Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Pokud se ukaze, ze uz je to fixnute, asi bych nejen ja ocenil nejaky popis, kde byla chyba a cim se to napravilo.
Zadne hyper detaily, ale precijen je to tady spis technicky zamerene forum, takze se radi dozvime vic nez "zjistili jsme zavadu a opravili jsme ji" 😉

Odesláno

Ja osobne to tipujem na vymenu technologie alebo minimalne upgrade. Donedavna sa pri sledovani cez konzolu v hlavickach zobrazoval ako zdroj "Fabrix Systems VIDFX Streamer (Version: 3.8.4.9 SVN Revision: 84239)", teraz je tam "Ericsson VSPP Streamer (Version: 4.3.8.0 SVN Revision: 90834)". Firma Ericsson kupila Fabrix Systems este v 2014/2015, takze to musel byt poriadny skok...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Přetáčení pořadu plnou rychlostí nefunguje jenom mně?

Odesláno

 Jestli myslíš přetáčení na HD Mediaboxu, Tak to je chyba softwaru, která už je ale v nové verzi softwaru který se teď testuje a bude brzy nasazen opravena.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Přesně to jsem myslel, tak je dobře, že se na opravě pracuje. Přidat titulky a změnit jazyk audia u zpětného zhlédnutí, prý technicky, není možné? Aspoň tak mi to bylo řečeno...

Odesláno

Titulky pustit nejdou a bohužel asi ani nepůjdou, zvukovou stopu již dlouho měnit můžete.

U programů skupiny HBO jsou titulky, pokud jsou k dizpozici, již při REPLAY v obraze

Upraveno uživatelem technik

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Teraz zasa nejde archiv cez media box. Nic nezamrza,nenacitava ale obraz počas sledovania prepina z hd do nejakeho nepozeratelneho SD. A stále. 

Opäť nepoužiteľné ☹️

Odesláno

Už je zase nějaké špatné. Tenis Česko-Kanada bez zpětného zhlédnutí. Musel jsem přepnou na O2, (mam od nich Sport Pack), tam naprosto bez problému. Uvažuji, že UPC ponížím na Komfort a O2 povýším na L. Měl bych dvě střední nabídky, jedna se špičkovým obrazem, druhá se špičkově fungujícím zpětným zhlédnutím. 

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
Odesláno

už zas to nefunguje jak ma ?  strašnéé 

to vieš mne tu napisali  že všechny problemy piš adresuj  podpore UPC ,  nech to daju dokupy ! 

Odesláno
V 19. 4. 2019 v 11:05 PM, zofre napsal:

Ja osobne to tipujem na vymenu technologie alebo minimalne upgrade.

Tak jsem to evidentně přechválil. Bláhově jsem si myslel, že po dvou či třech dnech bezproblémového provozu se konečně zablýsklo, a chyby byly konečně odstraněny. Nevím, jestli byla vyměněna technologie, nebo proběhlo upgrade, ale rozhodně to nepomohlo. Dneska to totiž bylo opět nekoukatelné, neustálé zasekávání, načítání a zhoršování obrazu až na hranici rozmazanosti. Takže bohužel, pořád stejná písnička... 😠

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.