Přejít na obsah

HD DVR Mediabox


Jirka007

Doporučené příspěvky

Návštěvník lada-vir

Když se ti stáhne aktualizace do telefonu, počítače, televize prostě kamkoliv také nikdo nejezdí aby předvedl, no nebo určitě ne zdarma.

Také jezdím za mámou abych ji nové věci předvedl a nastavil, hold úděl dětí oni se o nás starali zase když jsem byli malí.

 

Svět jde do předu a vše je potřeba aktualizovat jinak bychom tu jezdili na koních a čuměli max tak na maňáskové divadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže žádná aktualizace nezmění prostředí o 100% a nepřidá několik problémů, které předním neexistovali, a díky kterým je používání zařízení přinejmenším "velmi frustrující".

 

To že UPC chce plošně prosazovat nedodělaný zmetek, navzdory tomu, že většina lidí se chce prostě jen večer v klidu podívat na TV a na nějaký online služby zvysoka kašle, je bezesporu chyba UPC. Stejně tak i to, že za měsíc a půl nebylo UPC schopno přijít s aktualizací Horizonu, která by chyby opravila. Normálně uvažující člověk může jen těžko dospět k jinému závěru, než že UPC na zákazníky kašle.

 

Ani bych se nedivil kdyby aktualizaci Horizonu slibovali jen z toho důvodu, aby klienti neodcházeli ke konkurenci, s tím, že UPC ani žádnou aktualizaci dělat nebude a na podzim prohlásí, že si klienti na ovládání zvykli. Protože neexistuje možnost, aby programátor za měsíc a půl nedokázal vypustit aktualizaci opravující minimálně ty nejotravnější chyby. Tak pomalej prostě nikdo být nedokáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má někdo probléím, že se mu seká TV? Od aktualizace na Horizon každých cca 10 sekund. UPC řeklo, že zavolá někdo a poradí ale furt nic. Kde je chyba? Doku jsem neaktualizoval na ten podělanej Horizon všechno bylo ok. Teď prostě nekoukatelný. Kabely dotažený, všechno vypnutý, zapnutý, odpojený a stejně žádná změna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svět jde do předu a vše je potřeba aktualizovat jinak bychom tu jezdili na koních a čuměli max tak na maňáskové divadlo.

Jo, to máš pravdu. Ale to, co předvedlo české UPC, tak to je do nebe volající. Takový zmetek, co z toho vylez, to nemá ve světě obdoby. Tohle udělat u nás na podniku, tak na dlažbu letíme celá parta i s naším šéfem. Protože na tohle, co vyprodukovalo české UPC, tak na to není slov. Jsem od UPC už zvyklý na lecos, ale tohle je doslova vrchol. Na to slušná slovíčka nelze nalézt. Stačí si pročíst to hafo stížností na věci, které prostě MUSÍ fungovat. A to jak tady, tak na fejsbůku. Tohle má někdo konkrétní na svědomí. Ten dotyčný by měl okamžitě být vyhozen a ještě dostat závdavkem náhradu všech nákladů, co oprava bude stát. V normálních firmách to tak skutečně funguje. A další věc, co mě zarazila, je to, že to prý nejde dát zpět. Prostě vrátit stav před tu absolutně zmršenou aktualizaci. I my na firmě si na HDD ukládáme programy strojů před předěláním na něco nového. A těch strojů je zhruba 600 kousků. Všechny programy strojů jsou na sále v mnoha skříních v a několika stovkách řídících jednotek. Každá firma si data (a právě i ta před inovací) ukládá. A vyplatí se to. Moh bych povídat.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

/Praha, 23. června 2015/ Novou interaktivní televizi Horizon od UPC po necelých dvou měsících od jejího spuštění využívá přes 100 000 zákazníků.

„Podle plánu směřujeme k metě 150 000 zákazníků během 3 měsíců, kterou jsme si určili před spuštěním služby. Předpokládáme, že do konce roku bude Horizon využívat 65 % našich klientů se službou digitální televize,“plánuje marketingový ředitel UPC Česká republika, Jan Kohout.

 

Meta se holt musí dosáhnout za každou cenu, vnutit to i lidem, kteří o to neměli zájem, podpořit to i ukončením prodeje CA modulů a očekávat odměny za dosažení ohromujících výsledků. Jo, když se kácí les, lítají třísky. :scratch:

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lada-vir
Jenže žádná aktualizace nezmění prostředí o 100% a nepřidá několik problémů, které předním neexistovali, a díky kterým je používání zařízení přinejmenším "velmi frustrující".

 

To že UPC chce plošně prosazovat nedodělaný zmetek, navzdory tomu, že většina lidí se chce prostě jen večer v klidu podívat na TV a na nějaký online služby zvysoka kašle, je bezesporu chyba UPC. Stejně tak i to, že za měsíc a půl nebylo UPC schopno přijít s aktualizací Horizonu, která by chyby opravila. Normálně uvažující člověk může jen těžko dospět k jinému závěru, než že UPC na zákazníky kašle.

 

Ani bych se nedivil kdyby aktualizaci Horizonu slibovali jen z toho důvodu, aby klienti neodcházeli ke konkurenci, s tím, že UPC ani žádnou aktualizaci dělat nebude a na podzim prohlásí, že si klienti na ovládání zvykli. Protože neexistuje možnost, aby programátor za měsíc a půl nedokázal vypustit aktualizaci opravující minimálně ty nejotravnější chyby. Tak pomalej prostě nikdo být nedokáže.

 

Jaké konkrétní chyby ? ono taky to co vadí tobě nemusí vadit někomu jinému netuším jak ty, ale od začátku mi tento STB funguje a to že už ho mám přes půl roku. Přijdu domů zapnu TV + stb a na tv mohu koukat, to že si mohu vybrat film dle mého přání je pro mě bonus navíc navíc zdarma tak že UPC na mě jako klienta nekašle, ale dostal jsem něco navíc. To že si lidi na něco furt stěžují obzvlášť u nás v ČR je už normální. A To že se přešlo na nový systém nezměnilo prostředí o 100% jen ho graficky změnilo, stále funguje jako před tím, jen jinak vypadá - dle mého lépe dle tebe ne, je to věc vkusu/názoru (někdo rád holky někdo vdolky). Je možná malinko pomalejší ale ne zase nějak extra. Přibyli věci, jiné zmizeli.

 

Ano hodně věcí se odstraní tím že si člověk zvykne, prostě ne každý přijme změnu hned a chvíli mu to trvá. A pokut by byla nějaká závažná (která by ti znemožňovala se na TV koukat) chyba tak se určitě co nejdříve odstraní.

Aktualizace se provádějí, viz co si lidi stěžovali že jim nešli jejich oblíbené programy řadit tak už je mají.

A aktualizace se nedělají kuli každé věci zvlášť, ale provádí se update v kompilaci více věcí najednou. Počítám tvůj problém muže být mezi nimi.

Ale teď se usilovně asi spíše pracuje na zásadních chybách které testování neodhalí a to např že některé modely TV LG z nějakého důvodu odmítají přes HDMI příjmout zvuk a musejí být zapojeni i přes scart.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lada-vir

No data uložena určitě jsou, ale prostě vracet se nebude a to z jednoduchého důvodu aby tech 5% lidí co si tu stěžuje nejelo na starém systému a 95% na novém viz příspěvek níže "Novou interaktivní televizi Horizon od UPC po necelých dvou měsících od jejího spuštění využívá přes 100 000 zákazníků." a tu si na ní tu stěžuje kolik lidí ? 10? dobře aby jste neřekli 50. Ale ty kterým vyhovuje/nevadí/rychle ji přivykly se tu ani na FB neukážou, nemají důvod. Prostě TV jim jde + jim přinesla spoustu nových funkcích a v budoucnu jich přinese ještě více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popíši zkušenost s přechodem na Horizon.

Moje maminka má přes 85 roků, je dlouholetou zákaznicí UPC, na jedno ucho velmi špatně slyší a má poraněnou ruku. Před přechodem na Horizon v klidu a pohodě sledovala vše, co chtěla, znala ovládání. Po přechodu na Horizon, kdy dostala nový box a ovladač, se jí nepodařilo televizi a rozhlas zprovoznit. Bydlí v Brně a celá ostatní rodina žije mimo Brno. Volala a psala jsem do klientského centra UPC, že je třeba, aby jí televizi zprovoznil jejich technik. Popsala jsem maminčin zdravotní stav a věk. Technik nepřišel, ale zatelefonoval. Při zdravotním stavu a věku maminky se nepodařilo. Opět jsem žádala o návštěvu, ale bylo mi řečeno, že to maminka bude muset zaplati. Na můj argument, že si maminka žádnou novou službu nevyžádala a nebude ji používat, takže ani nezavinila situaci, která nastala, mi bylo řečeno, že to projednají a ozvou se, což se nestalo. Myslím, že to není v pořádku. Většině zákazníků stačí telefonická pomoc, ale jsou i tací, platící, kteří to zvládnout vzhledem k věku a zdravotnímu stavu nemohou. Zvažovali jsme přechod k jinému dodavateli, který by televizi naladil a na místě ukázal ovládání. Jenže staří lidé změny špatně zvládají, takže nakonec po několika týdnech neprovozu přijel maminčin vnuk z Děčína a vyřešil to.

Přístup UPC se mi nelíbí. S podobnými situacemi by měli počítat a pokud zákazník problém nezavinil, měli by ho umět vyřešit tak, aby ho nepoškodili.

To co volalo nebyl technik ale operátor UPC pracující nejspíše na technické podpoře. Měli jste si normáně objednat servis, ten by byl zdarma. UPC vždy po aktualizacích nebo přelazení poté normálně provádí servisy bez poplatku.

 

...

Jo, to máš pravdu. Ale to, co předvedlo české UPC, tak to je do nebe volající. Takový zmetek, co z toho vylez, to nemá ve světě obdoby. Tohle udělat u nás na podniku, tak na dlažbu letíme celá parta i s naším šéfem. Protože na tohle, co vyprodukovalo české UPC, tak na to není slov. Jsem od UPC už zvyklý na lecos, ale tohle je doslova vrchol. Na to slušná slovíčka nelze nalézt. Stačí si pročíst to hafo stížností na věci, které prostě MUSÍ fungovat. A to jak tady, tak na fejsbůku. Tohle má někdo konkrétní na svědomí. Ten dotyčný by měl okamžitě být vyhozen a ještě dostat závdavkem náhradu všech nákladů, co oprava bude stát.

Není to produktem české UPC.

 

....UPC si z ČR udělalo jednu velkou testovací oblast...jen LADA-VIR to nechce vidět nebo nevidí,protože už je asi zavirovanej...

Testovací králíci byli tentokrát poláci, kteří to měli dříve a i s chybami, které se opravili ještě před startem v ČR.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...