Posted May 4, 20223 yr Dobrý den. Mám od VF na splátky modem,který bylo nutno reklamovat.Reklamace proběhla,výrobce potvrdil vadu a výměnu za nový. Ačkoliv smlouva s VF má končit v listopadu 2023,bylo mi řečeno abych modem doplatila naráz,že v tomto případě splátky nepokračují. Není toto náhodou porušení smlouvy ze strany VF? S pozdravem IM
May 5, 20223 yr Care Centre @Ivana Mrázková Hezký večer, Ivano, můžete prosím upřesnit, o jaký typ modemu se jedná (přesný model)? A chápu dobře, že kvůli tomu, že došlo k výměně modemu, musíte doplácet všechny splátky najednou? Takhle to myslíte? Musím se zeptat, protože takto tomu moc nerozumím. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
May 7, 20223 yr Dobrý den Ondro, ano,chápete dobře. Kvůli tomu,že došlo k výměně modemu,tak musím doplatit všechny splátky najednou. Modem je - ZYXEL VMG8623-T50B Dobrý den Adolfe, smlouvu jsem si samozřejmě řádně prostudovala. To je totiž na prvním místě co vždy udělám.
May 7, 20223 yr Jestli smlouva obsahuje ustanovení, že při výměně modemu z důvodu jeho vady je nutno doplatit všechny splátky naráz, pak je ta smlouva divná a ještě divnější je, když na toto někdo ze zákazníků přistoupí... - - - - -
May 7, 20223 yr Nevím, jestli bych u modemu cca za dvojku tak důkladně smlouvu studoval. Ale divné to je. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
May 7, 20223 yr Tato smlouva právě nic takového neobsahuje,toto mi sdělili na prodejně,když jsem si byla vyzvednout ten vyměněný modem. Takže jsem odešla bez něj,protože bych byla blázen abych na něco takového přistoupila. Tak jsem tedy okamžitě žhavila zákaznickou linku a ejhle!... tam mi řekli to samé. No já nevěřila... Další den jsem to zkusila znovu a opět to samé.
May 7, 20223 yr Sdělovat mohou na prodejně co chtějí, prostě bych vyzvedl opravený (vyměněný) modem a pak ihned napsal písemný požadavek na slevu z ceny za dobu, kdy nebylo prokazatelně možné službu využívat právě díky vadnému modemu. - - - - -
May 7, 20223 yr Zdravím Sodekcz, mě jde jen o princip ne o peníze. Když jsme byli u T-Mobile,tak jsme vše měli v pronájmu a když jsem přišla na prodejnu s tím,že mám pomalý internet,tak první vyměnili modem za nový - okamžitě bez reklamace.Myslela jsem,že tak to bude i u VF. Když jsem chtěla pronájem u VF,tak pouze stb,ale modem nelze. Já měla od nich modem na tu dobu půjčený.Teď mi jde jen o to,že určitě porušili smlouvu.Chtěla bych,aby si ten nový modem strčili za klobouk,protože díky zjištění ,, jaké kvalitní služby poskytují a jak jedonoduché řešení" mají odcházím zpět k TM
May 7, 20223 yr Tady pak pomuze jedine ČTU... Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.