Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak já jsem zatím na jedné smlouvě ve fázi podpisu dohody o pronájmu, na druhé smlouvě zatím končím tiketem „Chybná objednávka“, tak snad se i tam posunu do fáze výměny... Ale je to teda proces, to musím říct - hele, jen tak mezi náma - vy někdo těm smskám, co posílá VF s žádostí potvrzení změny služby, rozumíte? Jako najít smlouvu, kterou podepisuji, je zjevně nad moje mozkové buňky, a teď, kdy mám na jednom přihlášení v Můj Vodafone víc smluv, to dostalo úplně novej level.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
V 2. 9. 2025 v 14:19, Ondra - Vodafone napsal:

@zajdee Přesné postupy kolegů z linky neznám, ale můžeme na to případně kouknout - stačí nám napsat přes https://tam.je/forum :)

Díky, napsal jsem.

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

Tak mně prvně bylo taky na lince řečeno, že je to pouze pro firemní zákazníky. Pak jsem paní přesvědčoval, že tomu tak není a odkazoval ji sem na fórum - a opravdu, podívala se na nějaká nová aktualizovaná pravidla a najednou to šlo... :-)

Ale stejně jsem si při té příležitosti domluvil upgrade na 2000/400 za 390+20 měsíčně nafurt. Celkem fajn na to, že to nešlo přes retenční. Asi by šli i níž, ale neměl jsem zrovna náladu smlouvat.

Upraveno uživatelem DiDiDi

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno

Termín výměny na jedné smlouvě domluven na zítra, druhá smlouva stále visí ve stavu Chybná objednávka. Ale prej to taky jednou přijde, povídala paní, co se mnou domlouvala termín 🙂

Normálně se těším - vzhledem k tomu, že když byl nějaký problém, tak první rada je vyresetovat modem (což teď znamenalo reset, najít něco, čím se připojím na jeho wifinu, najdu heslo, přepnu to do bridge), tak teď to bude skoro radost něco takového dělat 🙃 No a navíc ten Station v racku vypadá fakt jako něco, co tam být nemá 😀

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Autor

Tak modem mi dneska doručili, během minutky se spojil a všechno frčí jak má.

  • Premium+
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Příjemný rozhovor s technikem, během kterého jsem vysvobodil starý Station z racku, zamotal do kabelů modem a je to 🙂

Možná po obědě začnu pátrat kde je ta druhá objednávka.

Tak ještě, že jsem zavolal - ačkoliv oba požadavky na výměnu nabíral jeden člověk během jednoho hovoru (a tedy předpokládám, že je zadal stejně), tak jeden byl po opravě posunutý k realizaci, druhý byl zamítnut s tím, že to nejde - a prý mi volali, ale zmeškaný hovor nemám žádný. Prostě samá záhada 🙂

Smlouva podepsána - a pak, že to nejde 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Mne po tydnu dorazila SMSka s kodem pro "podpis smlouvy" a par SMSek o zrusene/zadane objednavce. Smlouvu jsem v Samoobsluze nenasel, ale misto pro podpis kodem ano. Tak jsem podepsal. Pak prisla i SMSka s terminem. O par hodin pozdeji mi vola operatorka v reakci na zpravu tady z fora - prosli jsme stavy objednavky, zkontrolovali termin, a uz jsme se pomalu loucili, kdyz jsem se zeptal, jak je to s tou smlouvou - a jestli muze proverit, ze jde o prevodnik za dvacku (protoze smlouvu nevidim).

No samozrejme to nekdo uplne po...kazil a zadal mi vymenu za Station za 70 Kc. Jako obcas se fakt nestacim divit. Takze dalsi kolecko - zrusit objednavku/smlouvu, zadat novou, pak NEKDY vybrat termin...

Upraveno uživatelem zajdee

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

Je to napínavý, no… Já třeba čelil odporu že převodník mi nestačí, že musím mít od Vodafone ještě modem 🙂

před 16 hodinami, zajdee napsal:

Mne po tydnu dorazila SMSka s kodem pro "podpis smlouvy" a par SMSek o zrusene/zadane objednavce. Smlouvu jsem v Samoobsluze nenasel, ale misto pro podpis kodem ano.

Ty SMSky mají fakt svůj půvab - jen nechápu, proč je posílají, protože nemají absolutně žádný smysl.

Jen za včerejšek:

Dobry den, prijali jsme vas pozadavek cislo xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, ke sluzbe xxxxxx. Predpokladame, ze vse vyresime do 06.09.2025.

(to když jsem se začal pídit, proč jsem k jednomu z požadavků nedostal smlouvu k podpisu a znovu tak vrátil ten požadavek do zpracování).

Vazeny zakazniku: xxx Prehled dohody o pronajmu c.: xxxxxxx Smlouvu najdete na https://muj.vodafone.cz.

(nenajdu, nikde tam prostě není, nicméně potvrdil jsem naslepo zaslaným aktivačním kódem - nicméně je to dobrá zpráva, něco se děje).

Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. yyyy, typ Technicky problem, zalozeny ke sluzbe xxxxxx.

(tohle je už druhé uzavření původního požadavku z minulého týdne, který zamítli s tím, že pokud chci převodník, tak musím od nich mít pronajatý i modem)

Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, zalozeny ke sluzbe xxxxxx.

No a teď jsem ve fázi, kdy mám něco podepsaného, nevím co, je to uzavřené, ale čekám na zavolání, čili do uzavřenosti to má ještě docela daleko 🤷🏻‍♂️

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableG potvrzuju. Smlouva v Muj Vodafone videt neni, takhle presne jsem se nechal nachytat ja. Objevi se tam az po podpisu a to jeste se zpozdenim. Na druhy pokus to nakonec, zda se, vyjde (zase jsem podepisoval smlouvu, kterou jsem si nemohl precist :D). Ted je mezi smlouvami nova, ktera uz obsahuje spravne zarizeni, a dokonce se operatorum podarilo zachovat i puvodni termin vymeny (pristi tyden ve ctvrtek). Tak snad. 🤞🏻

IMG_0490.jpeg

Upraveno uživatelem zajdee

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

@zajdee Že já se tam vůbec koukal 😂

Z 24.04.2025 tam mám potvrzení smlouvy na Station s WiFi 6, který se měl vyměnit v souvislosti s přechodem na 1000/300:Snímek obrazovky 2025-09-06 v 10.22.26.png

Jenže na tuhle výměnu nikdy nepřišla žádná nabídka termínů technika a když jsem o pár měsíců později začal zjišťovat kde to vázne, tak se to dalo do pohybu, byl domluven termín výměny, ale na druhé smlouvě mi mezitím bez problému přepnuli tarif na 1000/300 se stávajícím Station s WiFi 5, takže na základě téhle informace se výjezd zrušil a nechal se původní modem, na který mám další smlouvu z roku 2022:

Snímek obrazovky 2025-09-06 v 10.23.06.png

No a tenhle modem tam je vidět v seznamu používaných zařízení:Snímek obrazovky 2025-09-06 v 10.23.30.png

A od včerejška mám smlouvu i na Arris 🙂

Snímek obrazovky 2025-09-06 v 10.31.44.png

Je to dobrý systém, to nemůžu říct 🤷🏻‍♂️

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.