Jump to content

Neobjednaná vyúčtovaná služba Netflix


Go to solution Solved by Marek-26,

Recommended Posts

Guest Máca

Dobrý den,  máte někdo zkušenost  tímto problémem ? :

Na posledním vyúčtování za služby Vodafonu mi Vodafon účtuje neoprávněně částku 319,-Kč  za m-platba Netflix Premium. Po několika voláních pro vysvětlení , kde se tato položka vzala, když jsem si Netflix neobjednala a ani nikdy dříve jsem nebyla jejich zákazníkem -  jsem se nic nedozvěděla.

 Reklamace dopadla tak, že mi Vodafone odkazuje na Netflix . U Netflixu však potřebuji znát podrobnosti, jak k objednání služby došlo. Z výše uvedených důvodů tyto informace nemám.

Obrátila jsem se tedy opět na Vodafone se žádostí o poskytnutí těchto informací.  Po telefonu mi je pracovník Vodafonu  nesdělil, avšak slíbil, že mi tyto informace zašle. Bohužel tento slib splněn nebyl. Již nemám chuť ani čas neustále volat na přetíženou zákaznickou linku, kde mi stejně nijak nepomohou.   

  • Slamb changed the title to Neobjednaná vyúčtovaná služba Netflix

V prvé řadě bych pátral v telefonu v sms zprávách, zda vám opravdu neodešla nějaká m-platba, mohlo to být klidně nějakým podvodným způsobem a je úplně jedno jestli to bylo za netflix nebo něco jiného, pokud se tak skutečně stalo a někdo na vás vylákal m-platbu tak není žádná možnost jak to reklamovat, už je to tady párkrát řešilo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Guest Máca

Bohužel písemnou reklamaci jsem již doručila před cca 14 dny, reklamace byla vyřízená odpovědí, že : mám reklamovat u Netflixu- zde uveden kontaktní formulář. Tento formulář však vyžaduje údaje o telefonním čísle, kam bylo voláno při objednávce služby Netflix, dále datum a čas objednání. Nic z toho nemám, takže reklamaci u Netflixu nemůžu nijak uplatňovat.

Následně z Vodafonu došla SMS,  že moje reklamace je uzavřená.

Telefon nemám od Vodafonu, nýbrž od jiného poskytovatele, tudy cesta nevede....

Guest Máca

Bohužel písemnou reklamaci jsem již doručila před cca 14 dny, reklamace byla vyřízená odpovědí, že : mám reklamovat u Netflixu- zde uveden kontaktní formulář. Tento formulář však vyžaduje údaje o telefonním čísle, kam bylo voláno při objednávce služby Netflix, dále datum a čas objednání. Nic z toho nemám, takže reklamaci u Netflixu nemůžu nijak uplatňovat.

Následně z Vodafonu došla SMS,  že moje reklamace je uzavřená.

Jistě i s živým člověkem jsem mluvila -  chce po mně stále informace , které od Vodafonu nedostávám -  jakým způsobem objednávka m-platby proběhla , datum a čas... bez nich nic není možné podnikat dál. platbu mi bez nich nevyhledají ani tedy nereklamují. 

Pokud prokazatelně nejsem zákazníkem Netflixu, pak s ním ani nic řešit nebudu. A takto podám na Vodafone i písemnou reklamaci, že jsem si žádný Netflix neobjednával. Jestli následně Vodafone odmítne reklamaci uznat, pak to celé (opět písemně) předám na ČTÚ, kterému již bude muset Vodafone doložit veškeré podrobnosti.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...