Guest carodejdobrodej Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 (edited) Zdravim, neustale mi nefunguje zpetny prehravani na tv Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni Uz me to nebavi a chtel bych zrusit smlouvu. Jde ro nejak kdyz mi nefunguji sluzby jak maji, nebo to je podchyceny proste tak ze mam smulu? Diky za odpovedi Edited September 30, 2018 by carodejdobrodej Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/ Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Zpetne prehravani je ze strany UPC deklarovano jako "doplnkova sluzba zdarma", takze jeji funkcnost bohuzel neni garantovana. Z toho vyplyva, ze dozadovat se neceho na zaklade nefungujiciho zpetneho prehravani je bezpredmetne... bohuzel. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106037 Share on other sites More sharing options...
Guest Patri.k Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 před 1 hour , carodejdobrodej napsal: Zdravim, neustale mi nefunguje zpetny prehravani na tv Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni Uz me to nebavi a chtel bych zrusit smlouvu. Jde ro nejak kdyz mi nefunguji sluzby jak maji, nebo to je podchyceny proste tak ze mam smulu? Diky za odpovedi Minimální zaručená doba připojení internetu je 95%. Minimální zaručená úroveň kvality televize je 90%. U Horizon není uvedený žádný údaj o garantované kvalitě. I když se jedná o bezplatnou doplňkovou službu, nemyslím si, že by to UPC zbavovalo odpovědnosti za dodání služeb. Kdyby vám obchodník fyzicky nabídl k objednávce dárek, tak by se i na ten dárek vztahovala záruka a musel by vám ho dodat. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106039 Share on other sites More sharing options...
tomus Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 před 3 hodinami , carodejdobrodej napsal: Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni A Jakou rychlost máš na tom tabletu? Nedávno jsem řešil stejný problém a bylo to způsobené zarušenou wifi, stačilo na routeru přeladit na jiný kanál a už to zase běží jak má, takže hned všechno Nesváděj na UPC. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106041 Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Jj, pocitacova negramostnost populace se projevuje cim dal vic. Ze rychlost UPC tarifu je neco uuuplne jineho nez rychlost pres wifi... a ze rychlost, kterou si prectou nekde v GUI tabletu/telefonu (typicke cislo jako 72, 150 nebo 300 Mbit/s) je neco uuuplne jineho nez realna prenosova rychlost... to dochazi malokomu. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106043 Share on other sites More sharing options...
Vulva Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Pokud si chceš otestovat rychlost, tak se připoj Ethernet kabelem k modemu, nepoužíevej žádná další zařízení, a jdi sem: http://speedtest.dkm.cz/ Quote Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106045 Share on other sites More sharing options...
Guest Retiree Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 (edited) Mám (platím) tarif 300/20 Mbi/s, rychlost uploadu až 20 Mbi/s. Skutečná rychlost uploadu je, podle výše uvedeného oficiálního serveru UPC, vždy 0 Mbi/s (nula). Mohu to považovat za neplnění smlouvy ze strany UPC a vyvozovat z toho důsledky? Edited September 30, 2018 by Retiree překlepy Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106047 Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Je potreba zmerit realnou rychlost pri realnem a praktickem pouziti, zadne synteticke testy. Napr. tohle jsem mel na tarifu 300+ vcera vecer pri stahovani JDownloaderem z FastShare (cca 7 GB, screesnhot ze cca dvou tretin stahovani): Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106049 Share on other sites More sharing options...
Guest Patri.k Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 To bude asi nějaká chyba, když si to vezmete logicky, uz jen to že někam vložíte svůj příspěvek, tak se musí data odesílat (uploadovat), takže určitě nulový upload nemáte. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106067 Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Retiree: zkoušel jsi více stránek s měřiči? Na žádné jsi nenaměřil upload? Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106069 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.