Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Se vším jsou nějaké problémy. A když se podíváte na to, kolik stojí balíček internetu s televizí oproti samostatné službě internetu, zjistíte, že Vás poté Skylink bude stát dost peněz navíc. Navíc jak zde bylo zmíněno, ten signál je dost ovlivněn počasím ;)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Známý má Skylink a tvrdí, že mu to šlape. I za silného deště má pokles síly signálu cca o 10%, ale jede bez jakéhokoliv výpadku a to už několik let. Prý to záleží hlavně na tom jak dobře je seřízená parabola.

 

A ani s tou cenou to nevidím zas tak špatně. Počítal jsme kolik by to vyšlo oproti tomu co platím UPC nyní a varianta Internet UPC + Skyling Flexi 7 kde jsou základní české programy zadara a jen se k nim libovolně volí 7 dalších z nabídky přičemž se to průběžně dá měnit tak to vychází dokonce levněji.

Odesláno

A určitě jste si spočítal všechny poplatky? Servisní poplatek, registrační poplatek, cena za balíček, druhá karta, nákup vlastních STB?

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem
Odesláno

U UPC jen zruším TV a přejdu na levnější balík Internetu. Servisní ani registrační poplatek tam nebude. Cena za balík Skyling je za cca 270 Kč měsíčně, a to včetně servisního poplatku. Pokud se to objedná na dva roky dopředu pak poskytuje SkyLink veškeré vybavení pro příjem tj. kartu a přijímač se satelitem v hodnotě cca 7000 Kč za symbolickou cenu 1Kč.

Odesláno

Já jsem přesvědčen, že tyhle problémy jsou způsobené tím, že UPC průběžně neinformuje koncové zákazníky o postupu prací na opravách firmware a o připravovaných updatech. Takhle tady vzniká obrovské informační vakuum, které má za následek mnoho spekulací a dává podnět k negativním reakcím. Několikrát jsem UPC navrhl změnu, ale potkal jsem se jen s nezájmem. Jediné co vím, že vývoj firmware se děje v Holandsku a české UPC zadává podněty na opravu přes nějaký ticket systém, takže si dokážete představit tu prioritizaci pro CZ....

Odesláno
... Jednak UPC už nově CA moduly nenabízí a navíc i s tím jsou různé problémy jak jsem četl v jiném vlákně...
UPC sice CAM již neprodává (oni je vlastně nikdy neprodávali, prodávala je LICA), ale jinak mlžíš, CAM moduly lze od nich pronajmout (byť je to od nich sviňárna), a žádné "problémy" s nimi nejsou, sám jsem to v tom vlákně uváděl.

Pokud někdo problémy má, obvykle s tím CAM nemají nic společného!

Tak tady nešiř bludy...

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Odesláno

Oba dva CA moduly, které mám a zatím jsem si je nechal, jsem taky kupoval přímo v LICA a ti mi je poslali společně s UPC CI kartou napárovanou na CA modul a nikdy jsem problém neměl... Pokud se vyskytnou u tohodle řešení problémy, může za ně na 99% konkrétní televize a ne CA modul.

Bohužel LICA momentálně nemá žádné CA moduly skladem, takže otázka, jestli se neprojevuje v nedostupnosti tlak právě na nucení přechodu na platformu Horizon.

 

Odesláno
Já jsem přesvědčen, že tyhle problémy jsou způsobené tím, že UPC průběžně neinformuje koncové zákazníky o postupu prací na opravách firmware a o připravovaných updatech. Takhle tady vzniká obrovské informační vakuum, které má za následek mnoho spekulací a dává podnět k negativním reakcím. Několikrát jsem UPC navrhl změnu, ale potkal jsem se jen s nezájmem. Jediné co vím, že vývoj firmware se děje v Holandsku a české UPC zadává podněty na opravu přes nějaký ticket systém, takže si dokážete představit tu prioritizaci pro CZ....

Ticketovací systém a dodavatel řešení v jiné zemi je dnes docela standard ve firmách jako UPC (tam kde pracuju je to taky už asi 8 let), takže si docela dobře dokážu představit jak to probíhá...

 

K té prioritizaci, každá takováhle firma funguje na SLA, což definuje smluvní časy mezi "klientem" a "dodavatelem", za jak dlouho musí být buď problém (Incident), nebo změna (Change) vyřešený, takže pokud to mají dobře nastavené, je úplně jedno, jestli přijde požadavek z ČR, Maďarska, nebo přímo Holandska.

U změn potom už je to jen o tom, co je technicky možné a co ne, popřípadě kolik taková změna může stát (ano, i tady bude všechno o penězích, každý zásah do stávajícího řešení většinou stojí peníze) a navíc bude určitě podléhat schválení buď managementem, nebo někým, kdo je zodpovědný za technickou implementaci... Dál to určitě bude vázáno na nějakou "dlouhodobou strategii" s tím konkrétním řešením.

A všechno to je na sto procent zabaleno do toho, kolik lidí konkrétní funkcionalitu požaduje, aby se jim vyplatila udělat a zákazník zůstal spokojený. Pochybuju, že když se ozve jediný člověk, bude technik na straně UPC v ČR ihned zadávat ticket na změnu... budou mít pravděpodobně nastavený nějaký treshold, aby se to dostalo dál...

 

Berte to co jsem napsal s jistým odstupem, jen to roubuju na to, jaké mám zkušenosti od nás, když řeším nějakou systémovou změnu, s tím jak by to mohlo fungovat v UPC, ale podle mě to nebude o moc jiné.

 

A informovanost jak píše Thorn.... oooobrovský problém, tady se musí UPC ještě hooodně učit, jak pracovat se zákazníky a pochopit, že komunikovat je základ.

Odesláno

Už jsem se také setkal u jiné nejmenované tuzemské filiálky firmy jejíž mateřská společnost je v Holandsku a z Holandska vzdáleně dělají i konfiguraci síťových prvků jako jsou firemní routery. Ukazuje se však, že v zahraničních firmách jsou mnohdy větší matláci než u nás, ale když jsou z Holandska tak jsou nedotknutelní a svatí i když mají neskutečné problémy a každou chvíli jim něco nefunguje jak by mělo, ale to přece není podstatné, že jo. :salut:

 

Nedávno se tam dodávalo zařízení, které využívá vzdálený přístup po síti a za více než měsíc holandští ajťáci oné nejmenované firmy nedokázali nakonfigurovat jeden router. Ne, že by neměli čas. Opakovaně to zkoušeli a dosud se jim to jaksi slušně řečeno "nepodařilo" a tak namísto toho, aby uznali, že to prostě neumí a pustili k tomu někoho kdo to opravdu umí, tak raději znemožnili vzdálený přístup a omezili funkčnost dodaného zařízení. Tomu se říká Holandská produktivita. :cheers:

 

Takže jestli SW pro HD DVR Mediabox píšou v Holandsku a jsou to podobní odborníci jako u oné jiné nejmenované Holandské firmy tak už se ničemu nedivím a naopak můžeme hovořit spíš o obrovském štěstí, že to není ještě daleko horší než to je. Podstatné přece není to jak velký je to "shit", ale to, že je to z Holandska. 8)

Odesláno
Já nepochopím českou povahu,že sice remcá,ale k žádný větší rebélii nedojde.Kdyby dalo 5000 naráz výpověd,rychle by byla aktualizace,ale takhle,proč,oni ví,že jen remcáme a nic si nedovolíme.Pořád píšete,jak to v jiných zemích funguje,nj oni tam,ale kromě většího trhu,mají suveréní spotřebitele,co hned dají nejevo nespokojenost a ně šedý český myšky co sice remcají,ale skutek utek.kolik z Vás co tu remcá na foru to už vrátilo,nikdo tak vidíte co si stěžujete.

Všechno je to pořád jenom o tom "kdyby"... "pak by" - jenže myslet si, že to takhle zafunguje, je dost naivní. Nezafunguje. Na to je UPC moc velká firma.

 

Zkrachovali i větší firmy,když si lidi postavili hlavu a nekupovali,nepoužívali atd.Ale co chtít od národa,kde vládnou zloději,jíme odpad a jediný na co se vzmůžem je vymyslet vtip a nadávat na foru.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.