Technikus Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Dobrý den, když jde o chybu v Downloadu (ze 300 nemám ani 1 Mbps), upload +- neukazuje nejhorší hodnoty (má být 20), kde je v danou chvíli chyba? Proveden restart modemu, zkoušeno volat na 800 77 77 31, ale tam to nikdo 25 minut nevzal a tak jsem vyplnil webový formulář a přiložil tento screen. Jde o lokalitu Praha 5 Stodůlky. díky EDIT: Tak po cca hodině a několika minutách se z ničeho nic download rozjel. Podařilo se mi i dovolat na 800 77 77 31, ale tam prý nic v logu nevidí a vše funguje. Je tohle normální? Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Normální to není, ale těžko se bude zjišťovat, co za tím mohlo stát. Kdybychom teoretizovali, dali bychom tak desítku více či méně možných příčin. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Je nutné to měřit na PC připojeným kabelem k modemu, určitě ne přes wi-fi. Pak je možnost se podívat přímo do modemu do jeho webového rozhraní do záložky downstream a upstream, kde by měly být vidět hodnoty kvality, úrovně a chybovosti signálu. Podle toho bych po tom pátral dál. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 @tomus Na kabelu to bylo. V tom web. rozhraní / Pokročila nastavení / Nástroje / Stav sítě / Downstream - na který sloupec se dívat? Všechny mají nějaké hodnoty, navíc tam není log a čas z dnešního dopoledne. Tak co tou tabulkou zjistím? Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Pokud nevíš co ty čísla znamenají, tak asi nezjistíš nic, ale když uděláš screenshot obrazovky a dáš to sem, tak se na to můžeme mrknout. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 (edited) Tady to je Každopádně od cca 11:46 už jedu standardní rychlostí. To přece nemůže být chyba na mé straně. Edited July 6, 2022 by Technikus Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Jelikož jsou tam hodnoty od posledního restartu, tak to asi nebude úplně vypovídající. Kromě toho jednoho T3 timeoutu (který mohl být těsně po restartu) nic zajímavého. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Jak píše Marek, signál je úplně bezproblémů, jestli to začne zase zlobit, tak nejprve udělej screenshot a teprve potom restartuj modem. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest crlazar Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 Dobrý den, konečně se můj problém vyřešil výměnou modemu za nový VF. Není jasný důvod, proč měly modemy Compal problémy, ale alespoň je to opraveno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DCG Posted July 25, 2022 Share Posted July 25, 2022 Dne 21.06.2022 vyměnili technici zesilovač za nový. Od té doby vypadne internet každý 3. den na 5 minut - modem se automaticky restartuje a internet opět funguje. Od 07.07.2022 funguje internet bez výpadků. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.