Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravim, neustale mi nefunguje zpetny prehravani na tv

 Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni

 Uz me to nebavi a chtel bych zrusit smlouvu. Jde ro nejak kdyz mi nefunguji sluzby jak maji, nebo to je podchyceny proste tak ze mam smulu? Diky za odpovedi

Edited by carodejdobrodej

Zpetne prehravani je ze strany UPC deklarovano jako "doplnkova sluzba zdarma", takze jeji funkcnost bohuzel neni garantovana.
Z toho vyplyva, ze dozadovat se neceho na zaklade nefungujiciho zpetneho prehravani je bezpredmetne... bohuzel.

před 1 hour , carodejdobrodej napsal:

Zdravim, neustale mi nefunguje zpetny prehravani na tv

 Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni

 Uz me to nebavi a chtel bych zrusit smlouvu. Jde ro nejak kdyz mi nefunguji sluzby jak maji, nebo to je podchyceny proste tak ze mam smulu? Diky za odpovedi

Minimální zaručená doba připojení internetu je 95%.

Minimální zaručená úroveň kvality televize je 90%.

U Horizon není uvedený žádný údaj o garantované kvalitě. I když se jedná o bezplatnou doplňkovou službu, nemyslím si, že by to UPC zbavovalo odpovědnosti za dodání služeb. Kdyby vám obchodník fyzicky nabídl k objednávce dárek, tak by se i na ten dárek vztahovala záruka a musel by vám ho dodat. 

před 3 hodinami , carodejdobrodej napsal:

Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni

A Jakou rychlost máš na tom tabletu? Nedávno jsem řešil stejný problém a bylo to způsobené zarušenou wifi, stačilo na routeru přeladit na jiný kanál a už to zase běží jak má, takže hned všechno Nesváděj na UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Jj, pocitacova negramostnost populace se projevuje cim dal vic.
Ze rychlost UPC tarifu je neco uuuplne jineho nez rychlost pres wifi... a ze rychlost, kterou si prectou nekde v GUI tabletu/telefonu (typicke cislo jako 72, 150 nebo 300 Mbit/s) je neco uuuplne jineho nez realna prenosova rychlost... to dochazi malokomu.

Pokud si chceš otestovat rychlost, tak se připoj Ethernet kabelem k modemu, nepoužíevej žádná další zařízení, a jdi sem: http://speedtest.dkm.cz/

  • Ultra+ Profi
  • Premium
  • Základní
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • localhost

Mám (platím) tarif 300/20 Mbi/s, rychlost uploadu 20 Mbi/s. Skutečná rychlost uploadu je, podle výše uvedeného oficiálního serveru UPC, vždy 0 Mbi/s (nula).

 Mohu to považovat za neplnění smlouvy ze strany UPC a vyvozovat z toho důsledky?

Edited by Retiree
překlepy

Je potreba zmerit realnou rychlost pri realnem a praktickem pouziti, zadne synteticke testy.
Napr. tohle jsem mel na tarifu 300+ vcera vecer pri stahovani JDownloaderem z FastShare (cca 7 GB, screesnhot ze cca dvou tretin stahovani):
image.png.4151b2985758c7df637fa9185fa5ed30.png

To bude asi nějaká chyba, když si to vezmete logicky, uz jen to že někam vložíte svůj příspěvek, tak se musí data odesílat (uploadovat), takže určitě nulový upload nemáte. 

Retiree: zkoušel jsi více stránek s měřiči? Na žádné jsi nenaměřil upload?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community