Jump to content

Zdeněk Papučík

User
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Data limit
  • Vodafone television
    Klasik
  • Vodafone devices
    nemám
  • Place of subscription of Vodafone services
    Karviná
  • Speedtest

Zdeněk Papučík's Achievements

Level 1

Level 1 (1/14)

  • Week One Done
  • First Post

Recent Badges

0

Reputation

  1. @Veronika - Vodafone Dobrý den, děkuji, vše mám již v pořádku, heslo jsem si taky změnil. Přes telefonický kontakt u Netflixu jsem vyřídil vše potřebné. Došlo ke změně původního emailu u Netflixu u kterého jsem nikdy neměl předplatné, jak bylo ale aktivováno předplatné mi boužel ani Netflix nedokázal sdělit. U takových nastavení bych uvítal dvoufázové ověření, které už běžně téměř u všeho funguje velmi dobře.
  2. @kautskym ano to vím, předplatné jsem již zrušil, šlo mi o vodafone ID portál, kde by měl být výpis m-plateb, zadává se tam telefonní čislo ale já mám t-mobile. @Sparrow aplikace třetích stran aktivní nemám, jen mě to prostě celé udivuje, jak se tohle může stát, že skrz vodafone někdo udělá předplatné na netflix, když tohle nemám aktivní. Každopádně všem díky, budu požadovat vysvětlení na vodoafone pobočce.
  3. ok, pokud tomu ale dobře rozumím, tak podle těchto informací https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platby-mobilem/m-platba/ Jde o sim kartu od vodafonu ne? já sim kartu od vodafone nemám, takže se ani nedostanu do porátlu vodafone ID kde by měl být nějaký výpis m-plateb. máme tady pobočku, takže hned ve čtvrtek tam naběhnu a doufám, že to tam vyřeším, protože toto je tak akorát... měl jsem byl původně UPC jen kvůli internetu ale toto je za trest.
  4. @kautskym měl jsem úplně ten stejný problém. V administraci jsem se nedopátral k tomu, kde a jak k předplatného na netflix došlo a kde ho zrušit. V administraci od vodafone to tam člověk nenajde že... Jinak stejná zkušenost jako @Máca kontakovat zákaznické centrum bylo opravdu záživné... Takže tohle je opravdu výborna věc od vodafone, když budu chtít netflix tak pujdu na netflix a tam se sám zaregistruji a budu si to řešit po svém u nich samotných. Vubec jsem netušil, že takhle přes vodafone jde udělat objednávka u netflixu o kterou nestojím! Navíc https://offers.vodafone.com/cz/vtv byl uvedený email na předpatné, který není můj, takže super, teď ještě kontaktovat netflix a dořešit jak se stalo toto a vůbec mě to celé udivuje, co tam ten cizí email na vodafone dělá, člověk to pak musí řešit na dvou místech.
×
×
  • Create New...