Jump to content

Featured Replies

Posted

Dobrý den.

Mám od VF na splátky modem,který bylo nutno reklamovat.Reklamace proběhla,výrobce potvrdil vadu a výměnu za nový.

Ačkoliv smlouva s VF má končit v listopadu 2023,bylo mi řečeno abych modem doplatila naráz,že v tomto případě splátky nepokračují.

Není toto náhodou porušení smlouvy ze strany VF?

S pozdravem IM

  • tomus changed the title to Reklamace modemu
Chce si to dobře prostudovat smlouvu, kde je vše potřebné uvedeno.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Care Centre

@Ivana Mrázková Hezký večer, Ivano, můžete prosím upřesnit, o jaký typ modemu se jedná (přesný model)? A chápu dobře, že kvůli tomu, že došlo k výměně modemu, musíte doplácet všechny splátky najednou? Takhle to myslíte? Musím se zeptat, protože takto tomu moc nerozumím.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Dobrý den Ondro,

ano,chápete dobře.

Kvůli tomu,že došlo k výměně modemu,tak musím doplatit všechny splátky najednou.

Modem je - ZYXEL VMG8623-T50B

Dobrý den Adolfe,

smlouvu jsem si samozřejmě řádně prostudovala.

To je totiž na prvním místě co vždy udělám.

 

Jestli smlouva obsahuje ustanovení, že při výměně modemu z důvodu jeho vady je nutno doplatit všechny splátky naráz, pak je ta smlouva divná a ještě divnější je, když na toto někdo ze zákazníků přistoupí...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Nevím, jestli bych u modemu cca za dvojku tak důkladně smlouvu studoval. Ale divné to je. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Tato smlouva právě nic takového neobsahuje,toto mi sdělili na prodejně,když jsem si byla vyzvednout ten vyměněný modem.

Takže jsem odešla bez něj,protože bych byla blázen abych na něco takového přistoupila.

Tak jsem tedy okamžitě žhavila zákaznickou linku a ejhle!... tam mi řekli to samé. No já nevěřila...

Další den jsem to zkusila znovu a opět to samé.

Sdělovat mohou na prodejně co chtějí, prostě bych vyzvedl opravený (vyměněný) modem a pak ihned napsal písemný požadavek na slevu z ceny za dobu, kdy nebylo prokazatelně možné službu využívat právě díky vadnému modemu.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Zdravím Sodekcz,

mě jde jen o princip ne o peníze.

Když jsme byli u T-Mobile,tak jsme vše měli v pronájmu a když jsem přišla na prodejnu s tím,že mám pomalý internet,tak první  

vyměnili modem za nový - okamžitě bez reklamace.Myslela jsem,že tak to bude i u VF.

Když jsem chtěla pronájem u VF,tak pouze stb,ale modem nelze.

Já měla od nich modem na tu dobu půjčený.Teď mi jde jen o to,že určitě porušili smlouvu.Chtěla bych,aby si ten nový modem

strčili za klobouk,protože díky zjištění ,, jaké kvalitní služby poskytují a jak jedonoduché řešení" mají  odcházím zpět k TM 

Tady pak pomuze jedine ČTU... 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community