Jump to content

Problém s vypadávajícím internetem


Guest DCG

Recommended Posts

@tomus & @Adolf.Shitler - restartem modemu dochází k novu naladění kanálů, takže po restartu se může naladit na jiné frekvence, kde třeba problém není. 

@DCG Ten kanál 16 je nejspíše nějak zarušený. Ale není to tak hrozné, aby to ovlivnilo celkově službu. Napište mi MAC adresu modemu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Jenom doplním že MAC adresu modemu najdeš na spodní části modemu na štítku pod názvem CM MAC,

Nebo ve webovém rozhraní modemu v záložce Administrace.

 

@Marek-26 Mimochodem koukám že má v modemu nějaký novější firmware s červeným webovým rozhraním, já mám i po restartu modemu stále nějaký starší firmware, s černou barvou, 

Nevíš o tom něco, nebo někdo jiný ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 19 hodinami, Marek-26 napsal:

A ta MAC adresa?

Informace o kabelovém modemu: 38:43:7D:CF:C0:D2

Informace o internetové části (WAN IP): 38:43:7D:CF:C0:D4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...