Tube Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 Rekl bych ze z obecne definice Spamu, tedy dorucovsni Nevyzadanych zprav a sdeleni... A sotva jsem tady napsal, tak mi přišel email o vyúčtování internetu. Ale sranda je, že mi už více než půl roku chodí na jiný email - po sloučení do Vodafone mi začaly chodit emaily na email vedený u vodafone. Dnes po půl roce mi přišel email na ten vedený u ex UPC. Ale v celém můj Vodafone ten email není vedený. Quote Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 Řekl bych, že každý uživatel musel souhlasit jak se smlouvou, tak se všeobecnými obchodními podmínkami, s využitím osobních údajů, s ceníkem atd. A tam někde jistě zmínka o zasílání informačních zpráv ze strany poskytovatele bude. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 V 18. 7. 2022 v 7:34, Adolf.Shitler napsal: Zkusil jsem se opakovaně přihlásit a odhlásit do/ze samoobsluhy a kromě toho, že tam vyskakuje nabídka na přihlašování emailem (místo přihlašování tel. číslem) se nic dalšího neděje, tj. žádné cookies a jejich potvrzení a ani jedna SMS. Asi zavolám na VF co to má znamenat, že přece podle místních diskutérů bych ty SMS měl dostávat 😄 Minulý týden v pátek když jsem sem dával ty screenshoty,to ještě souhlas s cookies chtělo, ale za předpokladu že ještě nemáš od Vodafone zápis v cookies v prohlížeči, takže jestli chceš aby se ti zobrazil ten uvedený dotaz, musíš předtím vymazat cookies u Vodafone stránky. Mimochodem dneska mě přišla opět jedna reklamní SMS od Vodafone, takže tento formulář na to zřejmě nemá žádný vliv, protože naposled jsem to zamítl. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 Hlavně mám v prohlížeči již někde výše zmiňovaný doplněk "I don't care about cookies" (Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/i-dont-care-about-cookies/fihnjjcciajhdojfnbdddfaoknhalnja a EDGE: https://microsoftedge.microsoft.com/addons/detail/i-dont-care-about-cookie/oholpbloipjbbhlhohaebmieiiieioal), takže to bude možná ten pravý důvod :) Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 12 Share Posted January 12 Už začínám být docela naštvaný, to musím skoro pokaždé když se přihlásím do Můj Vodafone nesouhlasit s personalizovaným cílením na základě cookies ?! Mám pocit že to otravuje tak dlouho dokud to nakonec odsouhlasím. Přitom tady se nejedná o nějaké klasické cookies jako je na většině ostatních webů, ale zde po odsouhlasení začnou chodit SMS zprávy a emaily s dalším reklamním doporučením a o to já vážně nestojím. Takže tímto prosím Vodafone, aby si v tom udělali pořádek a stačilo to pouze potvrdit jednou a na vždy. 2 2 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted January 15 Share Posted January 15 Připojuji se k této stížnosti, je to velmi otravné. Doslova si vynucují souhlas a čekají že to lidi potvrdí aby už to neotravovalo a nebo to potvrdí nevědomky myslet si, že to je běžný souhlas o cookies. Quote - - Základní Compal CH7465, Set-top box Premium Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
mojmax Posted January 16 Share Posted January 16 Použijte doplněk "I don’t care about cookies" a budete mít klid. Quote Basic - - Compal CH7465 Brno-Ponava Link to comment Share on other sites More sharing options...
JirkaP Posted January 21 Share Posted January 21 Dnes po instalaci na novém Iphone jsem viděl tuto hlášku už 3x.😐 Je to velmi opravdu otravné. A nevím jak se tohoto na telefonu - Iphone zbavit. A nevím, podle jakého klíče se to zobrazuje. Nějaká rada ? Dík. Quote 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Solution Ondra - Vodafone Posted January 26 Help center Solution Share Posted January 26 Důkladně jsem to s kolegy ověřoval a posílám vám k tomu podrobné vysvětlení. Personalizované cílení na základě cookies Podrobné vysvětlení toho, co je to personalizované cílení, máme na našich stránkách na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/cookies/. Tam přesně popisujeme, co souhlas znamená a jak se pak cookies využívají. Když to zjednoduším - pokud od zákazníka máme souhlas s personalizovaným cílením na základě cookies, tak mu můžeme ukazovat či posílat nabídky a služby, které budou "na míru pro něj", budou zkrátka víc relevantní. Ale je důležité dodat, že důležitým předpokladem je, že máte povolený příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek. Když ne, tak samotný souhlas s personalizovaným cílením nestačí a žádné nabídky vám chodit nezačnou. Souvislost mezi souhlasem s personalizovaným cílením na základě cookies a příjmem marketingových sdělení (SMS, e-maily, hovory...) Udělením souhlasu s personalizovaným cílením na základě cookies (viz obrázek) nedojde k tomu, že by si zákazník zároveň zapnul příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek od Vodafonu nebo třetích stran. To se dělá po přihlášení do Můj Vodafone podle tohoto návodu. Opakované zobrazení dialogu ohledně personalizovaného cílení na základě cookies Žádost o udělení souhlasu sice můžeme zobrazovat opakovaně, standardně to ale není tak, že se obrazovka ukáže při každém přihlášení do samoobsluhy. Dít se to ale může v případě, kdy uživatel promazává cookies, používá anonymní okno či doplněk s podobnou funkcí, protože samoobsluha pak neví, zda uživatel minule obrazovku viděl... Pro info: @tomus @Ivo2003 @JirkaP 2 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted January 26 Share Posted January 26 Zcela dobrovolně prohlašuji, že je to jak u demen*ů. Nechci, nechci, nechci, tisíckrát jsem prohlásil že nechci. Před přihlášením, po přihlášení, po aktualizaci prohlížeče, na jiném počítači ale vždy ve spojitosti se svým účtem, nebo ve stejné souvislosti kdoví kdy jindy. Přesto mě web šmíruje a když najde něco, co se mu nelíbí, neodpovídá jeho naprogramovaným checkpointům, znovu a po tísícíprvé se zeptá. Tahle technika nás jednou zahubí 🙂 Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.