Odesláno 3. září3. zář Tak já jsem zatím na jedné smlouvě ve fázi podpisu dohody o pronájmu, na druhé smlouvě zatím končím tiketem „Chybná objednávka“, tak snad se i tam posunu do fáze výměny... Ale je to teda proces, to musím říct - hele, jen tak mezi náma - vy někdo těm smskám, co posílá VF s žádostí potvrzení změny služby, rozumíte? Jako najít smlouvu, kterou podepisuji, je zjevně nad moje mozkové buňky, a teď, kdy mám na jednom přihlášení v Můj Vodafone víc smluv, to dostalo úplně novej level. Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno 3. září3. zář V 2. 9. 2025 v 14:19, Ondra - Vodafone napsal:@zajdee Přesné postupy kolegů z linky neznám, ale můžeme na to případně kouknout - stačí nám napsat přes https://tam.je/forum :)Díky, napsal jsem. - - - Compal, 3xCA modul Praha
Odesláno 3. září3. zář Tak mně prvně bylo taky na lince řečeno, že je to pouze pro firemní zákazníky. Pak jsem paní přesvědčoval, že tomu tak není a odkazoval ji sem na fórum - a opravdu, podívala se na nějaká nová aktualizovaná pravidla a najednou to šlo... :-)Ale stejně jsem si při té příležitosti domluvil upgrade na 2000/400 za 390+20 měsíčně nafurt. Celkem fajn na to, že to nešlo přes retenční. Asi by šli i níž, ale neměl jsem zrovna náladu smlouvat. Upraveno 3. září3. zář uživatelem DiDiDi 1000 Mb/s - Start Vodafone Station / TG3442DE Brno
Odesláno 4. září4. zář Termín výměny na jedné smlouvě domluven na zítra, druhá smlouva stále visí ve stavu Chybná objednávka. Ale prej to taky jednou přijde, povídala paní, co se mnou domlouvala termín 🙂Normálně se těším - vzhledem k tomu, že když byl nějaký problém, tak první rada je vyresetovat modem (což teď znamenalo reset, najít něco, čím se připojím na jeho wifinu, najdu heslo, přepnu to do bridge), tak teď to bude skoro radost něco takového dělat 🙃 No a navíc ten Station v racku vypadá fakt jako něco, co tam být nemá 😀 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno 4. září4. zář Autor Tak modem mi dneska doručili, během minutky se spojil a všechno frčí jak má. Premium+ Super ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 5. září5. zář Příjemný rozhovor s technikem, během kterého jsem vysvobodil starý Station z racku, zamotal do kabelů modem a je to 🙂Možná po obědě začnu pátrat kde je ta druhá objednávka.Tak ještě, že jsem zavolal - ačkoliv oba požadavky na výměnu nabíral jeden člověk během jednoho hovoru (a tedy předpokládám, že je zadal stejně), tak jeden byl po opravě posunutý k realizaci, druhý byl zamítnut s tím, že to nejde - a prý mi volali, ale zmeškaný hovor nemám žádný. Prostě samá záhada 🙂Smlouva podepsána - a pak, že to nejde 🙂 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno 5. září5. zář Mne po tydnu dorazila SMSka s kodem pro "podpis smlouvy" a par SMSek o zrusene/zadane objednavce. Smlouvu jsem v Samoobsluze nenasel, ale misto pro podpis kodem ano. Tak jsem podepsal. Pak prisla i SMSka s terminem. O par hodin pozdeji mi vola operatorka v reakci na zpravu tady z fora - prosli jsme stavy objednavky, zkontrolovali termin, a uz jsme se pomalu loucili, kdyz jsem se zeptal, jak je to s tou smlouvou - a jestli muze proverit, ze jde o prevodnik za dvacku (protoze smlouvu nevidim).No samozrejme to nekdo uplne po...kazil a zadal mi vymenu za Station za 70 Kc. Jako obcas se fakt nestacim divit. Takze dalsi kolecko - zrusit objednavku/smlouvu, zadat novou, pak NEKDY vybrat termin... Upraveno 5. září5. zář uživatelem zajdee - - - Compal, 3xCA modul Praha
Odesláno 5. září5. zář Je to napínavý, no… Já třeba čelil odporu že převodník mi nestačí, že musím mít od Vodafone ještě modem 🙂před 16 hodinami, zajdee napsal:Mne po tydnu dorazila SMSka s kodem pro "podpis smlouvy" a par SMSek o zrusene/zadane objednavce. Smlouvu jsem v Samoobsluze nenasel, ale misto pro podpis kodem ano.Ty SMSky mají fakt svůj půvab - jen nechápu, proč je posílají, protože nemají absolutně žádný smysl.Jen za včerejšek:Dobry den, prijali jsme vas pozadavek cislo xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, ke sluzbe xxxxxx. Predpokladame, ze vse vyresime do 06.09.2025.(to když jsem se začal pídit, proč jsem k jednomu z požadavků nedostal smlouvu k podpisu a znovu tak vrátil ten požadavek do zpracování).Vazeny zakazniku: xxx Prehled dohody o pronajmu c.: xxxxxxx Smlouvu najdete na https://muj.vodafone.cz. (nenajdu, nikde tam prostě není, nicméně potvrdil jsem naslepo zaslaným aktivačním kódem - nicméně je to dobrá zpráva, něco se děje).Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. yyyy, typ Technicky problem, zalozeny ke sluzbe xxxxxx.(tohle je už druhé uzavření původního požadavku z minulého týdne, který zamítli s tím, že pokud chci převodník, tak musím od nich mít pronajatý i modem)Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, zalozeny ke sluzbe xxxxxx.No a teď jsem ve fázi, kdy mám něco podepsaného, nevím co, je to uzavřené, ale čekám na zavolání, čili do uzavřenosti to má ještě docela daleko 🤷🏻♂️ Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno 6. září6. zář @CableG potvrzuju. Smlouva v Muj Vodafone videt neni, takhle presne jsem se nechal nachytat ja. Objevi se tam az po podpisu a to jeste se zpozdenim. Na druhy pokus to nakonec, zda se, vyjde (zase jsem podepisoval smlouvu, kterou jsem si nemohl precist :D). Ted je mezi smlouvami nova, ktera uz obsahuje spravne zarizeni, a dokonce se operatorum podarilo zachovat i puvodni termin vymeny (pristi tyden ve ctvrtek). Tak snad. 🤞🏻 Upraveno 6. září6. zář uživatelem zajdee - - - Compal, 3xCA modul Praha
Odesláno 6. září6. zář @zajdee Že já se tam vůbec koukal 😂Z 24.04.2025 tam mám potvrzení smlouvy na Station s WiFi 6, který se měl vyměnit v souvislosti s přechodem na 1000/300:Jenže na tuhle výměnu nikdy nepřišla žádná nabídka termínů technika a když jsem o pár měsíců později začal zjišťovat kde to vázne, tak se to dalo do pohybu, byl domluven termín výměny, ale na druhé smlouvě mi mezitím bez problému přepnuli tarif na 1000/300 se stávajícím Station s WiFi 5, takže na základě téhle informace se výjezd zrušil a nechal se původní modem, na který mám další smlouvu z roku 2022:No a tenhle modem tam je vidět v seznamu používaných zařízení:A od včerejška mám smlouvu i na Arris 🙂Je to dobrý systém, to nemůžu říct 🤷🏻♂️ Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.