Adolf.Shitler Posted May 1, 2023 Share Posted May 1, 2023 Odeslání poštovní datové zprávy stojí 10 Kč a platí to odesílatel. VF se k DS vyjadřovat nemusí, protože DS byly zřízeny zákonem. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tube Posted May 1, 2023 Share Posted May 1, 2023 Zprava DS stoji 10,- Kc. Za tuto cenu urcite neposlete rekomando. Ted jsem odeslal 5 dopisu s vyuctovanim a platil jsem 310,- Kc tj 62,- za dopis a to byla varianta ekonomicka 1 Quote Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenny Posted May 1, 2023 Share Posted May 1, 2023 Na datovku bych se vykašlal, jestli jste líní podávat dopis na poště, můžete použít online službu ČP. Stačí tam nacpat PDF, oni ho vytisknou, dají do obálky a doručí na danou adresu, platit se dá kartou.https://www.postaonline.cz/dopis-online 2 Quote Premium - - Vodafone Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 1, 2023 Share Posted May 1, 2023 To vůbec není o lenosti, ale o tom, že přes DS stojí zpráva jenom 10 Kč a ještě má člověk oficiální potvrzení o doručení. Všechny ostatní způsoby komunikace jsou dobré pouze pro ty, co DS zřízenou nemají. 3 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted May 3, 2023 Help center Share Posted May 3, 2023 Pěkný den, pro kontakt s námi doporučuji využívat přednostně ty kontakty, které najdete na https://www.vodafone.cz/kontakty, zejména jde o: - Linku péče o zákazníky 800770077 - ověřené zprávy poslané přes Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas/ - prodejny Vodafonu - poštovní adresu Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 Pro některé typy podání (specifické žádosti, formuláře, reklamace atp.) jsou způsoby komunikace či doručení k nám uvedeny přímo v podmínkách nebo na konkrétním formuláři. Datovou schránku nemáme určenou pro komunikaci se zákazníky, proto ji mezi kontakty nenajdete. Nemůžeme zaručit, že na datovou zprávu budeme schopni včas a adekvátně reagovat. Proto doporučuji využít některý z oficiálních komunikačních kanálů, které uvádím výše, vždy to bude rychlejší a obvykle také bezplatné (pouze poštou je nutné řešit jen minimum věcí). 1 2 1 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Tohle je a bude do budoucna drobný problém s DS. Firma má DS zařízenou ze zákona a platí pro ni všechna zákonná pravidla - doručení apod. Na druhou stranu se to firmám líbit nebude 🙂 Takže bude platit že je doručeno, ale nejspíš to zůstane bez odezvy, protože není asi nikde psáno, že na došlou zprávu skrze DS se odpovídat a reagovat musí. Nakonec ani na tu od státní organizace (Fú, OSSZ apod.), ale tam to může bolet. Quote - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tube Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Pritom to neni zadny probkem, mit v DS notifikaci na email, nebo SMS. Vnutilo mi to hned pri prvnim prihlaseni 1 Quote Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 @Medvěd Pokud dá zákazník např. výpověď přes DS, tak ta bude platná a VF má smůlu s tvrzením o tom, že nemůže cosi zaručit. Je tedy hlavně v zájmu VF, aby zprávy z DS četl a reagoval na ně. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 2 Adolf.Shitler: Souhlasím, píšu, že nechávat věci v DS bez povšimnutí může bolet. Ale že se to nebude některým adresátům líbit je zřejmé.🙂 2 Tube: za mě nejlepší notifikace přes Mobilní klíč eGovernmentu 1 Quote - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Myslím že když někdo pošle přes datovou schránku výpověď služeb, tak by to asi akceptovat měli, ale například stěžovat si na nějaký technický problém se službami, by uživatele měli používat kanály které jsou k tomu určené, tedy telefon, email, nebo internetový formulář, tam potom u DS opravdu asi nelze očekávat nějakou odezvu, přece jenom když mě vypadne internet také nebudu posílat na Vodafone doporučený dopis. 5 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.