Jump to content

Ivana Mrázková

User
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ivana Mrázková last won the day on May 18

Ivana Mrázková had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    100 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Klasik
  • Vodafone devices
    modem,settopbox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Podlešín

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ivana Mrázková's Achievements

Level 2

Level 2 (2/14)

  • Collaborator
  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

5

Reputation

  1. Všem zúčastněným děkuji za diskuzi a posílám výsledek mé stížnosti Zpráva od Vodafonu č.1231384 18. 05. 2022 11:05 Vážená paní Mrázková, jsem ráda, že využíváte služby Vodafonu, a velmi mě mrzí okolnosti, které popisujete. Prosoudila jsem uvedené skutečnosti a z informací na Vašem zákaznickém účtu jsem zjistila, že jsme Vám v rámci požadavku pod číslem F75-2205-00009 uznali nárok na odstoupení od kupní smlouvy u modemu Zyxel, IMEI S210Y14051866. Přijměte prosím mou upřímnou omluvu za nesprávný postup při vyřízení reklamace. Můžete zvolit vrácení kupní ceny a dosud uhrazených splátek nebo výměnu za nový kus stejného typu, je-li skladem. V případě, že zvolíte druhou možnost, nemá na to již uzavřená splátková smlouva vliv. Pokud mají v prodejně nový modem stejného typu k dispozici, provedou Vám výměnu původního za nový kus, splátková smlouva běží dál. Vaši stížnost jsem předala přímo do prodejny, kde jste reklamaci řešila. Ujišťuji Vás, že uděláme vše proto, aby se podobné nedopatření neopakovalo. Budu velmi ráda, když tato skutečnost nenaruší naši dosavadní vzájemnou spolupráci a zůstanete nadále naší spokojenou zákaznicí. Pro dořešení výměny modemu se prosím dostavte do prodejny v Kladně. Věřím, že se mi podařilo vše objasnit a zároveň stížnost uzavřít k oboustranné spokojenosti. Víte o tom, že můžete u naší společnosti využívat neomezená data pro všechny, bez zvláštních podmínek a za bezkonkurenční ceny? Více informací naleznete na této stránce. Přeji příjemný den XXX XXX Reklamační oddělení Vodafone Czech Republic, a.s.
  2. Dobrý večer Veroniko, on-line formulář jsem využila už včera. Děkuji
  3. Dobrý den,moc děkuji. Tady člověk vidí jak si dělají svá pravidla. Veškeré platby za vyúčtování dostali vždy včas. Asi jsem je moc otravovala,že se nám seká televize a je zpomalený internet. Na základě toho mi na zákaznické lince doporučili reklamovat modem.Když mi přišla zpráva,že výrobce uznal vadu,byla jsem ráda,že konečně bude klid.Jak vidíte,klid stejně není.
  4. Zdravím tomus, odpověděli,že to tak mají Adolfe,já o žádném paušálu nemluvila nýbrž o doplacení splátek.A nedůvěryhodný příběh?Toto by ani v televizi nevymysleli. Bohužel je to skutečný případ. Modem byl v záruce,poškozený mou vinou nebyl a výrobce uznal technickou závadu. Až budu chtít psát science fiction,nebudu psát sem!
  5. Zdravím Sodekcz, mě jde jen o princip ne o peníze. Když jsme byli u T-Mobile,tak jsme vše měli v pronájmu a když jsem přišla na prodejnu s tím,že mám pomalý internet,tak první vyměnili modem za nový - okamžitě bez reklamace.Myslela jsem,že tak to bude i u VF. Když jsem chtěla pronájem u VF,tak pouze stb,ale modem nelze. Já měla od nich modem na tu dobu půjčený.Teď mi jde jen o to,že určitě porušili smlouvu.Chtěla bych,aby si ten nový modem strčili za klobouk,protože díky zjištění ,, jaké kvalitní služby poskytují a jak jedonoduché řešení" mají odcházím zpět k TM
  6. Tato smlouva právě nic takového neobsahuje,toto mi sdělili na prodejně,když jsem si byla vyzvednout ten vyměněný modem. Takže jsem odešla bez něj,protože bych byla blázen abych na něco takového přistoupila. Tak jsem tedy okamžitě žhavila zákaznickou linku a ejhle!... tam mi řekli to samé. No já nevěřila... Další den jsem to zkusila znovu a opět to samé.
  7. Dobrý den Ondro, ano,chápete dobře. Kvůli tomu,že došlo k výměně modemu,tak musím doplatit všechny splátky najednou. Modem je - ZYXEL VMG8623-T50B Dobrý den Adolfe, smlouvu jsem si samozřejmě řádně prostudovala. To je totiž na prvním místě co vždy udělám.
  8. Dobrý den. Mám od VF na splátky modem,který bylo nutno reklamovat.Reklamace proběhla,výrobce potvrdil vadu a výměnu za nový. Ačkoliv smlouva s VF má končit v listopadu 2023,bylo mi řečeno abych modem doplatila naráz,že v tomto případě splátky nepokračují. Není toto náhodou porušení smlouvy ze strany VF? S pozdravem IM
×
×
  • Create New...