Všechny aktivity
- Poslední hodinu
-
ZeDd100 se přidal ke komunitě
-
@kautskymZa jakých podmínek ti převedli TV na TV+?
-
u telly posouvani jde, ale jen reklamy nejdou....
-
@SksmanTo zní jako ceníkovka 220 + 620 Kč. @fantozziVidím, že máš v podpisu i nějaké další služby. Tak proč retenční nenašlo nějakou cestu? @cvancaraNo, ceníkově bez dalších Vodafone služeb to bylo skutečně 829 Kč. S dalšími službami 531 Kč a já měl roky TV Komplet za 373 Kč. Ty časy jsou však už pryč.
-
Tak na to jsem celkem zvědavej, když za Komplet už roky platím 829 Kč.
- Dnes
-
tak já už mám nový tarif Vodafone TV + a spokojenost 😄
-
Zákaz přeskakování je evidentně jenom u VF. Proto Primu zpětně u VF vůbec nepoužívám. Ale kdo chce, kam...
-
Tento návod by ti nestačil https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/gigacube-5g-gen2/
-
Ahoj, mohl by mi nekdo prosim sem poslat fotku ze zadu toho modemu GigaCube 5G? Pry ma ethernetovy port ale jak rychly jsem se take nedocetl. Diky.
-
Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka?? 🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ......
-
V ČR. pokud se bavíme o DOCSISu, tak vlastní D3.1 zařízení bude mnohem méně jak 1ppm 🙂 A celková čísla včetně ED3.0 teď spadnou, díky CISCO modemům, které zmizí ze sítě.
-
Minuly tyden me VF prevedl na novy tarif (byl jsem u UPC poslednich 20 let). Puvodni tarif: Klasik + Sport + Darwin: 58,- Kc/mesic (sleva natrvalo) Novy tarif: Zakladni nabidka (bez balicku): cca 150,- Kc/mesic Dnes jsem jim volal, ze sice o zmene tarifu vim z predposledniho vyuctovani, ale ze jsem predpokladal, ze balicky mi zustanou (navyseni cca 100,- Kc bych asi zkousnul). Nicmene zadnou "lepsi" nabidku na Sport mi nedali, tak jsem dal vypoved. UPC se vzdy snazilo dohodnout a vymyslet nejakou nabidku, tady mi prislo, ze nejevi absolutne zadny zajem...
-
@pan NovakNefunkční obnovení programové nabídky přes Můj Vodafone už máme nahlášené a opravu řešíme. Mezitím s tím můžou pomoct kolegové z technické podpory na 800770077 (volba pro technické potíže).
-
Balíčky k TV bez zbytečných služeb
Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli lukas.b1 v Vodafone TV
@lukas.b1Dobrý den, Lukáši, takovou změnu (alespoň v dohledné době) neplánujeme. -
Podle mého je Vodafone možná dobrý mobilní operátor, ale naprosto mizerný poskytovatel televize. Kdyby například taková těžařská společnost koupila pekárnu a ti horníci začali péct chleba nebo koláče, asi by to s tou kvalitou dopadlo podobně... @Marek-26Mimochodem, moc se mi líbí slovo vývojáři. To jsou ti, co u Vodafone "vyvíjí" něco, co už je dávno někým vyvinuté a všude jinde to funguje? 😏
-
@PeterRPěkný den, Peter, technický problém se nám podařilo odstranit a číslo se nám podařilo přenést podle vašeho požadavku. Omlouvám se vám za komplikace, které přitom nastaly. Vše ještě potvrdíme do e-mailu.
-
fantozzi se přidal ke komunitě
-
Sksman se přidal ke komunitě
-
Já se dostal na cenu za VODAFONE TV+ a All in Oné na 840.-Kč.
-
Není to workground ale workAround = obejití problému / alternativní řešení.
-
Zarážející je, když si uživatelé stěžují na nefunkční internet a hlásí to jako "nefunguje wifi", na FB stránce Vodafone je hodně stížností na nefunkční WiFi. WiFi je pro ně synonymem připojení k internetu. Občas je někdo k WiFi připojen dokonce i kabelem.
-
Mozem posluzit udajom z VF DE - vlastne zariadenie pouziva menej ako jedno percento uzivatelov (7.8 milionov uzivatelov pouziva VF DE DOCSIS internet).
-
Prostě BFU. Ale kdo ví, třeba by nás report nemile překvapil. Ono wifinu si možná ještě kde kdo změní, ale tím to asi tak v domácnostech skončí.
-
Ono je to částečně vidět na nepřejmenovaných názvech WiFi sítí.
-
Nejde se přihlásit do Vodafone portálu
Martin - Vodafone odpověděl na téma uživateli aleksei v O Vodafonu
Dobrý den, @aleksei, takhle obecně nedokážu říct, kde je chyba. Chápu správně, že se přihlašujete na webu? Takhle obecně můžu poradit zkusit vymazat historii prohlížení (včetně souborů cookies a cache), to velmi často pomůže. Také můžete zkusit přihlášení v anonymním okně prohlížeče a nebo úplně jiný internetový prohlížeč. Pokud by vám to ani pak nešlo, zavolejte nám na 800 77 00 77, naši technici to s vámi prověří 🙂 -
Toufám si říct od stolu, že většina zákazníků bude dodaný pronajatý router používat tak, jak ho technik doveze a nastaví a nic si za to nepřipojí, nezmění na bridge apod.
-
Zajímalo by mě, stačilo by procentuální vyjádření, kolik zákazníků VF řeší tuhle oblast vlastnictví modemu kvůli finanční stránce. A kvůli které tady dokážeme desítky stran diskutovat😉 Další zajímavá informace by také byla, kolik procent zákazníků VF aktivně používá bridge, ale to až tak přímo s vlastnictvím modemu nesouvisí.
-
@kautskymMoc rád bych pro vás měl nějaké jiné zprávy než obvykle 🙂 S tou aplikací počítáme a kolegové na tom pracují. Obecně tedy platí, že se to postupně posouvá pořád (ale žádné bližší podrobnosti, než @Ondra - Vodafonezmínil zde, opravdu k dispozici nemáme) - kromě podpory Apple TV děláme i na podpoře macOS, tak snad se dočkáme co nejdřív 🙂