Jump to content

Problém s vypadávajícím internetem


Guest DCG

Recommended Posts

@tomus & @Adolf.Shitler - restartem modemu dochází k novu naladění kanálů, takže po restartu se může naladit na jiné frekvence, kde třeba problém není. 

@DCG Ten kanál 16 je nejspíše nějak zarušený. Ale není to tak hrozné, aby to ovlivnilo celkově službu. Napište mi MAC adresu modemu.

  • Super 500 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Compal, VTV Premium
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Jenom doplním že MAC adresu modemu najdeš na spodní části modemu na štítku pod názvem CM MAC,

Nebo ve webovém rozhraní modemu v záložce Administrace.

 

@Marek-26 Mimochodem koukám že má v modemu nějaký novější firmware s červeným webovým rozhraním, já mám i po restartu modemu stále nějaký starší firmware, s černou barvou, 

Nevíš o tom něco, nebo někdo jiný ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 19 hodinami, Marek-26 napsal:

A ta MAC adresa?

Informace o kabelovém modemu: 38:43:7D:CF:C0:D2

Informace o internetové části (WAN IP): 38:43:7D:CF:C0:D4

Link to comment
Share on other sites

  • tomus changed the title to Problém s vypadávajícím internetem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...