Marek-26 Posted July 5, 2022 Share Posted July 5, 2022 Social engineering (přepošli mi prosím sms) nebo malware v mobilu (jako se používá pro vstup na bankovní účty, stačí jen přeposlat sms a nezobrazit ji). Ale to asi nebude tento případ. Myslel jsem, že to je ten případ, kdy přes m-platbu si někdo zaplatí třetí účet, ale evidentně ne. 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-456300 Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted July 5, 2022 Share Posted July 5, 2022 @tomustomusjak jsem psal mplatba je dekana pres vodafone tv kde se da diky tv platit netflix, jine sluzby nemusí vůbec klient mít u Vodafone a stačí mít číslo tv a admin heslo 1 Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-456301 Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted July 7, 2022 Help center Share Posted July 7, 2022 @Zdeněk PapučíkPěkné odpoledne, registrace se provádí přes speciální stránky a zadáváte číslo služby Vodafone TV a heslo do Můj Vodafone. Ujistěte se, prosím, zda jste nějaké osobě blízké neposkytli svůj přístup do Můj Vodafone a určitě vám doporučím provést změnu hesla, kterou můžete provést v aplikaci Můj Vodafone v části Můj účet - Změna hesla. Pro konkrétní informace se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. 1 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-456324 Share on other sites More sharing options...
Guest Zdeněk Papučík Posted July 11, 2022 Share Posted July 11, 2022 (edited) @Veronika - Vodafone Dobrý den, děkuji, vše mám již v pořádku, heslo jsem si taky změnil. Přes telefonický kontakt u Netflixu jsem vyřídil vše potřebné. Došlo ke změně původního emailu u Netflixu u kterého jsem nikdy neměl předplatné, jak bylo ale aktivováno předplatné mi boužel ani Netflix nedokázal sdělit. U takových nastavení bych uvítal dvoufázové ověření, které už běžně téměř u všeho funguje velmi dobře. Edited July 11, 2022 by Zdeněk Papučík Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-456365 Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted July 12, 2022 Help center Share Posted July 12, 2022 @Zdeněk PapučíkJsem ráda, že jste heslo změnil. Zase tak jednoduché není provést registraci, k tomu je potřeba znát údaje o službě a také přístupové heslo do samoobsluhy. Určitě tyto údaje nikomu nesdělujte. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-456377 Share on other sites More sharing options...
Pavel m Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 Chtěl jsem si objednat přes vánoce Netflix zadám udáje a nic Vodafone Entertainment -Něco se pokazilo. Zkuste se prosím přihlásit znovu.Neví někdo kde je problém? Quote Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-459443 Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 @Pavel m https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-netflix/ Účet Netflix ještě nemám Přihlaste se do Můj Vodafone ke své Vodafone TV a jděte do sekce Služby - Aplikace třetích stran. Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo. Vyberte Netflix a přes tlačítko Aktivovat přejděte na registrační stránku. Alternativně můžete také využít tento odkaz. Pokud chcete Netflix platit přes své mobilní číslo, využijte pro registraci tuto stránku. Přihlaste se ID číslem vaší Vodafone TV a heslem. Jedná se o stejné přihlašovací údaje, jaké používáte do Můj Vodafone. ID služby Vodafone TV najdete ve své samoobsluze a Vyúčtování. Pokud používáte přihlášení přes e-mail, přihlaste se tímto způsobem. Pokud chcete platby účtovat ke svému mobilnímu číslu, pro přihlášení použijte své mobilní číslo a heslo do Můj Vodafone. Na stránce s popisem služby Netflix klikněte na Aktivovat. Pokud se vás stránka ještě zeptá na výběr účtu, vyberte číslo (ID služby) své Vodafone TV (nebo své mobilní číslo), ke které si přejete Netflix aktivovat. Vyberte si tarif od Netflixu, zadejte e-mail a heslo a své telefonní číslo a dál pokračujte podle pokynů. Nezapomeňte uvést svůj aktuální e-mail a telefonní číslo pro případ, že byste zapomněli své heslo. V průběhu registrace uvidíte všechny potřebné informace k výběru tarifu od Netflixu. Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-459444 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted December 21, 2022 Help center Share Posted December 21, 2022 @Pavel m Pěkný den, Pavle, na odkazu výše najdete také možné příčiny, které by mohly bránit aktivaci nebo účtování Netflixu: Zkontrolujte prosím: Volací limit - musíte mít dostatečný prostor na to, aby proběhla platba za objednaný obsah. FlexiStrop - v případě nízkého FlexiStropu se objednávka nepodaří. Limit pro platby třetím stranám - aby platba mohla proběhnout, nesmíte mít limit vyčerpaný. Povolené m-platby - pokud nemáte tuto platební metodu povolenou, placení nebude fungovat. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-459454 Share on other sites More sharing options...
Pavel m Posted December 21, 2022 Share Posted December 21, 2022 (edited) Ondra - Vodafone -Přeju taky pěkný den.Pokud to správně chápu musím mít telefonní číslo od Vodafonu + to ostatní co píšete .Tak z toho nemám aktivováno vůbec nic.A navíc mám předplacenku od T-Mobilu.Tak to nepůjde aktivovat přes Vodafonu .Ale mohlo by to jít přes platební kartu přímo na Netflixu. Edited December 21, 2022 by Pavel m Quote Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-459461 Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted December 22, 2022 Help center Share Posted December 22, 2022 @Pavel mPěkné odpoledne, nemusíte mít telefonní číslo u nás, stačí když máte službu Vodafone TV. Nový učet u Netflixu si založíte založí buď na stránkách http://offers.vodafone.com/cz/vtv nebo proklikem v samoobsluze/aplikaci Můj Vodafone - aplikace třetích stran, poté stačí zvolit možnost aktivovat. Přihlásíte se pomocí ID služby Vodafone TV (např. 90001234) a administrátorským heslem, jako do samoobsluhy Můj Vodafone. Poté již postupujete podle pokynů. Případně nám pošlete screen chybové hlášky přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zjistíme vám k tomu podrobnosti, proč se vám registrace nedaří. 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/3/#findComment-459476 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.