Přejít na obsah

Zkušenosti s připojením vlastního modemu


Doporučené příspěvky

Zdravim Vsechny

Chtel bych se zde podelit o me zkusenosti s Vodafonem ohledne modemu, jak se Vodafone chova ke svym zakaznikum:

Jelikoz pouzivam vlastni modem v byvale siti UPC, vyhlidl jsem si nahradni modem, ktery jsem si nechal schvalit na podpore Vodafonu. Jake vsak bylo me nemile prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze mi modem po zapojeni nefunguje. Po nekolika pokusech domluvit se s Vodafonem Vam zde uvadim sve zkusenosti. Pro uplnost zde uvadim podrobnosti ke komunikaci s klientskym servisem. Za pismeny XXX je dana osoba z Vodafonu:

---------------------------------------------------------

Zacatek zari – schvaleni mnou vybraneho modemu pani XXX, ze mi bude po zakoupeni fungovat

dne 11.9. jsem pripojil zakoupeny modem misto stavajiciho a zjistil, ze nefunguje

dne 12.9. v 15.41 me pani XXX emailem pozadala o MAC adresu modemu, kterou jsem ji v 15.54 obratem poslal

nasledne jsem cekal na odpoved, ktera neprisla.

dne 23.9. ve 13.22 jsem opet psal pani XXX, zda nema nove info. Odpovedela, ze zjisti stav.

nasledne dalsi cekani bez odpovedi !!!

dne 19.10. v 11.00 jsem psal opet pani XXX – bez odpovedi !!!

dne 3.11 v 13.15 jsem opet psal pani XXX a opet bez odpovedi !!!

dne 7.11 17.14 jsem jiz psal primo na klientske centrum a opet bez odpovedi !!!

Teprve po navsteve mistni pobocky Vodafonu 22.12.2023, kde byla sepsana reklamace jsem se nasledne pres reklamacni oddeleni dozvedel, ze modem zapojit nepujde. Jen uvadim, ze modem je novejsi generace, nez aktualne pouzivam. To mi hlava nebere.

Nasledne jsem v lednu 2024 chtel po Vodafonu, at si najde me hovory, kde byl modem schvaleny. Bohuzel se cela zalezitost vlekla vice jak 3 mesice a bylo mi odpovezeno, ze po vic jak 3-mesicich jiz neni mozne hovory dohledat.

------------------------------------------------------------

A jake jsou Vase zkusenosti ?

  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, informaci z odkazu vyse jsem si byl vedom. Proto jsem take kontaktoval nejdrive klientske centrum, ktere mi modem schvalilo. A vysledek je ten, ze modem nelze pripojit, i kdyz Vam ho predem schvali 😒

  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@260370"A jake jsou Vase zkusenosti ?"
Že dříve odkoupený jiným zákazníkem modem připojit nelze.  A Vodafone aktuálně žádné modemy neprodává, jen pronajímá.
Teď už je to jedno, ale ani když to šlo, tak to nešlo tak že stačilo zákazníkem doma odpojit starý a připojit nový (jiný) - UPC jej muselo přihlásit ke konkrétnímu účtu.

  • -
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave ze jsem mel UPC. A mam take jejich starsi modem. Takze technicky urcite novy modem pripojit lze.

Spise se mi jedna o to, ze Vam to schvali a pak po koupi reknou SORRY. Nejsem odbornik pres modemy a predpokladal jsem, ze pokud mi ho Vodafon schvali, bude vse v poradku. 

Jinak pani z technickeho oddeleni mi potvrdila, ze vlastni modem muze zakaznik mit.

  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@260370Mrzí mě, pokud došlo k nějakému nedorozumění, modemy pro technologii DOCSIS však musejí splňovat požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě. Tyto požadavky najdete zde: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2022/pozadavky-na-zarizeni-dle-technologii.pdf?nc=13. Je zvláštní, že uvádíte, že jsme vám na nějaké právy nereagovali, to může nastat v tom případě, že nám odešlete více zpráv, a proto tak v rámci zachování přehledné komunikace tak odpovídáme pouze jednou zprávou. Problém však může nastat, pokud nám napíšete na e-mailovou adresu, která neslouží ke komunikaci se zákaznickým servisem. To potom opravdu na svou zprávu odpověď neobdržíte.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Mohu dolozit odeslany email na:  klientskecentrum@vodafone.com

dne 7.11 17.14 jsem jiz psal primo na klientske centrum a opet bez odpovedi !!!

A je opravdu zajimave, ze starsi modem funguje a novy neni Vodafon ochoten zprovoznit.

Upraveno uživatelem 260370
  • Premium
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Havirov
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych zacal u te XXX pani. Prima konfrontace. Z oci do oci za pritomnosti jejiho nadrizeneho. Nejlepe s historii vasi komunikace v ruce. Vypada to, ze jste mel smulu, ze jste narazil na cloveka, ktery byl bud spatne vyskolen, nebo proste jen mizerne vykonava svoji praci.

Mozna by bylo dobre jeji jmeno zde zverejnit, aby se pred ni mohli mit dalsi zakaznici na pozoru.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...