Jump to content

stížnost


zdeněk
 Share

Recommended Posts

V 28. 12. 2021 v 7:31, marek-81 napsal:

No to určitě. Pokud platíte včas a správně, tak nikdy žádné upomínky nechodí. Nedělejte z nás tady blbce. Mě v životě žádná upomínka za platby nepřišla. Ani od VF ani od jiného subjektu. Protože si všechno hlidam bez ohledu na inkaso.

Přemýšlím, jestli ze sebe toho blbce neděláte spíš sám, když si myslíte, že nemohla nastat nějaká chyba 😉

Edited by Michal Pelikán
oprava slova
  • Agree 2
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

@Michal Pelikánne, pokud platíte včas, žádná upomínka nemůže přijít. Jenže si dokážu představit, jak se na to kašle a pak se člověk diví, že nemá něco zaplacené. Bohužel to je dnešní generace která nechává vše na poslední chvíli. Já když vím, že mám něčeho splatnost 20 v měsíci, tak už 15 si ověřuju, zda mám zaplaceno. Ale chápu, že toto vy neřešíte.

  • Disagree 2
  • 150 Mb/s
  • 4 GB
  • Klasik
  • CI+
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Chyba nastat klidně mohla, ale právě platba přes inkaso jí výrazně snižuje, než když jí musíte každý měsíc pravidelně dělat ručně, ale pro spoustu lidí je bohužel prostě jednodušší to takhle řešit, než si dát jednou trochu víc práce a nastavit si inkaso a pak už mít klid.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

No já mám dvě smlouvy na různé adresy, na obou celou dobu inkaso, abych měl klid (a na účtu nemám prakticky nikdy míň jak 10k) a přesto mi v listopadu přišlo na jednu z nich (různou formou) několik upomínek, které mi operátorka Vodafone nebyla schopna vysvětlit, protože v ten měsíc bylo tím inkasem vše uhrazené.

Dokonce tam bezprostředně po té upomínce vznikl o měsíc přeplatek, protože jsem v reakci  na to raději zaslal prostě další platbu. Vysvětlení té upomínky mi operátorka nebyla schopná poskytnout. Shodla se se mnou, že muselo jít o technickou chybu.

Jinak inkaso dál, i přes tohle, samozřejmě vnímám jako prakticky nejpohodlnější způsob platby za pravidelné služby. Uvidím teda, jak to bude teď v lednu po převodu do Vodafone systémů 🙂

  • Haha 1
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Teda mít nastavené inkaso na dvacátého v měsíci a už patnáctého kontrolovat zda platba odešla - tak to je slušná schíza :-)
Nevím, ale nikdy jsem inkaso nekontroloval.
Asi budu tedy taky dnešní generace. To musím říct doma, ti budou mít radost!  :-)

  • Haha 3
  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • VF krabka, modem bílej, nastojato
  • Praha Žižkov
Link to comment
Share on other sites

@Medvěd
Kde kdo psal, že má inkaso nastavené na 20.? 
Marek-81 psal o splatnosti. A to je něco jiného. Platit klidně může třeba trvalým příkazem,...  Takže shazujete akorát sám sebe. 
Není normální nechávat všechno na poslední chvilku (stačí se podívat třeba na berňáky před koncem termínu).

  • Thanks 1
  • 150 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Jéžišmarjá, slet spravedlivých vzorňáků nastal :-)
Tak když jste tak pinktlich, tak upravím příklad: když mám asi už třicetpět let nastaven příkaz (třeba) VZP na osmého, tak jestli to mám zaplaceno fakt nekontroluji už třetího (nekontroluji to totiž vůbec). To musíte mít strašně špatné banky, když je musíte kontrolovat :-)
No a co myslíte, že tak strašného se děje 31.3. před FÚ? Přijdete, vhodíte daňové přiznání do schránky nebo dáte na podatelnu a za chvíli jste pryč... Finančák je úplně v pohodě.

  • Agree 3
  • Haha 1
  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • VF krabka, modem bílej, nastojato
  • Praha Žižkov
Link to comment
Share on other sites

Nesnáším, opakuji nesnáším lidi, co všechno nechají na poslední chvíli. A nejen platby, ale i nákupy apod. Hrůza. A ještě se pak diví, když jim operátor pošle upomínku po splatnosti. 

  • Agree 1
  • Disagree 2
  • 150 Mb/s
  • 4 GB
  • Klasik
  • CI+
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

@beepee ne tak zhurta. On taky marek-81 psal o pár postů dřív, " že si všechno hlídá bez ohledu na inkaso". Proti tomu nic, to je volba každého plátce.

A tady jde evidentně o jakýsi zmatek, kdy se operátor snažil upomínat Michala o platbu, která už byla (nejspíš inkasem) uhrazena. Evidentně tady vznikají zbytečné vlny. 😉

 

Mimochodem - ono není od věci jednou za čas kontrolní systémy lehce otestovat (klidně i neúmyslnou chybou ), i za cenu neprovedení nějaké platby. Aspoň má potom člověk zkušenost, jak věci fungují. A jedna zpožděná a napravená platba u těchto operátorů není žádná katastrofa.

Edited by sodekcz
  • Jiná služba
  • -
  • -
  • Bridge
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...