Guest DCG Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Dobrý den, problém s vypadávajícím internetem stále přetrvává. Máte nějaké rady? Psal jsem na opravime@vodafone.com. Dne 9.5.2022 byl u nás technik, který provedl pouze zesílení signálu. Nevymělil však modem. Technik říkal, že pokud vypadne internet a budou fungovat televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2, tak bude nutné vyměnit modem za nový. Dnes znovu vypadl internet a televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2 fungují (fungují i všechny ostatní televizní pořady). Dne 13.5.2022 provedl technik reset modemu do továrního nastavení. Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady. Dne 19.5.2022 vyměnil technik vadný modem (Compal CH7465VF) za nový modem (Compal CH7465VF). Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady. Popis závady: Každý den několikrát vypadává a nefunguje internetové připojení. Aby byl internet opět funkční, je nutné odpojit všechny kabely od modemu, poté je znovu zapojit (koaxialní kabel je nutné odpojit a zapojit) - nestačí pouze restartování modemu. Internet takto nefunguje od poslední výměny starého modemu od UPC za modem Compal CH7465VF (od minulého roku). Internet takto nefunguje po kabelu ani přes WIFI, a to na smartphonech s operačním systémem Android a počítačích s operačním systémem Windows 10 a Windows 11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Dobrý den, takto na dálku můžeme teoretizovat, ale to je tak vše. Chtělo by to znát alespoň hodnoty signálu z administrace. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DCG Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 (edited) Network log: Edited May 20, 2022 by DCG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Koukni do záložky upstream a downstream, tam jsou hodnoty úrovní a kvality signálu na jednotlivých kanálech, úplně vpravo je počet chybných paketů, to jsou hodnoty které nás zajímají, síťový log moc vypovídající není. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DCG Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Downstream: Upstream: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Hodnoty signálu na downstreamu vypadají v pohodě, ale na tom upstreamu máš pouze jeden kanál? Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DCG Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Na Upstreamu je jen jeden kanál. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 To je rozhodně špatně. Také kanál 16 v downstreamu vypadá nehezky. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daviddvbc Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 Nemáte někdo zkušenosti s , myslím že už to tady někdy bylo, zapojením modemu (exUPC internet) do spínané zásuvky, takže se modem vždy např. v 2:30 ráno zrestartuje ? 1 Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.