Odesláno 7. května 2022 3 roky Celý příběh je dost nedůvěryhodný - např. proč by někde na prodejně chtěli doplácet jakési paušály? Případné doplacení by přišlo ve Vyúčtování a nikdo v prodejně by ho neřešil. Spíš to tak vypadá, že ona oprava modemu nebyla v rámci záruky, ale placená třeba kvůli poškození ze strany zákazníka. Pak by se dalo vysvětlit, že chce VF něco doplatit. - - - - -
Odesláno 7. května 2022 3 roky A jak vám to Vodafone zdůvodnil, že po vás chce doplatit celou částku? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 7. května 2022 3 roky Zdravím tomus, odpověděli,že to tak mají Adolfe,já o žádném paušálu nemluvila nýbrž o doplacení splátek.A nedůvěryhodný příběh?Toto by ani v televizi nevymysleli. Bohužel je to skutečný případ. Modem byl v záruce,poškozený mou vinou nebyl a výrobce uznal technickou závadu. Až budu chtít psát science fiction,nebudu psát sem!
Odesláno 7. května 2022 3 roky Pracoval jsem na prodejně Vodafone, a to co vám řekli na prodejně je nesmysl, pouze ve speciálním systému vám vydají nový modem, a uzavřou požadavek na reklamaci. Pokud vám toto tvrdí tak ať zavolají na reklamace a ať vám to potvrdí také, což nepotvrdi protože to tak není, případně opravdu coi nebo ctu Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 7. května 2022 3 roky No, co na to @Martin - Vodafone @Ondra - Vodafone@Veronika - Vodafone a spol? Poradíte něco Ivaně? Vysvětlíte jak jsou nastavené podmínky při závadě modemu? Tohle je přesně záležitost, se kterou jí my ostatní poradit nemůžeme. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 8. května 2022 3 roky @Ivana Mrázková tady zasílám reklamační řád , je to článek VI. https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/954/reklamace_zbozi.pdf https://www.vodafone.cz/podminky/navrh-smlouvy/vodafone-splatky/podminky-sluzby-vodafone-splatky/ část C (Vady zařízení), budu citovat "Pokud zákazník zvolí v případě uznané reklamace výměnu Zařízení za jiné, splátky se převádějí na nové Zařízení. Povinnost zákazníka hradit řádně a včas dohodnuté měsíční splátky Zařízení zůstává zachována." takže Vám opravdu nemůžou přikázat doplavení splátek Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 8. května 2022 3 roky Dobrý den,moc děkuji. Tady člověk vidí jak si dělají svá pravidla. Veškeré platby za vyúčtování dostali vždy včas. Asi jsem je moc otravovala,že se nám seká televize a je zpomalený internet. Na základě toho mi na zákaznické lince doporučili reklamovat modem.Když mi přišla zpráva,že výrobce uznal vadu,byla jsem ráda,že konečně bude klid.Jak vidíte,klid stejně není.
Odesláno 9. května 2022 3 roky Centrum péče @Ivana MrázkováPěkné odpoledne, oficiální stížnost můžete poslat písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám a to přes https://tam.je/forum . Na vše se podíváme. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.