Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@tomus & @Adolf.Shitler - restartem modemu dochází k novu naladění kanálů, takže po restartu se může naladit na jiné frekvence, kde třeba problém není. 

@DCG Ten kanál 16 je nejspíše nějak zarušený. Ale není to tak hrozné, aby to ovlivnilo celkově službu. Napište mi MAC adresu modemu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Operátor má log z modemu, takže by měl i na dálku zjistit co se děje. Samozřejmě technik přímo na místě u zákazníka pak také.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Pokud pouze vypnu a zapnu modem, tak internet stále nefunguje.

Odesláno

To vypnutí a zapnutí modemu probíhá přesně jak?

Zkus tedy pouze odpojit a zapojit koaxiální kabel bez vypínání modemu, jak se to bude chovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dnes je v Upstreamu opět pouze jeden kanál.

40710128_Upstream27-05-2022.png.eea48ac0b67a8044d0328acec0a1e822.png

Odesláno

A ta MAC adresa?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jenom doplním že MAC adresu modemu najdeš na spodní části modemu na štítku pod názvem CM MAC,

Nebo ve webovém rozhraní modemu v záložce Administrace.

 

@Marek-26 Mimochodem koukám že má v modemu nějaký novější firmware s červeným webovým rozhraním, já mám i po restartu modemu stále nějaký starší firmware, s černou barvou, 

Nevíš o tom něco, nebo někdo jiný ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ten původní byl originální design, nový je obrandovaný do barev Vodafone. Stejně jako mělo UPC svůj vlastní design v administraci modemu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 19 hodinami, Marek-26 napsal:

A ta MAC adresa?

Informace o kabelovém modemu: 38:43:7D:CF:C0:D2

Informace o internetové části (WAN IP): 38:43:7D:CF:C0:D4

Odesláno

@DCG Prý to vypadá na signálový problém u vás. Ve 4 ráno cca se dostal upload signálově nad normu a download na spodní hranici naopak. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.