rododendron Odesláno 15. prosince 2023 Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 Dobrý den, dnes tu byl technik a zapojil nám internet od Vodafonu 1000/60, ale jejich modem přes LAN nepustí víc 100 mbit, ačkoliv síťovka i kabel je toho schopen a u starého internetu jsem 100 mbit překročil. Je zde nějaká možnost, co se týče nastavení modemu, nebo mám přemýšlet rovnou nad přechodem na vlastní router/modem? Citovat Premium Profi - - Vodafone Station Litomysl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. prosince 2023 Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 Dobrý den, modem Arris (Vodafone Station) má 1Gbps porty. Nevidím tedy důvod, aby modem pouštěl jen 100Mbps. Jedná se o přenos přes vnitřní síť? Nebo komunikaci z internetu (stahování)? Děje se tak na všech portech? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rododendron Odesláno 15. prosince 2023 Autor Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 Speedtesty, stejně jako přímé stahování, ukazují pouze 100Mbps, stejně jako v nastavení routeru se ukazuje pouze 100Mbps u všech zařízení, ale přes Wi-Fi se dostanu na 700Mpbs. A ano, děje se tak na všech portech. Citovat Premium Profi - - Vodafone Station Litomysl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 15. prosince 2023 Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 nevalí ti síťovka v kompu jenom v režimu 100 Mb/s z nějakýho nevysvětlitelnýho důvodu? 🤔 když tak koukni do správce zařízení a radši tam napevno nastav 1 Gb/s full duplex Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rododendron Odesláno 15. prosince 2023 Autor Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 Toto jsem již zkoušel, bohužel bez změny. 1 Citovat Premium Profi - - Vodafone Station Litomysl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 15. prosince 2023 Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 Vyměnit kabel, vyzkoušet na jiném připojeném zařízení. 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení rododendron Odesláno 15. prosince 2023 Autor Řešení Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 (upraveno) Vyzkoušeny jiné kabely, všechny CAT6, na všech zařízeních je tam lock na 100Mbps, Podělím se o řešení, stačilo v Ethernet nastavení vypnout power saving mode. Upraveno 15. prosince 2023 uživatelem rododendron 2 Citovat Premium Profi - - Vodafone Station Litomysl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 15. prosince 2023 Sdílet Odesláno 15. prosince 2023 Hlavně si zjistit na jakou rychlost je spojena sítovka s modemem. A nejspíše za to může buď vadný kabel, nebo nějaký 100M prvek v síti, třeba switch Citovat - - Základní Compal CH7465, Set-top box Premium Opava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.