Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Je otázkou, k čemu by toto bylo dobré. Pokud modem tuhne nebo se chová jinak nestandardně, pak je lepší ho nechat vyměnit. A pokud funguje jak má, pak restart nedává smysl.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Nevím jak současné modely, ale Cisco a UBEE to po čase odpálilo, minimálně zdroje.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Akorat se tim odrovna zdroj a modemu to taky neprospeje

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno
V 20. 5. 2022 v 11:09, tomus napsal:

Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají.

 

  • Včera 24.05.2022 byl u nás technik, opravil koaxialní kabel. V Upstreamu jsou nyní 4 kanály.

 

  • Včera 24.05.2022 asi 1 hodinu po návštěvě technika se zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 125 Mbps. 

 

  • Dnes 25.05.2022 znovu vypadl internet. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet naběhnul. 

 

Máte nějaké rady? 

Je Downstream a Upstream v pořádku?

 

Downstream:

749731914_Downstream25-05-2022.thumb.png.29ba04bd7bc95b2af539278e8d8a15b6.png

Upstream:

1425433618_Upstream25-05-2022.thumb.png.c58dcdb64475b93ef5e1026c057fc3b3.png

Odesláno

No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 7 hodinami, Marek-26 napsal:

No, docela ano i když jsou tam údaje od posledního restartu, takže těch dat se moc nenasbíralo. 

Dnes 25.05.2022 v 18:18 se znovu zpomalil velmi internet - nešla přehrávat videa. Rychlost downloadu byla pouze 0.8 Mbps - po kabelu a WI-FI. Musel jsem vypnout modem, odpojit koaxialní kabel, zapnout modem, zapojit koaxialní kabel. Potom internet zrychlil na 165 Mbps. 

Máte nějaké rady čím může být zpomalení způsobeno? 

 

Přikládám Downstream a Upstream po 7 hodinách provozu. Downstream na kanále 16 má vysoký počet Post RS chyb - čím je to způsobeno?

Bude nutné vyměnit koaxiální kabely za nové?

 

Downstream:

1129716755_Downstream225-05-2022.thumb.png.edf70c73b72b417bc89cc74d7cb3774b.png

Upstream:

1509329722_Upstream225-05-2022.thumb.png.2e77bac1f635657d60b969f7c45840b8.png

 

Odesláno

Udělej screenshot ve chvíli kdy je problém s internetovým připojením a neodpojuj stále koaxiální kabel od modemu, tím ničemu nepomůžeš a jenom si zakládáš na další problém.

V předešlém screenshotu jsem si všiml že na downstreamu byl na nižších kanálech horší signál (-7 dBmV), sice pořád v normě, ale může to naznačovat nějaký problém, na tom aktuálním screenshotu to vypadá v pohodě, toho jednoho postiženého kanálu s vyšší chybovostí bych se asi moc nevšímal, to já mívám také a Internet funguje normálně, ale ideální to asi není.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

V předešlém příspěvku jsem udělal screenshoty ve chvíli, kdy se zpomalil internet.

Odesláno
Pokud se modem odpojí od napájení, pak už je zcela zbytečné odpojovat i koax. kabel - nemá to na nic vliv. V daném případě, kdy po vypnutí a zapnutí modemu dojde k nápravě, lze usuzovat na chybu modemu samotného.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Nemusí být vadný modem, i restart modernu často vyřeší problém se signálem.

Zkus ten screenshot udělat ještě jednou až bude zase problém s internetem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.