Jump to content

Problém s vypadávajícím internetem


DCG
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)
V 30. 5. 2022 v 7:09, Marek-26 napsal:

@DCG Prý to vypadá na signálový problém u vás. Ve 4 ráno cca se dostal upload signálově nad normu a download na spodní hranici naopak. 

A co to v praxi znamená?

 

Edited by DCG
  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Compal CH7465VF
  • Plzeň
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Dneska po 6ti dnech poprvé na minutu vypadl internet. Po minutě znovu naběhnul.

Když vypadl internet, tak se do administrace nedalo dostat.

Přidávám obrázky po naběhnutí internetu.

Post RS chyby jsou sice vysoké a kanál v upstreamu je pouze 1, nicméně internet byl bez výpadku 6 dní a plně stabilní s plnou rychlostí, což se v minulosti nikdy nestalo.

649798518_Downstream301-06-2022.thumb.png.ed7834d0e2b5960cf901460535e83b8a.png

136097644_Upstream301-06-2022.png.c2116d8680b0a3b80d55c1814052435b.png

Edited by DCG
  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Compal CH7465VF
  • Plzeň
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

V 26. 5. 2022 v 9:59, tomus napsal:

To vypnutí a zapnutí modemu probíhá přesně jak?

Zkus tedy pouze odpojit a zapojit koaxiální kabel bez vypínání modemu, jak se to bude chovat.

Dnes došlo ke zpomalení rychlosti (přehrávat videa nebylo možné). Po odpojení a zapojení koaxiálního kabelu se rychlost internetu vrátila zpět.

  • Like it 1
  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Compal CH7465VF
  • Plzeň
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Pozoruji problémy od dopoledne úterý 31. května – přesně od doby, kdy na modemu proběhla výměna firmware nejprve z verze UPC na obecnou Compal a poté na červeno-bílou Vodafone. Od té doby se ztrátovost paketů pevně drží kolem 50 %. Restart modemu pomohl jen jednou – v to úterý večer, kdy přestal modem komunikovat úplně.

Pingy zkouším nejen z připojeného stroje (jak kabel, tak wifi), ale též přímo z web rozhraní modemu. A pingám na jeho výchozí bránu – těžko vybrat něco bližšího. Internet je pochopitelně dost nepoužitelný. Jak vidím z okolních příspěvků, nejsme v tom sami. Proto předpokládám, že to není modemem, ale někde dál na straně Vodafone.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 5
Link to comment
Share on other sites

@SlávekB Je to možné, ale je třeba zavolat na Vodafone, aby prověřili, zda je problém jen u Vás nebo u vícero zákazníků. Tedy jestli bude třeba poslat technika k vám domů nebo je třeba dohledat problém na trase.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Compal, VTV Premium
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Mám to od začátku roku, po přechodu, pomáhá restart, vyndat koaxial jsem nezkoušel. Vydrží to max. tak týden a pak to klesne. Po restartu ok. Technika jsem nevolal, ale na počátku jsem to řešil. Když to restart vyřešil, tak už nikdo nic neřešil.

Edited by vpa
Doplnění
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • V.Station 3.1,VTV STB 2G_A,3xCAmodul
  • Hradec Králové
Link to comment
Share on other sites

Volal jsem, předal jsem podrobné informace, technici byli ten den zaneprázdnění, že se už ani neozvali. Druhý den provedli vzdáleně reset modemu do továrního nastavení. To nejen že samozřejmě vyhodilo změnu nastavení adresace pro vnitřní síť, ale po změně zpět z výchozí 192.168.0.x na požadovanou 192.168.65.x se ukázalo, že je rozbitý formulář pro zadání adresy pro DMZ. Je tam totiž zadrátováno „192.168.0.“ – vůbec nereflektuje, že vnitřní adresace byla změněna. Opravdu povedené. Kde asi tak mohu hlásit chybu ve web rozhraní firmware?

V každém případě, po tomto resetu a nastavení zpět do požadovaného stavu byla změna funkčnosti jen v tom, že se ztráta paketů nedržela kolem 50 %, ale klesla na „jen“ 40 %. Netrvalo dlouho a už je zase zpět na 50 %. Takže to byl další zbytečný restart, tentokráte spojený s řadou dalších nepříjemností.

  • Sad 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 5
Link to comment
Share on other sites

  • tomus changed the title to Problém s vypadávajícím internetem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...