Jump to content

Problém s vypadávajícím internetem


Guest DCG

Recommended Posts

Guest SlávekB

Už na začátku jsem vyjádřil podezření, že se jedná o problém někde jinde, než na modemech. Teď večer, před naplánovanou dopolední návštěvou technika pro výměnu modemu, jsem pozoroval, že spojení se zdá být nečekaně stabilní. A skutečně - ačkoliv ještě zhruba před třemi hodinami byla ztráta pingů blízko 50 %, nyní opakovaně dosahuji nulových ztrát. Jak přímo z rozhraní modemu, tak z připojeného stroje. Přičemž verze firmware modemu je stále ta nová. Takže to nyní vypadá, že mé počáteční podezření se možná potvrzuje a výměna modemu tak bude jen zbytečný úkon a další komplikace ☹️. Nezbývá, než počkat na ráno a dopoledne, jak se to bude dál vyvíjet.

Protože i ráno bylo spojení spolehlivé - nulové ztráty, tak jsem ještě rychle zavolal na podporu a zrušil výjezd technika a plánovanou výměnu modemu. A vzhledem k tomu, že se ztrátovost napravila někdy mezi 22. hodinou a půlnocí, tak opravdu nepředpokládám, že by nějaký technik zrovna v tu dobu dělal nějaký vzdálený zásah na našem modemu - ostatně ani nebyl restart modemu. Proto předpokládám, že spíše proběhla nějaká údržbu či restart na zařízení někde cestou na straně Vodafone sítě.

Link to comment
Share on other sites

Guest crlazar

tak přišel jiný technik a vyměnil svíčky, samozřejmě to nešlo a měl to udělat někdo jiný. Když mi zavolali, musel jsem vše znovu vysvětlovat a řekli, že zavolají znovu, aby naplánovali výměnu modemu (znovu) za jiný model (ne compal) - od včerejšího rána doteď žádný hovor.

zákaznický servis je hrozný. Nikdy předtím jsem za 10 let nemusel volat do UPC, takže nemohu srovnávat, ale jejich podpora se mi po více než 3 týdnech s tímto problémem vyloženě nelíbí.

Link to comment
Share on other sites

Guest crlazar

 

Udělal jsem to a otevřelo to nové pouzdro... jeden už jsem měl otevřený od května.

 

I did that and it opened a new case ... I had one already opened since May.

Link to comment
Share on other sites

Dobrý den,

 

  • 4. 6. 2022, 15:51, jsem psal e-mail na opravime@vodafone.com. Uběhlo 10 pracovních dní a žádná odpověď nedorazila. Zpráva č. 1265084.
  • 10. 6. 2022, 17:18, jsem psal e-mail na opravime@vodafone.com. Uběhlo 5 pracovních dní a žádná odpověď nedorazila. Zpráva č. 1274204.

Můžete se na to podívat a odpovědět?

Link to comment
Share on other sites

  • tomus changed the title to Problém s vypadávajícím internetem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...