Jump to content

Problém s vypadávajícím internetem


Guest DCG

Recommended Posts

V 20. 5. 2022 v 11:09, tomus napsal:

Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají.

 

  • Včera 24.05.2022 byl u nás technik, opravil koaxialní kabel. V Upstreamu jsou nyní 4 kanály.

 

  • Včera 24.05.2022 asi 1 hodinu po návštěvě technika se zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 125 Mbps. 

 

  • Dnes 25.05.2022 znovu vypadl internet. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet naběhnul. 

 

Máte nějaké rady? 

Je Downstream a Upstream v pořádku?

 

Downstream:

749731914_Downstream25-05-2022.thumb.png.29ba04bd7bc95b2af539278e8d8a15b6.png

Upstream:

1425433618_Upstream25-05-2022.thumb.png.c58dcdb64475b93ef5e1026c057fc3b3.png

Link to comment
Share on other sites

před 7 hodinami, Marek-26 napsal:

No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. 

Dnes 25.05.2022 v 18:18 se znovu zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 165 Mbps. 

Máte nějaké rady čím může být zpomalení způsobeno? 

 

Přikládám Downstream a Upstream po 7 hodinách provozu. Downstream na kanále 16 má vysoký počet Post RS chyb - čím je to způsobeno?

Bude nutné vyměnit koaxiální kabely za nové?

 

Downstream:

1129716755_Downstream225-05-2022.thumb.png.edf70c73b72b417bc89cc74d7cb3774b.png

Upstream:

1509329722_Upstream225-05-2022.thumb.png.2e77bac1f635657d60b969f7c45840b8.png

 

Link to comment
Share on other sites

Udělej screenshot ve chvíli kdy je problém s internetovým připojením a neodpojuj stále koaxiální kabel od modemu, tím ničemu nepomůžeš a jenom si zakládáš na další problém.

V předešlém screenshotu jsem si všiml že na downstreamu byl na nižších kanálech horší signál (-7 dBmV), sice pořád v normě, ale může to naznačovat nějaký problém, na tom aktuálním screenshotu to vypadá v pohodě, toho jednoho postiženého kanálu s vyšší chybovostí bych se asi moc nevšímal, to já mívám také a Internet funguje normálně, ale ideální to asi není.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...