Jump to content

Neobjednaná vyúčtovaná služba Netflix


Guest Máca
Go to solution Solved by Marek-26,

Recommended Posts

V 22. 12. 2022 v 16:08, Veronika - Vodafone napsal:

@Pavel mPěkné odpoledne, nemusíte mít telefonní číslo u nás, stačí když máte službu Vodafone TV. Nový učet u Netflixu si založíte založí buď na stránkách http://offers.vodafone.com/cz/vtv nebo proklikem v samoobsluze/aplikaci Můj Vodafone - aplikace třetích stran, poté stačí zvolit možnost aktivovat. Přihlásíte se pomocí ID služby Vodafone TV (např. 90001234) a administrátorským heslem, jako do samoobsluhy Můj Vodafone. Poté již postupujete podle pokynů. Případně nám pošlete screen chybové hlášky přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zjistíme vám k tomu podrobnosti, proč se vám registrace nedaří.

Je nám líto, ale dané číslo nemůžeme k fakturaci použít. Zkuste jiné číslo nebo platební metodu.Tak nic asi z toho nebude.

  • Premium
  • -
  • -, Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Obnovím téma. Dnes jsem objevil taky platbu za neobjednaný Netflix. Na lince mě odpálkovali, že to musím řešit s Netlixem ( po několika desítkách let u Vodafonu). Na Netflixu mi potvrdili, že tam někdo založil účet a protože jsem znal email, z kterého byl založen, řekli mi i kdy a přesně v kolik. Účet byl zrušen a nahlášen jako falešný. Zároveň mi řekli, že pokud Vodafone požádá o vrácení platby, tak Netflix tak učiní (služba nebyla ani jednou použita). Poradí mi někdo z adminů, co mám dělat, když se se mnou odmítli bavit na infolince?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Link to comment
Share on other sites

Mail zná kde kdo, ale bude potřeba znát i další údaje k účtu.

V samoobsluze se píše toto: 

Využívejte ve své Vodafone TV také Netflix. Službu si aktivujete na následující stránce vložením čísla nebo emailu a administrátorského hesla, které používáte pro přihlášení do Můj Vodafone.
Více pak ještě tady

Edited by Technikus
  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@traminPěkné dopoledne, již to zde zaznělo, registrace se provádí přes speciální stránky a zadáváte číslo služby Vodafone TV a heslo do Můj Vodafone. Ujistěte se, prosím, zda jste nějaké osobě blízké neposkytli svůj přístup do Můj Vodafone a určitě vám doporučím provést změnu hesla, kterou můžete provést v aplikaci Můj Vodafone v části Můj účet - Změna hesla. Pro konkrétní informace se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak jsem se po skoro 2 měsících dočkla odpovědi:

 

"Kolegové dohledali, že jste si službu Netflix objednal přes samoobsluhu můj Vodafone v sekci Služby - Aplikace třetích stran, kde je banner pro objednání Netflixu. Přihlášení do samoobsluhy bylo administrátorským heslem. 
Věřím, že informace jsou ode mě takto dostačující. Hodnocení i případný komentář můžete zadat níže pod naší komunikací 🙂
Děkuji za Váš čas a přeji příjemný den.
Petra Dudková, Centrum on-line péče"

 

To je opravdu výsměch a ten smajlík má znamenat co? Že si mám trhnout nohou? Neskutečné!

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...