tramin Posted September 7, 2023 Share Posted September 7, 2023 před 49 minutami, kautskym napsal: ale m-platby musíte zablokovat jak u čísel tak i u TV A to mám udělat jako kde? Takovou možnost v samoobsluze u služby TV ani internet nemám... @Technikus :Hesla samozřejmě změněna. Netflix si platím 3 roky přímo od nich, takže žádné heslo u Vodafone/Netflix měnit nemusím, protože jsem službu přes Vodafone nikdy nepoužíval. Ten hacker si na mém účtu vytvořil svoje přihlašovací údajě. Jak, když m-platbu musím potvrdit? Netuším. Ten účet jsem zrušil a zároveň Netflix ten účet zablokoval. A znovu se ptám. Co dělá Vodafone pro ochranu svých klientů? Netflix mi opět potvrdil, že se jedná o falešný účet a pokud si o to Vodafone řekne, tak mu budou peníze vráceny. Ani jednou ty účty nebyly využity. A Vodafone??... Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61254-neobjednan%C3%A1-vy%C3%BA%C4%8Dtovan%C3%A1-slu%C5%BEba-netflix/page/6/#findComment-465538 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.