Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ty titulku to dělalo i na analogu. Takže předpokládám, že chyba na straně UPC není.

Odesláno

Nekoukal jste se dneska nekdo na Prime na Columba? Obraz kostickovany, kazdou chvili zasek. Bylo to jenom u me (Sokolov) nebo nekdo take pozoroval podobne jevy?

Odesláno

Tak jsem s tím večer kolem zpráv ještě chvíli laboroval. Všechny programy mají úroveň signálu cca 54-63%, kvalitu cca 97%. Prvních deset programů v nabídce (čt1, čt2, nova, prima atd.) bylo nekoukatelných, zamrzal obraz i zvuk, příp. docházelo ke kostičkování či nabíhaly pruhy apod. Na analogu tyto programy jely jako fík. Ostatních cca 45 programů v digitálu v tu samou dobu bylo v pořádku :( Nějaká rada co s tím? Kdyby blblo všechno tak bych hledal chybu u sebe ale takhle nevím :(

Odesláno

vcera vecer v brne vetsina programu nejela, dnes nejedou hbo kanaly

Odesláno

ještě upřesním, že to píše že "Podmíněný přístup Conax: Není přístup" a píše to i na dalších programech Nonstop kino, Cinemax 1/2

 

mám objednaný standard + hbo bundle

Odesláno

Me vsechno funguje, mozna ti nezaktovovali kartu na novy mesic, nebo nejaky problem na siti, koukni se jaky mas signal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

U mě taky funguje všechno, ale u programů na frekvenci 170.5 MHz, tj. balík HBO, Cinemaxy atd., čas od času, tak jednou až dvakrát za film, se úplně rozsype obraz a na několik desítek sekun je rozsypaný a bez zvuku. Když ale hodím v tu chvíli kontrolu signálu, tak jak úroveň, tak i kvalita je naprosto OK, úplně stejně jako když to hraje v naprostém pořádku. Takže to takhle rozsypané musí přicházet už do STB.

Odesláno
U mě taky funguje všechno, ale u programů na frekvenci 170.5 MHz, tj. balík HBO, Cinemaxy atd., čas od času, tak jednou až dvakrát za film, se úplně rozsype obraz a na několik desítek sekun je rozsypaný a bez zvuku. Když ale hodím v tu chvíli kontrolu signálu, tak jak úroveň, tak i kvalita je naprosto OK, úplně stejně jako když to hraje v naprostém pořádku. Takže to takhle rozsypané musí přicházet už do STB.

 

Na tady ty 20s hryzance kdy nepomohlo ani skočit na jiný program a vrátit se jsem si jim taky stěžoval, a když už měl přijít technik, přestalo to. Tak jsem ho musel zase odvolat. Jako by na dálku problém pořešili. Přitom to trvalo víc jak týden a po jednom telefonátu to do druhého dne ustalo...

 

Včera dopoledne kolem 10:30 (11.11.07) se zase nedalo dívat na Animal planet. Každých pár minut se šíleně rozpadal obraz. A poslední týden často detekuji problémy u Spektrumu, když na něj přepnu, zůstane to hryzlé a nic se nezobrazí. Ani na víc pokusů. A za pár hodin už zase normálně jede.

Prostě furt něco... :x

Odesláno
Me vsechno funguje, mozna ti nezaktovovali kartu na novy mesic, nebo nejaky problem na siti, koukni se jaky mas signal.

 

signal je v pořádku, úroveň cca 55-57%, kvalita 97-99% . . . ale tuším kde je problém, instalace proběhla 1.11. tak po deseti dnech vypli cinemax (což je v pořádku) ale i hbo kanály (což je špatně, protože mám mít standard + hbo bundle, byla to nějaká zvýhodněná akce).

Na e-mail mi odpověděli stylem ať si naladím příjmač a dokonce popsali postup (sice jsem to udělal, ale nemyslím že to bude mít úspěch).

Asi tam budu muset zavolat.

Odesláno

tak koukám na HBO na Vendetu a pořád výpadky, do 21.19 to jelo s českým zvukem + titulky, právě to někdo přepl do orig. zvuku a výpadky pořád pokračují. Je v tom pěknej mrdník

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.