Pokračování - Ukončení mého převodu.
Dnes jsem již po čtvrté během těchto dvou dnů volal Help linku. A opět vše vysvětloval od počátku - že jsme podle SMS zpráv převeden, ale že mne nelze po Internetu ověřit, že jsem byl na pobočce, kde prodavač někam zadal - zaslal do systému moje rodné číslo. Ale, že vlastně žádný potvrzení nebo doklad o tomto nemám, a jak mám tedy pokračovat - ověřit, kde svojí identitu.
Když mi technik řekl, že tam nic zadáno - posláno není, tak můj krevní tlak vystřelil do nebes.
Ale, že se prej podívá do systému UPC, kde následně zjistil, že tam je moje občanka, a že mne může tedy ověřit. A taky jsme vše spolu dotáhli do konce a ověřili funkčnost.
Takže nakonec vše dopadlo dobře.
Smutné na tom ale je, že jsem musel jít zbytečně na pobočku, kde jsem zjistil, že prodavač není proškolen ( nebo špatně ), a že někteří z Help linky nejsou schopni udělat to co jiní. A telefonováním - jsem strávil min 3 hodiny. Vodafone mohl pro případy převodu z UPC do Vodafone udělat nějakou samostatnou linku, aby se nemuselo čekat desítky minut na spojení.
Taktéž email co mi dnes ráno přišel, kde má stačit stiskem potvrdit dostávání vyúčtování do emailu bylo nefunkční. Proč ? Tak to nevím. 🙂
@Ondra - Vodafone - můžete vyřídit moje poděkování p. Šimkovi J., který vše nakonec vyřešil. A mne se díky němu vrátil tlak do normálních čísel. 🙂