Ivana Mrázková Posted May 4 Share Posted May 4 Dobrý den. Mám od VF na splátky modem,který bylo nutno reklamovat.Reklamace proběhla,výrobce potvrdil vadu a výměnu za nový. Ačkoliv smlouva s VF má končit v listopadu 2023,bylo mi řečeno abych modem doplatila naráz,že v tomto případě splátky nepokračují. Není toto náhodou porušení smlouvy ze strany VF? S pozdravem IM Quote 100 Mb/s - Klasik modem,settopbox Podlešín Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 4 Share Posted May 4 Chce si to dobře prostudovat smlouvu, kde je vše potřebné uvedeno. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondra - Vodafone Posted May 5 Share Posted May 5 @Ivana Mrázková Hezký večer, Ivano, můžete prosím upřesnit, o jaký typ modemu se jedná (přesný model)? A chápu dobře, že kvůli tomu, že došlo k výměně modemu, musíte doplácet všechny splátky najednou? Takhle to myslíte? Musím se zeptat, protože takto tomu moc nerozumím. Quote 500 Mb/s ∞ GB Komplet VTV box Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivana Mrázková Posted May 7 Author Share Posted May 7 Dobrý den Ondro, ano,chápete dobře. Kvůli tomu,že došlo k výměně modemu,tak musím doplatit všechny splátky najednou. Modem je - ZYXEL VMG8623-T50B Dobrý den Adolfe, smlouvu jsem si samozřejmě řádně prostudovala. To je totiž na prvním místě co vždy udělám. 1 Quote 100 Mb/s - Klasik modem,settopbox Podlešín Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 7 Share Posted May 7 Jestli smlouva obsahuje ustanovení, že při výměně modemu z důvodu jeho vady je nutno doplatit všechny splátky naráz, pak je ta smlouva divná a ještě divnější je, když na toto někdo ze zákazníků přistoupí... Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted May 7 Share Posted May 7 Nevím, jestli bych u modemu cca za dvojku tak důkladně smlouvu studoval. Ale divné to je. Quote Jiná služba - - Bridge Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivana Mrázková Posted May 7 Author Share Posted May 7 Tato smlouva právě nic takového neobsahuje,toto mi sdělili na prodejně,když jsem si byla vyzvednout ten vyměněný modem. Takže jsem odešla bez něj,protože bych byla blázen abych na něco takového přistoupila. Tak jsem tedy okamžitě žhavila zákaznickou linku a ejhle!... tam mi řekli to samé. No já nevěřila... Další den jsem to zkusila znovu a opět to samé. Quote 100 Mb/s - Klasik modem,settopbox Podlešín Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 7 Share Posted May 7 Sdělovat mohou na prodejně co chtějí, prostě bych vyzvedl opravený (vyměněný) modem a pak ihned napsal písemný požadavek na slevu z ceny za dobu, kdy nebylo prokazatelně možné službu využívat právě díky vadnému modemu. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivana Mrázková Posted May 7 Author Share Posted May 7 Zdravím Sodekcz, mě jde jen o princip ne o peníze. Když jsme byli u T-Mobile,tak jsme vše měli v pronájmu a když jsem přišla na prodejnu s tím,že mám pomalý internet,tak první vyměnili modem za nový - okamžitě bez reklamace.Myslela jsem,že tak to bude i u VF. Když jsem chtěla pronájem u VF,tak pouze stb,ale modem nelze. Já měla od nich modem na tu dobu půjčený.Teď mi jde jen o to,že určitě porušili smlouvu.Chtěla bych,aby si ten nový modem strčili za klobouk,protože díky zjištění ,, jaké kvalitní služby poskytují a jak jedonoduché řešení" mají odcházím zpět k TM Quote 100 Mb/s - Klasik modem,settopbox Podlešín Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tube Posted May 7 Share Posted May 7 Tady pak pomuze jedine ČTU... Quote 300 Mb/s Jiná služba - Cisco EPC3208 Ostrava - Zábřeh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.