Návštěvník Retiree Odesláno 5. března 2013 Sdílet Odesláno 5. března 2013 Teď už rozumím... Nevím sice, zda je šíření ve standardu povinné, ale děje se. V některých dalších tématech se poukazuje na podobný problém, já se s ním nesetkal. Poté, co u mě nastaly problémy s pc tunery, používám k nahrávání též DVB-T z kabelu UPC, žádný problém s názvy stanic nebo s EPG jsem nepozoroval. Když vyloučíme závadu televizoru, pak to svědčí pouze o tom, že uvedené informace daný mux neobsahuje (?), respektive popírá to tvrzení mnohých, že vysílání DVB (C i T) se děje jednotně z jednoho centra pro celou síť (teď mě kamenujte...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 5. března 2013 Sdílet Odesláno 5. března 2013 Tak znovu - mám normálně UPC přes UPC setobox. Ale zapínám ho jen na dětské programy, jinak využíváme povinného šíření digitálního signálu přes kabel UPC, který si ladí sama televize přes DVB - T. Do nedávna to fungovalo úplně normálně, ale po posledních pokusech o přeladění kvůli novým kanálům se přestaly zobrazovat názvy kanálů a informace z EPG u Novy, Primy, Primy Cool, Primy Love, Fandy. U HD variant se to ukazuje normálně. Při některých pokusech to nebylo vidět ani u multiplexu ČT, ale když jsem u každého kanálu dal ručně EPG přes nastavování, tak to tam pak naběhlo, ale u výše uvedených nic. Musím tě zklamat ale formulace "jinak využíváme povinného šíření digitálního signálu přes kabel UPC, který si ladí sama televize přes DVB - T" není pravdivá. UPC nemusí nic šířit v DVB-T. Zákon ji ukládal šířit must carry programy, ale nikde se nepíše jak (analog/digitál) a zákon měl na mysli analog. A na konci roku 2011 tato povinost přestala platit. Jinak už by to mělo fungovat opět bez problému. Vše je jen technika a byl potřeba restart modulátoru Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 5. března 2013 Sdílet Odesláno 5. března 2013 Must carry tuším platí pořád, byla tam nějaká novela zákona. Ale jak správně uvádíš, tak UPC to hravě splní analogem nebo i volným vysíláním v DVB-C, tudíž DVB-T když vypne, tak si nikdo se stížností ani nepípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 5. března 2013 Sdílet Odesláno 5. března 2013 ...Co se týče e-mailu,jde o @karneval.cz.Takže jasná vina UPC,žádný spam.filtr... Jak už jsem psal. Mě některé zprávy od UPC ve schránce @karneval.cz padaly do spamu, než jsem je označil za důvěryhodné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 5. března 2013 Sdílet Odesláno 5. března 2013 Na poštu používám Thunderbird a ve spamu nic nemám.Ještě nějaká rada,co mám udělat,aby mi něco od nich přišlo,nebo už někteří konečně uznají,že to prostě UPC nezvládá Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hurry Odesláno 6. března 2013 Sdílet Odesláno 6. března 2013 Na poštu používám Thunderbird a ve spamu nic nemám.Ještě nějaká rada,co mám udělat,aby mi něco od nich přišlo,nebo už někteří konečně uznají,že to prostě UPC nezvládá Facebook UPC - poradna 27. 02. 2013 Dobrý den,kde si mohu přihlásit k odběru mailů z UPC, s upozorněním na TV programy, změny stanic,technické změny,internet,telefon atd.Jako dlouholetý zákazník,tak stále na rozdíl od jiných zákazníků nic nedostávám.Děkuji za odpověď. Odpověď 28. 02. 2013 - 16:26 Dobrý den, informační e-maily zasíláme klientům, kteří u nás mají zadánu mailovou adresu. Stejně tak je na ní možné zasílat elektronické vyúčtování. Pro tento požadavkem nás, prosím, kontaktujte nejlépe přes klientský formulář (http://web.upc.cz/klpoz/cz/Index.aspx ) Jirka, UPC Facebook tým Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 6. března 2013 Sdílet Odesláno 6. března 2013 Na poštu používám Thunderbird a ve spamu nic nemám.Ještě nějaká rada,co mám udělat,aby mi něco od nich přišlo,nebo už někteří konečně uznají,že to prostě UPC nezvládá Já se s tebou nechci hádat, a už vůbec netvrdím, že UPC komunikuje bezchybně. Naopak mě třeba štve, že dostávám PDF letákové nabídky na služby, které si nemohu objednat, protože je už dávno používám. Možná jsme si nerozumněli v otázce kolem Spamu. Prosím, zkus se podívat do webového rozhraní UPC mail. Nikdy bych nepodezíral Thunderbird, že ti emaly od UPC označuje za spam. Já jsem na vlastní "schránku" zažil, že zabudovaný filtr schránky Karnevalu, potažmo UPC, označoval zprávy UPC jako spam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 6. března 2013 Sdílet Odesláno 6. března 2013 Jaku:do webového rozhraní UPC mail jsem se díval,ve spamu nic není.Jinak ten můj "útok" nebyl myšlen proti Tobě,ale jiným týpkům... Jirka,UPC facebook:mě asi fakt picne! Zadanou adresu u UPC mám a při každém tel.kontaktu ji ověřují(jak jsem již zde avizoval).To fakt nemyslíš vážně,že bych měl ještě o to škemrat... Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. března 2013 Sdílet Odesláno 6. března 2013 Odpověď 28. 02. 2013 - 16:26 Dobrý den, informační e-maily zasíláme klientům, kteří u nás mají zadánu mailovou adresu. Stejně tak je na ní možné zasílat elektronické vyúčtování. Pro tento požadavkem nás, prosím, kontaktujte nejlépe přes klientský formulář (http://web.upc.cz/klpoz/cz/Index.aspx ) Jirka, UPC Facebook tým Nedavno jsem se na FB ptal na to stejne a take stejna odpoved, ale informacni maily me stejne nechodi. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hurry Odesláno 7. března 2013 Sdílet Odesláno 7. března 2013 Jirka,UPC facebook:mě asi fakt picne! Zadanou adresu u UPC mám a při každém tel.kontaktu ji ověřují(jak jsem již zde avizoval).To fakt nemyslíš vážně,že bych měl ještě o to škemrat... To byl můj dotaz na facebooku,ten Jirka z UPC to tady asi nečte Ano,při každém tel.kontaktu si email.adresu ověřují,pokaždé se na to ptám,ale asi jsou operátoři tak proškolení,že tyto problémy hází do koše.No nevadí,aspoň nemám plnou schránku sdělení od UPC Ono stačí si občas pročíst toto forum,kde si myslím, odborněji poradí!! P.S. Tak k tématu,je 7.3. a zatím nám dublované ,závorkové,stanice nezmizely,asi se čeká na nové??!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.