Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 24.11.2022 v Příspěvky

  1. Doporučuji zkusit "zavolat" * # * # 86583 # * # *
    2 body
  2. Terminátor jako takový umí, otázka je samozřejmě bonding, kdy je to opravdu jen u OneNetu, u běžných "domácích" přípojek poskytován není. Terminátor bez bondingu zas tak extrémně dobré zařízení prý není a dají se sehnat zařízení s lepšími parametry nebo stejnými za nižší cenu.
    1 bod
  3. Pokud vím, tak Vodafone Terminator od Cetinu neumí. * Takže dočetl jsem se, že to umí pouze u OneNETu, takže záleží.
    1 bod
  4. Taky mám net 350, a když se kouknu na web na svoji adresu, tak je pouze max. 150. Asi už není další kapacita, tak se prostě vyšší rychlosti nenabízejí.
    1 bod
  5. DNS od VF nepoužívám už dávno a jinak změna DNS nemá na výše uvedený problém vůbec žádný vliv.
    1 bod
  6. @Medvěd Zajímavé, že to ukazuje jen 150, ale jak tu někteří píšou, Vodafone pokračuje v tom, v čem UPC a to je aktivní sledování vytíženosti sítě a reálná možnost poskytovat smluvenou rychlost v dnešní době se dá říct nad rámec požadavků ČTÚ. Vnitřně to mělo i UPC postavené výše a Vodafone to ještě posunul, takže i když by mohli spoustu z nás odpálkovat, že poskytované parametry služby jsou dle legislativy v pořádku, snaží se udržovat standard vyšší. Nejvíce to jde vidět na tarifech pro živnostníky a malé podniky (SoHo), kdy člověk na některý tarif co má vedlejší byt či kancelář v dané době nedosáhne. Samozřejmě se to časem mění v závislosti na množství uživatelů na uzlu a prakticky neustále dochází ke zkapacitňování sítě, kdy se jeden uzel rozdělí na dva, tedy dvojnásobná kapacita, navyšování páteřní kapacity, zakruhování linek (nevím český výraz) pro rozložení kapacity a zálohu při výpadku jedné trasy, mnohem vyšší a lepší zálohu elektrické energie na kritických místech, a tak by se dalo pokračovat. Tam, kde někdy stačil jeden uzel pro celou čtvrť / sídliště jsou nyní třeba desítky optických nodů. Někdy jsou ve stejném prostoru vedle sebe, jindy se na jiném místě budují jiné. Vždy je to o nějaké výhodnosti/poměru výkon vs. cena, jelikož je takový NOD aktivní technologie vyžadující napájení, tak jen zřízení nového odběrného místa atd. je náklad "navíc". I tak mi přijde, že je 150 málo. Na webu to také ukazuje jen 150? Předem díky za ověření.
    0 bodů
  7. terminátor se dává akorát na bonding, ale můžeš si "terminátor" alias zyxel normálně koupit
    0 bodů
  8. Tady je to na rozvodech cetinu, s "vystrcenym" d-slamem. Ale uz nam taky potvrdili, ze terminator nedostaneme, pouze modem.
    0 bodů
  9. 2 Adolf.Shitler: Aha, to mě nenapadlo, že dochází všechny ty internety. Tak to máme kliku, že jsme byli rychlí! :-) Měl jsem vzít tu nabídku lepiče plakátů Vodafone, mohl jsem mít to Giga...:-)
    0 bodů
  10. Nefunguje jeden nebo více placených kanálů. Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže. Nejčastěji se na obrazovce zobrazí hlášení No access, status code…, Zakódovaný signál apod., případně je černá obrazovka. Mezi příčiny patří: Ukončení vysílání nebo promo nabídky / úprava vaší smlouvy - v samoobsluze Můj Vodafone ověřte aktuální nastavení tarifu a doplňkových balíčků u vaší smlouvy a zkontrolujte, jestli program patří do vámi používané TV nabídky. Změna řazení nebo frekvence kanálu - aktuální nastavení najdete ve frekvenčním přehledu stanic. Návod na nové ladění najdete na této stránce. Úprava programové nabídky krátce po instalaci služeb - během prvních dnů mohou fungovat i programy, které nemáte předplacené. Slabý signál - může se jednat o chybu v zapojení koaxiálního kabelu, jeho poškození, nedostatečné zapojení apod. Ověřte zapojení kabelu a to, zda není poškozený. Doporučujeme vyzkoušet jiný koaxiální kabel. Signál zeslabuje také použitý rozbočovač, zkuste TV napřímo zapojit do účastnické zásuvky. Podívejte se na další informace ke kabelům a rozbočovačům. Nefungují žádné placené programy, pouze volně šiřitelné. Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže. Nejčastěji se v takovém případě objeví chybové hlášky na TV (Zakódovaný signál, No access, status code…, Chyba karty, Nenalezen modul CI, Ověření nebylo úspěšné apod.) nebo programy zcela chybí v seznamu kanálů. Mezi příčiny patří: Nezaplacené Vyúčtování po splatnosti - programovou nabídku vám obnovíme automaticky do 24 hodin poté, co dostaneme vaši platbu. Stav plateb můžete vidět v samoobsluze Můj Vodafone. Úprava vaší smlouvy - zrušení placené TV nabídky - v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby ověřte aktuální nastavení tarifu a doplňkových balíčků u vaší smlouvy a zkontrolujte, jestli máte aktivní některou z TV nabídek Klasik, Komfort nebo Komplet. Porucha CA modulu - postupujte podle kroků v rozbalovací části "Jak řešit chybu CA modulu (zakódovaný přístup, chyba karty, no access apod.)?". TV není kompatibilní s CA modulem - TV musí mít CI+ slot a podporovat DVB-C. Chybně naladěná TV nabídka - návod na nové ladění najdete na této stránce. Na dekódovací kartě není správně nahraná programová nabídka - obnovení programové nabídky najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby, kde uvidíte možnost Obnovit programovou nabídku. CA modul a dekódovací karta k sobě nepatří - Informace o evidovaných číslech dekódovací karty a CA modulu ověříte v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby. Pokud podle údajů v samoobsluze zjistíte, že nemáte odpovídající kartu v žádném svém přijímači, kontaktujte nás.
    0 bodů
  11. Na jiném diskuzním v fóru včera několik lidí hlásilo stejný problém.
    0 bodů
  12. Přiznávám, bylo to dost strohé/ubohé a nic neříkající (my fault, better safe than sorry). Klasika, že je vše vyvíjeno pro X trhů a ČR je relativně malý trh, tak něco prosadit je těžší, jelikož větší priorita je to, co pálí větší část trhů. To samé bylo i za UPC, kdy ČR měla např. malý vyhrazený bandwith traffic, který nedostačoval a z toho plynulo X měsíců opakující se problém s Horizon Go a to nemluvím o tom, že se LGI rozhodlo na trzích, kterých se chtěla zbavit, nezprovoznit aplikaci pro Android TV a spousta dalších rozhodnutí, které až po oznámení prodeje daly smysl (hlavně z ekonomického hlediska). Těch případů, o kterých zprostředkovaně vím je spoustu. Do toho máme přechod na jiný HW a SW, u Vodafone (nemyslím tím přechod z HZN Go na Vodafone TV, ale přechod z jedné verze Vodafone TV na jinou) jelikož globálně nebyl Vodafone spokojen se stávajícím stavem / vývojem (to jsou věci, které nejdou vidět), ale spolknou spoustu "man days" / peněz. Pak můžeme spekulovat, zda v závislosti na velké inflaci a poklesu příjmů/zisku, nedošlo ke snížení priorit některých věcí, aby se nemuselo zdražovat. Ač se to nezdá, tak Vodafone investuje jen na ČR trhu spoustu energie a miliónů Kč do zlepšování služeb/sítě s výhledem do budoucna, něco oproti plánům LGI urychlila, jelikož mají mnohem vyšší interní standardy - např. kvalita/dostupnost služeb či zabezpečení, což je pro nás uživatele občas až na škodu / obtěžující, jiné věci logicky upozadila. Paradoxem je, že každá změna k lepšímu je "lemována" krátkodobým snížením uživatelského prožitku (viz celkový upgrade sítě, který prostě nejde dělat / není povolen v hluboké noci). Tak jako tak, zastoupení vedení Vodafone ČR je jedním z největších "připomínkovačů resp. stěžovatelů" na Vodafone televizi v rámci celé skupiny a na posledním mezinárodním setkání Vodafone to bylo dost slyšet. Za ten rok toho bylo uděláno mnoho, hlavně v pozadí, snad se brzy dočkáme i slibovaných věcí, které více pocítíme. Na jednu stranu můžeme Vodafone obdivovat, že některé nové věci nepustí, když s nimi není spokojen, na druhou stranu zcela oprávněně můžeme brblat, že to prostě trvá dlouho. Viz výše, občas jsou nám souvislosti skryté. A ačkoliv jsme je schopni pochopit z nějakého nadhledu, stále to neznamená, že z toho osobního se s tím smíříme a jsme ochotni ho brát v potaz (což je na jednu stranu dobře, popoháníme vývoj kupředu). Z makro hlediska chce každý růst, při každé změně je třeba počítat s odchody, ale musí být nižší jak zisk (a teď nemyslím nutně finanční). A i v korporátu se nedá dlouho přežít v případě, kdy by to bylo tak jak píšeš/píšete. Vždy se najde časem někdo, kdo je schopen lepšího poměru cena/výkon.
    0 bodů
  13. Ano, ty platíte vždy. A u placené televize jde část platby na fond kinematografie nebo jak se to jmenuje.
    0 bodů
  14. Když se mně nějaký program nelíbí, tak ho prostě z předvoleb v televizoru smažu (nebo ho ani neladím) a je po problému, ne? Jinak odchodem někam jinam by si člověk fakt pomohl, když všichni mají prakticky totéž (vyjma nějakých sportů) :D
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...