Guest DCG Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 (edited) V 30. 5. 2022 v 7:09, Marek-26 napsal: @DCG Prý to vypadá na signálový problém u vás. Ve 4 ráno cca se dostal upload signálově nad normu a download na spodní hranici naopak. A co to v praxi znamená? Edited May 31, 2022 by DCG Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455506 Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Objednat znovu technika. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455508 Share on other sites More sharing options...
Guest DCG Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 (edited) Dneska po 6ti dnech poprvé na minutu vypadl internet. Po minutě znovu naběhnul. Když vypadl internet, tak se do administrace nedalo dostat. Přidávám obrázky po naběhnutí internetu. Post RS chyby jsou sice vysoké a kanál v upstreamu je pouze 1, nicméně internet byl bez výpadku 6 dní a plně stabilní s plnou rychlostí, což se v minulosti nikdy nestalo. Edited June 1, 2022 by DCG Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455534 Share on other sites More sharing options...
Guest DCG Posted June 4, 2022 Share Posted June 4, 2022 V 26. 5. 2022 v 9:59, tomus napsal: To vypnutí a zapnutí modemu probíhá přesně jak? Zkus tedy pouze odpojit a zapojit koaxiální kabel bez vypínání modemu, jak se to bude chovat. Dnes došlo ke zpomalení rychlosti (přehrávat videa nebylo možné). Po odpojení a zapojení koaxiálního kabelu se rychlost internetu vrátila zpět. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455588 Share on other sites More sharing options...
Guest contract Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 DCG... Mám naprosto totožný problém začalo to z ničeho nic před pár dny . Řešení nikdo neví Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455610 Share on other sites More sharing options...
Guest SlávekB Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 Pozoruji problémy od dopoledne úterý 31. května – přesně od doby, kdy na modemu proběhla výměna firmware nejprve z verze UPC na obecnou Compal a poté na červeno-bílou Vodafone. Od té doby se ztrátovost paketů pevně drží kolem 50 %. Restart modemu pomohl jen jednou – v to úterý večer, kdy přestal modem komunikovat úplně. Pingy zkouším nejen z připojeného stroje (jak kabel, tak wifi), ale též přímo z web rozhraní modemu. A pingám na jeho výchozí bránu – těžko vybrat něco bližšího. Internet je pochopitelně dost nepoužitelný. Jak vidím z okolních příspěvků, nejsme v tom sami. Proto předpokládám, že to není modemem, ale někde dál na straně Vodafone. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455628 Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 @SlávekB Je to možné, ale je třeba zavolat na Vodafone, aby prověřili, zda je problém jen u Vás nebo u vícero zákazníků. Tedy jestli bude třeba poslat technika k vám domů nebo je třeba dohledat problém na trase. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455629 Share on other sites More sharing options...
vpa Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 (edited) Mám to od začátku roku, po přechodu, pomáhá restart, vyndat koaxial jsem nezkoušel. Vydrží to max. tak týden a pak to klesne. Po restartu ok. Technika jsem nevolal, ale na počátku jsem to řešil. Když to restart vyřešil, tak už nikdo nic neřešil. Edited June 6, 2022 by vpa Doplnění Quote Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455632 Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted June 7, 2022 Help center Share Posted June 7, 2022 @vpaPěkné dopoledne, určitě nás kontaktujte na lince 800 77 77 31, operátor vás požádá o podrobné informace a předá vše technické podpoře k prověření. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455639 Share on other sites More sharing options...
Guest SlávekB Posted June 10, 2022 Share Posted June 10, 2022 Volal jsem, předal jsem podrobné informace, technici byli ten den zaneprázdnění, že se už ani neozvali. Druhý den provedli vzdáleně reset modemu do továrního nastavení. To nejen že samozřejmě vyhodilo změnu nastavení adresace pro vnitřní síť, ale po změně zpět z výchozí 192.168.0.x na požadovanou 192.168.65.x se ukázalo, že je rozbitý formulář pro zadání adresy pro DMZ. Je tam totiž zadrátováno „192.168.0.“ – vůbec nereflektuje, že vnitřní adresace byla změněna. Opravdu povedené. Kde asi tak mohu hlásit chybu ve web rozhraní firmware? V každém případě, po tomto resetu a nastavení zpět do požadovaného stavu byla změna funkčnosti jen v tom, že se ztráta paketů nedržela kolem 50 %, ale klesla na „jen“ 40 %. Netrvalo dlouho a už je zase zpět na 50 %. Takže to byl další zbytečný restart, tentokráte spojený s řadou dalších nepříjemností. Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61264-probl%C3%A9m-s-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADm-internetem/page/4/#findComment-455715 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.