Jump to content

Reklamace modemu


Guest Ivana Mrázková

Recommended Posts

Celý příběh je dost nedůvěryhodný - např. proč by někde na prodejně chtěli doplácet jakési paušály? Případné doplacení by přišlo ve Vyúčtování a nikdo v prodejně by ho neřešil. Spíš to tak vypadá, že ona oprava modemu nebyla v rámci záruky, ale placená třeba kvůli poškození ze strany zákazníka. Pak by se dalo vysvětlit, že chce VF něco doplatit.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Guest Ivana Mrázková

Zdravím tomus,

odpověděli,že to tak mají

Adolfe,já o žádném paušálu nemluvila nýbrž o doplacení splátek.A nedůvěryhodný příběh?Toto by ani v televizi nevymysleli.

Bohužel je to skutečný případ.

Modem byl v záruce,poškozený mou vinou nebyl a výrobce uznal technickou závadu.

Až budu chtít psát science fiction,nebudu psát sem!

Link to comment
Share on other sites

Pracoval jsem na prodejně Vodafone,  a to co vám řekli na prodejně je nesmysl, pouze ve speciálním systému vám vydají nový modem, a uzavřou požadavek na reklamaci. Pokud vám toto tvrdí tak ať zavolají na reklamace a ať vám to potvrdí také,  což nepotvrdi protože to tak není,  případně opravdu coi nebo ctu

  • Agree 2
  • Kabel 1000 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Vodafone Station,Telefon 30,xDSL 250Mb/s
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

@Ivana Mrázková tady zasílám reklamační řád , je to článek VI.  https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/954/reklamace_zbozi.pdf

https://www.vodafone.cz/podminky/navrh-smlouvy/vodafone-splatky/podminky-sluzby-vodafone-splatky/ část C (Vady zařízení), budu citovat  "Pokud zákazník zvolí v případě uznané reklamace výměnu Zařízení za jiné, splátky se převádějí na nové Zařízení. Povinnost zákazníka hradit řádně a včas dohodnuté měsíční splátky Zařízení zůstává zachována."

takže Vám opravdu nemůžou přikázat doplavení splátek

  • Kabel 1000 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Vodafone Station,Telefon 30,xDSL 250Mb/s
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Guest Ivana Mrázková

Dobrý den,moc děkuji.

Tady člověk vidí jak si dělají svá pravidla.

Veškeré platby za vyúčtování dostali vždy včas.

Asi jsem je moc otravovala,že se nám seká televize a je zpomalený internet.

Na základě toho mi na zákaznické lince doporučili reklamovat modem.Když mi přišla zpráva,že výrobce uznal vadu,byla jsem ráda,že konečně bude klid.Jak vidíte,klid stejně není.

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@Ivana MrázkováPěkné odpoledne, oficiální stížnost můžete poslat písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám a to přes https://tam.je/forum . Na vše se podíváme.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...