Jump to content

JirkaP

User
  • Posts

    447
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

JirkaP last won the day on October 17 2018

JirkaP had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Start
  • Vodafone devices
    TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Place of subscription of Vodafone services
    Litoměřice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

JirkaP's Achievements

Level 10

Level 10 (10/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

6

Reputation

  1. Pokračování - Ukončení mého převodu. Dnes jsem již po čtvrté během těchto dvou dnů volal Help linku. A opět vše vysvětloval od počátku - že jsme podle SMS zpráv převeden, ale že mne nelze po Internetu ověřit, že jsem byl na pobočce, kde prodavač někam zadal - zaslal do systému moje rodné číslo. Ale, že vlastně žádný potvrzení nebo doklad o tomto nemám, a jak mám tedy pokračovat - ověřit, kde svojí identitu. Když mi technik řekl, že tam nic zadáno - posláno není, tak můj krevní tlak vystřelil do nebes. Ale, že se prej podívá do systému UPC, kde následně zjistil, že tam je moje občanka, a že mne může tedy ověřit. A taky jsme vše spolu dotáhli do konce a ověřili funkčnost. Takže nakonec vše dopadlo dobře. Smutné na tom ale je, že jsem musel jít zbytečně na pobočku, kde jsem zjistil, že prodavač není proškolen ( nebo špatně ), a že někteří z Help linky nejsou schopni udělat to co jiní. A telefonováním - jsem strávil min 3 hodiny. Vodafone mohl pro případy převodu z UPC do Vodafone udělat nějakou samostatnou linku, aby se nemuselo čekat desítky minut na spojení. Taktéž email co mi dnes ráno přišel, kde má stačit stiskem potvrdit dostávání vyúčtování do emailu bylo nefunkční. Proč ? Tak to nevím. 🙂 @Ondra - Vodafone - můžete vyřídit moje poděkování p. Šimkovi J., který vše nakonec vyřešil. A mne se díky němu vrátil tlak do normálních čísel. 🙂
  2. U mne dnes byl taky převod. Po přijetí SMS jsem chtěl udělat ověření přes internet - bohužel to nešlo. Volal jsem na Vodafone ( spojení trvalo ) pak, že přepojí na migrační oddělení. Ale nakonec prý u mé smlouvy není rodné číslo, ani datum narození a ani občanka. Takže musím na pobočku. Takže to je moje zkušenost. 😒 Pokračování. 🙂 Teď jsem přišel z prodejny. Prodavač totálně neschopnej. Přestože jsem mu dal do ruky svojí občanku, on mi řekl, že mne neověří, a že budu muset přijít ještě jednou. Že dnes zadá ( pošle někam ) moje rodné číslo, a že budu opět muset přijít na prodejnu. Vždy jsem Karneval ( Vodafone ) chválil, ale po dnešní zkušenosti svůj názor měním. Nevím jak více mne chtějí ověřit - dojdu na prodejnu s občankou a řidičákem, a prodavač ( který je podle mne neproškolen ) mi řekne, že mne neověří. Teď jsem znova volal linku Vodafonu, co mám udělat ještě více než zajít na prodejnu. Že můžu poslat datovkou věci co budou chtít . Ale to, že prý taky nejde. Tak nevím. Datovka nestačí, občanka nestačí, řidičák nestačí. Teď čekám, na slíbený hovor od techniků. @Ondra - Vodafone - opravdu nejde provést ověření přes Datovku - mojedatovaschranka.cz ?
  3. Krásné přirovnání. Jsem se od srdce zasmál.
  4. Ale, že nejdou stránky www.vodafone.cz je podle mne problém. Ani od jiného poskytovatle internetu. Jak si mají uživatelé tedy zjistit, že problém není u nich doma ???
  5. Facebook.com taky nejede přes jiného poskytovatele.
  6. Litoměřice taky nejedou na EXUPC. Přes jiného poskytovatele internetu nejdou ani stránky www.vodafone.cz
  7. Můj přechozí příspěvek má ( měl ) posloužit pouze pro pobavení.😀 Protože nevím, zda se onen uživatel v té mojí nápovědě najde. Ale i tak si myslím, že většina uživatelů tohoto fóra poznala, koho jsem měl touto nápovědou na mysli.
  8. Měl bych ještě tip udělit BAN na jednoho zdejšího uživatele. Nápověda o koho se jedná: 1. radí - odpovídá - diskutuje skoro ve všech diskuzích. 2. rozumí všemu 3. a snaží se všem vnucovat svoji názor podle svých vyjetých kolejí - norem. Jiný názory zcela odmítá.
  9. Po restartu modemu přes "Moje Upc" si i u mne rychlost zdvojnásobila. Žádnou SMSku jsem nedostal, a nikam jsem nevolal. Ale musel jsem udělat restart modemu. Takže UPC rychlost u mne navýšila, ale modem na dálku už neresetovala.
  10. @tomus Přečti si prosím co jsem odpověděl @quadra2030 na jeho příspěvek. Mojí odpověď si musel číst, tak nevím proč jsi napsal ten svůj poslední příspěvek, kdo čemu rozumí víc.
  11. Jenže já nemůžu připojit kabel do modemu, protože ten je schovaný za stěnou.😀 A já jí chtěl rozebírat pouze v případě, že bych věděl že to bude mít smysl - budu moci dostat 2 IP adresy.
  12. @Marek-26 Dík. Toto je odpověď, kterou jsem potřeboval znát.
  13. @tomus Tím, že odpojím kabel z Mikrotiku ( který vede z modemu ) a zapojím ho napřímo do stolního PC nebo přenosného počítače nic nezjistím. Možná se mi změní IP adresa, ale nezjistím zda mám možnost 2 IP adres současně. Na tvůj příspěvek na předešlé stránce jsem nereagoval, protože jako bývalého ADMINA tohoto fóra, kterého si velmi vážím jsem Tě nechtěl shazovat. Přesně jak to teď napsal @Pagan. PS: Dříve tyto informace o počtu IP adres u jednotlivých tarifů byly udávány přímo v ceníku.
×
×
  • Create New...