Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Proc mi tahle super aplikace v me google TV pise, ze porad nelze prehrat, zkuste to pozdeji? At uz zpetne shlednuti, tak zive vysilani. Vymazani dat, odinstalace, znovu nainstalovani - stejny stav. Tedy pozor, maly progres - zive vysilani bezi asi 3 minuty a pak vyskoci hlaska: Problem s uctem, prihlaste se znovu. Na bambilionty pokus se podarilo prihlasit. Bojim se vyzkouset zpetne shlednuti... Kdo ma na tohle nervy?

Probihaji nekdy nejake aktualizace tehle apky? Stara se o to nekdo a bere v potaz zpetnou vazbu?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

V Google Play by poslední datum aktualizace mělo být vidět. Apple TV aplikace se před měsícem aktualizace pro roce dočkala a kdyby uměla kontinuální zpětné zhlédnutí (místo toho náhodného generátoru, co má v sobě VTV), nevypínala přehrávání během time shiftu a zavedla omezené posouvání vpřed na kanálech Primy místo toho autoritativního "ne, od začátku se budeš dívat, nikoho nezajímá, že chceš vidět jen posledních pár minut, nám je fuk, že jsi to před tím už vidět a my to přehrávání ukončili dřív než ses dostal na konec", tak bych řekl, že už je to vhodné ke sledování TV 🙂

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče

@homberg Dobré odpoledne, mrzí mě, že vám aplikace nefunguje optimálně. Nejvhodnější je v tomto případě zavolat na 800770077 ve chvíli, kdy budete u zařízení, kolegové z technické podpory to s vámi projdou a případně zadají k opravě, pokud bude chyba trvat.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po měsících...
Odesláno

zase klasika... po čase chci kouknout na něco v appce na Android TV a kolečko se točí a točí a video nikde, vyzkouším web browser v PC a to samé, žádné chybové hlášky, DNS jsou od vodafonu

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@novcze Pěkný den, plošná chyba to není, zkoušel jsem teď přehrávání v prohlížeči a funguje v pořádku. Zkuste tedy zavolat na naši linku 800770077 ve chvíli, kdy budete u zařízení, kde chcete TV sledovat. Kolegové se na to s vámi podívají.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Jak to máte na Samsung TV přes app?

Zapnu televizi, zvolím z aplikací Vodafone TV.

Spustí se, jsem uvnitř, nalistuji program a po několika sekundách sledování se objeví takové to kompletní menu - nabídky, první snad 4 kanály, videotéka apod. a zase se musím dostat na sledování daného programu.

Jak kdyby se TV spustila nakešovaná z posledního stavu ale podmínkou každého spuštění Vodafone TV je nějaký refresh a nutnost zobrazit kompletní nabídku/menu.

Eventuálně mohu udělat video.

Tímhle myslím kompletní menu/nabídky

20250701_153557.jpg

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community