to celé na prd. A navíc. U mne se nezobrazují v Chromu ikony stanic.
  4. Ivo díky, já to spouštěl z lišty.
  5. Zdravím Ivo. Trainz StepanM. Tak mně to nejde ani v Chomu, ani v Edge.
  6. Nejhorší je, že když se přihlásíte do samoobsluhy tak tam nikde není ani zmínka.
  7. Jestli je to aktualizace, tak to se vážně nepovedla. V Chromu to nejde spustit. To je jak poslední aktualizace tiskárny HP, když po potom přestaly tiskonout. Jestli je to aktualizace, tak to se vážně nepovedla. V Chromu to nejde spustit. To je jak poslední aktualizace tiskárny HP, když po potom přestaly tiskonout. Jestli je to aktualizace, tak to se vážně nepovedla. V Chromu to nejde spustit. To je jak poslední aktualizace tiskárny HP, když po potom přestaly tiskonout.
  8. Měl jsem podobný problém a na vině byl vadný konektor na vedení signálu za rozbočovačem. Po výměně konektoru vše v pořádku.
  9. Zlatý Horizon go. Ta programová nabídka na webu to je prostě dílo. Je to nepřehledné a přejít na jiný pořad hrozně složité.
  10. Štěpán

    stížnost

    Dnes jsem dostal fakturu na uhrazeni služeb Vodafone, t.j. internet + TV. K Vodafone jsem byl převeden 21.12.2021 od UPC. Tam jsem měl zaplacené služby do 31.12.2021. Faktura od Vodafone je za období 21.12.2021-3.1.2022. Chtěl bych vysvětlení proč, ale neumím se spojit telefonicky s operátorem. Skončím u ověření čísla plátce a to je to číslo na faktuře. Prý je špatně.
  11. Štěpán

    Přechod na Vodafone TV

    21.12.2021 jsem byl převeden od UPC, kde jsem měl internet a TV k Vodafone. U UPC jsem v notebooku používal Horizon GO úplně bez problémů. Nyní sledovat v NTB Vodafone TV je horor. Každou chvíli tam je hláška: A spojit se s operátorem nejde. Na e-maily neodpovídají a s telefonem skončím u žádosti o potvrzení číslem plátce. A prý je to chybné zadání. Dnes mi přišla faktura a to číslo tam je stejné. Dříve se u UPC dost čekalo na operátora, ale nakonec jste se dočkali. U Vodafone je to marné.
×
×
  • Vytvořit...