Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 2 hodinami, Neo_Moucha napsal:

Kontrolní otázka, na kterou jsem nenašel odpověď a toto vlákno se mi jeví jako vhodné - když koupím modem, který byl používaný v síti UPC z druhé ruky, musím někam volat, aby mi fungoval, nebo prostě vyměním za stávající a jedu? Předem díky za odpověď!

Prvně zjistěte MAC nebo sériové číslo modemu. Poté zavolejte na UPC a zjistěte si, zda se jedná opravdu o odprodané zařízení od UPC ČR a je uvolněné. Pokud ano, pak Vám ho až řeknete navednou během pár hodin.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Díky moc za rady!

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno

Přesně jak píše Marek-26, zařízení musí být nejen odprodané ale i uvolněné. Stalo se mi, že jsem koupil modem a musel jsem měsíc čekat, než předchozímu majiteli doběhla smlouva. Do té doby mi ho UPC nechtělo zaregistrovat.

Odesláno

Však není problém modem připojit a jet na tarif původního majitele, než doběhne a pak si modem přeregistrovat na svojí smlouvu.

 můj známý, který má internet s tarifem 50 Mb jsi takhle koupil modem na kterém dobíhal tarif 300 Mb, takže si ho doma připojil a ještě měsíc než doběhla smlouva původnímu majiteli jel na tu třístovku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ano, to funguje, a taky jsem to tak udělal. Akorát, že jsem ten měsíc musel jet na nižší rychlost předchozího majitele 😁

Objevil se tenkrát ale jiný problém. Po přepojení na vyšší rychlost se modem (Compal) začal asi 10x denně restartovat. Podle mě to bylo slabým signálem u nás v domě, ale UPC to nevyřešilo. Takže jsem zase potupně sháněl Cisco, které jsem předtím prodal 😁

Odesláno

Pokud by to bylo slabým signálem, tak to snadno zjistíš v nastavení modemu, kde jsou vidět úrovně signálů pro jednotlivé kanály. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Možná mi něco uteklo, ale pokud odkoupím modem od UPC a prodám ho za libovolnou dobu dál, proč to UPC nedokáže novému majiteli přeregistrovat rychleji? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Treba proto, ze dobiha predplacena sluzba stareho majitele?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Mě přijde, že sodekcz tohle vlákno smad ani pořádně nečetl, jinak by takový dotaz vubec nepokládal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Z mých zkušeností UPC zvládne "navedení" staronového zařízení i během dvou hodin, ale záleží také na spolupráci s původním majitelem.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.