Přejít na obsah

Neobjednaná vyúčtovaná služba Netflix


Návštěvník Máca
Přejít na řešení Vyřešil Marek-26,

Doporučené příspěvky

Social engineering (přepošli mi prosím sms) nebo malware v mobilu (jako se používá pro vstup na bankovní účty, stačí jen přeposlat sms a nezobrazit ji). Ale to asi nebude tento případ. Myslel jsem, že to je ten případ, kdy přes m-platbu si někdo zaplatí třetí účet, ale evidentně ne. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Zdeněk PapučíkPěkné odpoledne, registrace se provádí přes speciální stránky a zadáváte číslo služby Vodafone TV a heslo do Můj Vodafone. Ujistěte se, prosím, zda jste nějaké osobě blízké neposkytli svůj přístup do Můj Vodafone a určitě vám doporučím provést změnu hesla, kterou můžete provést v aplikaci Můj Vodafone v části Můj účet - Změna hesla. Pro konkrétní informace se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum.

  • Souhlasím 1
  • Děkuji 1
  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Zdeněk Papučík

@Veronika - Vodafone Dobrý den, děkuji, vše mám již v pořádku, heslo jsem si taky změnil.

Přes telefonický kontakt u Netflixu jsem vyřídil vše potřebné.  Došlo ke změně původního emailu u Netflixu u kterého jsem nikdy neměl předplatné, jak bylo ale aktivováno předplatné mi boužel ani Netflix nedokázal sdělit.

 

U takových nastavení bych uvítal dvoufázové ověření, které už běžně téměř u všeho funguje velmi dobře.

Upraveno uživatelem Zdeněk Papučík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Zdeněk PapučíkJsem ráda, že jste heslo změnil. Zase tak jednoduché není provést registraci, k tomu je potřeba znát údaje o službě a také přístupové heslo do samoobsluhy. Určitě tyto údaje nikomu nesdělujte. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

@Pavel m https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-netflix/

Účet Netflix ještě nemám

Přihlaste se do Můj Vodafone ke své Vodafone TV a jděte do sekce Služby - Aplikace třetích stran.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.

Vyberte Netflix a přes tlačítko Aktivovat přejděte na registrační stránku.

Alternativně můžete také využít tento odkaz. Pokud chcete Netflix platit přes své mobilní číslo, využijte pro registraci tuto stránku.

Přihlaste se ID číslem vaší Vodafone TV a heslem.

Jedná se o stejné přihlašovací údaje, jaké používáte do Můj Vodafone. ID služby Vodafone TV najdete ve své samoobsluze a Vyúčtování. Pokud používáte přihlášení přes e-mail, přihlaste se tímto způsobem. Pokud chcete platby účtovat ke svému mobilnímu číslu, pro přihlášení použijte své mobilní číslo a heslo do Můj Vodafone.

Na stránce s popisem služby Netflix klikněte na Aktivovat.

Pokud se vás stránka ještě zeptá na výběr účtu, vyberte číslo (ID služby) své Vodafone TV (nebo své mobilní číslo), ke které si přejete Netflix aktivovat.

Vyberte si tarif od Netflixu, zadejte e-mail a heslo a své telefonní číslo a dál pokračujte podle pokynů.

Nezapomeňte uvést svůj aktuální e-mail a telefonní číslo pro případ, že byste zapomněli své heslo. V průběhu registrace uvidíte všechny potřebné informace k výběru tarifu od Netflixu.

  • Premium, Premium DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Pavel m Pěkný den, Pavle, na odkazu výše najdete také možné příčiny, které by mohly bránit aktivaci nebo účtování Netflixu:

 

Zkontrolujte prosím:

Volací limit - musíte mít dostatečný prostor na to, aby proběhla platba za objednaný obsah.

FlexiStrop - v případě nízkého FlexiStropu se objednávka nepodaří.

Limit pro platby třetím stranám - aby platba mohla proběhnout, nesmíte mít limit vyčerpaný.

Povolené m-platby - pokud nemáte tuto platební metodu povolenou, placení nebude fungovat.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ondra - Vodafone -Přeju taky pěkný den.Pokud to správně chápu musím mít telefonní číslo od Vodafonu + to ostatní co píšete .Tak z toho nemám aktivováno vůbec nic.A navíc mám předplacenku od T-Mobilu.Tak to nepůjde aktivovat přes Vodafonu .Ale mohlo by to jít přes platební kartu  přímo na  Netflixu.

Upraveno uživatelem Pavel m
  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station, CA modul
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Pavel mPěkné odpoledne, nemusíte mít telefonní číslo u nás, stačí když máte službu Vodafone TV. Nový učet u Netflixu si založíte založí buď na stránkách http://offers.vodafone.com/cz/vtv nebo proklikem v samoobsluze/aplikaci Můj Vodafone - aplikace třetích stran, poté stačí zvolit možnost aktivovat. Přihlásíte se pomocí ID služby Vodafone TV (např. 90001234) a administrátorským heslem, jako do samoobsluhy Můj Vodafone. Poté již postupujete podle pokynů. Případně nám pošlete screen chybové hlášky přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zjistíme vám k tomu podrobnosti, proč se vám registrace nedaří.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...