Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. Technikus

    Nový tarif Vodafone TV+

    @kautskymZa jakých podmínek ti převedli TV na TV+?
  3. kotasek

    Nový tarif Vodafone TV+

    u telly posouvani jde, ale jen reklamy nejdou....
  4. @SksmanTo zní jako ceníkovka 220 + 620 Kč. @fantozziVidím, že máš v podpisu i nějaké další služby. Tak proč retenční nenašlo nějakou cestu? @cvancaraNo, ceníkově bez dalších Vodafone služeb to bylo skutečně 829 Kč. S dalšími službami 531 Kč a já měl roky TV Komplet za 373 Kč. Ty časy jsou však už pryč.
  5. Tak na to jsem celkem zvědavej, když za Komplet už roky platím 829 Kč.
  6. Dnes
  7. kautskym

    Nový tarif Vodafone TV+

    tak já už mám nový tarif Vodafone TV + a spokojenost 😄
  8. cvancara

    Nový tarif Vodafone TV+

    Zákaz přeskakování je evidentně jenom u VF. Proto Primu zpětně u VF vůbec nepoužívám. Ale kdo chce, kam...
  9. Tento návod by ti nestačil https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/gigacube-5g-gen2/
  10. Ahoj, mohl by mi nekdo prosim sem poslat fotku ze zadu toho modemu GigaCube 5G? Pry ma ethernetovy port ale jak rychly jsem se take nedocetl. Diky.
  11. Iceman06

    Přechod z HBO Max na Max

    Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka?? 🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ......
  12. V ČR. pokud se bavíme o DOCSISu, tak vlastní D3.1 zařízení bude mnohem méně jak 1ppm 🙂 A celková čísla včetně ED3.0 teď spadnou, díky CISCO modemům, které zmizí ze sítě.
  13. Minuly tyden me VF prevedl na novy tarif (byl jsem u UPC poslednich 20 let). Puvodni tarif: Klasik + Sport + Darwin: 58,- Kc/mesic (sleva natrvalo) Novy tarif: Zakladni nabidka (bez balicku): cca 150,- Kc/mesic Dnes jsem jim volal, ze sice o zmene tarifu vim z predposledniho vyuctovani, ale ze jsem predpokladal, ze balicky mi zustanou (navyseni cca 100,- Kc bych asi zkousnul). Nicmene zadnou "lepsi" nabidku na Sport mi nedali, tak jsem dal vypoved. UPC se vzdy snazilo dohodnout a vymyslet nejakou nabidku, tady mi prislo, ze nejevi absolutne zadny zajem...
  14. Ondra - Vodafone

    Chyby Vodafone TV

    @pan NovakNefunkční obnovení programové nabídky přes Můj Vodafone už máme nahlášené a opravu řešíme. Mezitím s tím můžou pomoct kolegové z technické podpory na 800770077 (volba pro technické potíže).
  15. @lukas.b1Dobrý den, Lukáši, takovou změnu (alespoň v dohledné době) neplánujeme.
  16. RichardHorcic

    Chyby Vodafone TV

    Podle mého je Vodafone možná dobrý mobilní operátor, ale naprosto mizerný poskytovatel televize. Kdyby například taková těžařská společnost koupila pekárnu a ti horníci začali péct chleba nebo koláče, asi by to s tou kvalitou dopadlo podobně... @Marek-26Mimochodem, moc se mi líbí slovo vývojáři. To jsou ti, co u Vodafone "vyvíjí" něco, co už je dávno někým vyvinuté a všude jinde to funguje? 😏
  17. @PeterRPěkný den, Peter, technický problém se nám podařilo odstranit a číslo se nám podařilo přenést podle vašeho požadavku. Omlouvám se vám za komplikace, které přitom nastaly. Vše ještě potvrdíme do e-mailu.
  18. Já se dostal na cenu za VODAFONE TV+ a All in Oné na 840.-Kč.
  19. mojmax

    Přechod z HBO Max na Max

    Není to workground ale workAround = obejití problému / alternativní řešení.
  20. Zarážející je, když si uživatelé stěžují na nefunkční internet a hlásí to jako "nefunguje wifi", na FB stránce Vodafone je hodně stížností na nefunkční WiFi. WiFi je pro ně synonymem připojení k internetu. Občas je někdo k WiFi připojen dokonce i kabelem.
  21. Mozem posluzit udajom z VF DE - vlastne zariadenie pouziva menej ako jedno percento uzivatelov (7.8 milionov uzivatelov pouziva VF DE DOCSIS internet).
  22. Prostě BFU. Ale kdo ví, třeba by nás report nemile překvapil. Ono wifinu si možná ještě kde kdo změní, ale tím to asi tak v domácnostech skončí.
  23. Ono je to částečně vidět na nepřejmenovaných názvech WiFi sítí.
  24. Dobrý den, @aleksei, takhle obecně nedokážu říct, kde je chyba. Chápu správně, že se přihlašujete na webu? Takhle obecně můžu poradit zkusit vymazat historii prohlížení (včetně souborů cookies a cache), to velmi často pomůže. Také můžete zkusit přihlášení v anonymním okně prohlížeče a nebo úplně jiný internetový prohlížeč. Pokud by vám to ani pak nešlo, zavolejte nám na 800 77 00 77, naši technici to s vámi prověří 🙂
  25. Toufám si říct od stolu, že většina zákazníků bude dodaný pronajatý router používat tak, jak ho technik doveze a nastaví a nic si za to nepřipojí, nezmění na bridge apod.
  26. Zajímalo by mě, stačilo by procentuální vyjádření, kolik zákazníků VF řeší tuhle oblast vlastnictví modemu kvůli finanční stránce. A kvůli které tady dokážeme desítky stran diskutovat😉 Další zajímavá informace by také byla, kolik procent zákazníků VF aktivně používá bridge, ale to až tak přímo s vlastnictvím modemu nesouvisí.
  27. @kautskymMoc rád bych pro vás měl nějaké jiné zprávy než obvykle 🙂 S tou aplikací počítáme a kolegové na tom pracují. Obecně tedy platí, že se to postupně posouvá pořád (ale žádné bližší podrobnosti, než @Ondra - Vodafonezmínil zde, opravdu k dispozici nemáme) - kromě podpory Apple TV děláme i na podpoře macOS, tak snad se dočkáme co nejdřív 🙂
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...