Pavel m Posted January 10 Share Posted January 10 V 22. 12. 2022 v 16:08, Veronika - Vodafone napsal: @Pavel mPěkné odpoledne, nemusíte mít telefonní číslo u nás, stačí když máte službu Vodafone TV. Nový učet u Netflixu si založíte založí buď na stránkách http://offers.vodafone.com/cz/vtv nebo proklikem v samoobsluze/aplikaci Můj Vodafone - aplikace třetích stran, poté stačí zvolit možnost aktivovat. Přihlásíte se pomocí ID služby Vodafone TV (např. 90001234) a administrátorským heslem, jako do samoobsluhy Můj Vodafone. Poté již postupujete podle pokynů. Případně nám pošlete screen chybové hlášky přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zjistíme vám k tomu podrobnosti, proč se vám registrace nedaří. Je nám líto, ale dané číslo nemůžeme k fakturaci použít. Zkuste jiné číslo nebo platební metodu.Tak nic asi z toho nebude. Quote Premium - Základní, Family, Sport, Cinema Vodafone Station, CA modul - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted January 11 Help center Share Posted January 11 @Pavel mPěkné dopoledne, ozvěte se nám přes kontaktní formulář, který jsem vám poslala, abychom se mohli podívat přímo na váš zákaznický účet. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted June 29 Share Posted June 29 Obnovím téma. Dnes jsem objevil taky platbu za neobjednaný Netflix. Na lince mě odpálkovali, že to musím řešit s Netlixem ( po několika desítkách let u Vodafonu). Na Netflixu mi potvrdili, že tam někdo založil účet a protože jsem znal email, z kterého byl založen, řekli mi i kdy a přesně v kolik. Účet byl zrušen a nahlášen jako falešný. Zároveň mi řekli, že pokud Vodafone požádá o vrácení platby, tak Netflix tak učiní (služba nebyla ani jednou použita). Poradí mi někdo z adminů, co mám dělat, když se se mnou odmítli bavit na infolince? Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Marek-26 Posted June 29 Solution Share Posted June 29 Spíš, než admini by ti mohl pomoci někdo z Centra péče. Admin ti pomůže tak max. v rámci fóra. Sepiš jim to do formuláře https://tam.je/forum, 1 Quote Super 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal, VTV Premium Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted June 29 Share Posted June 29 Tak jsem to sepsal... Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
homberg Posted June 30 Share Posted June 30 To je docela hruza ne, ze si kdokoliv, kdo zna email adresu muze zalozit/objednat Netflix? Koukam, ze potom zruseni a vraceni penez je pekna kovbojka.. Quote Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted June 30 Share Posted June 30 (edited) Mail zná kde kdo, ale bude potřeba znát i další údaje k účtu. V samoobsluze se píše toto: Využívejte ve své Vodafone TV také Netflix. Službu si aktivujete na následující stránce vložením čísla nebo emailu a administrátorského hesla, které používáte pro přihlášení do Můj Vodafone. Více pak ještě tady Edited June 30 by Technikus Quote Super - ALLinONE Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted July 2 Help center Share Posted July 2 @traminPěkné dopoledne, již to zde zaznělo, registrace se provádí přes speciální stránky a zadáváte číslo služby Vodafone TV a heslo do Můj Vodafone. Ujistěte se, prosím, zda jste nějaké osobě blízké neposkytli svůj přístup do Můj Vodafone a určitě vám doporučím provést změnu hesla, kterou můžete provést v aplikaci Můj Vodafone v části Můj účet - Změna hesla. Pro konkrétní informace se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted July 3 Share Posted July 3 Nikomu jsem nic neposkytl, změnu hesla provedl a na formulář jsem psal ve čtvrtek... Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted August 11 Share Posted August 11 Tak jsem se po skoro 2 měsících dočkla odpovědi: "Kolegové dohledali, že jste si službu Netflix objednal přes samoobsluhu můj Vodafone v sekci Služby - Aplikace třetích stran, kde je banner pro objednání Netflixu. Přihlášení do samoobsluhy bylo administrátorským heslem. Věřím, že informace jsou ode mě takto dostačující. Hodnocení i případný komentář můžete zadat níže pod naší komunikací 🙂 Děkuji za Váš čas a přeji příjemný den. Petra Dudková, Centrum on-line péče" To je opravdu výsměch a ten smajlík má znamenat co? Že si mám trhnout nohou? Neskutečné! Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.