Jump to content

SMS zpráva s údaji k platbě


mirij
 Share

Recommended Posts

Adolfe, tohle ale není vůbec o tom "komu není rady, tomu není pomoci". Ani to není o tom "čas ukáže kdo měl pravdu".  Ale to Vy asi nikdy nepochopíte.

Chtěl jste pomoci, ano, ale já Vaše řešení nepřijal (a to je moje věc) a Vám to prostě nějak osobně stále vadí.

Já tady vedu spor mezi mnou a Vodafonem, ne mezi mnou a Vámi. Je to spor úplně mimo Vás, Vás se netýká, Vám ty SMSky zůstanou. Takže pokud chcete POUZE pomáhat a nikoho v diskuzi zraňovat tak už byste sem nijak netaktně neměl psát. Vy jste spokojený uživatel tak jím zůstaňte a nenuťte nikomu svá řešení věcí, své názory.

 

Je mi lhostejné jakou Vy máte svoji pravdu - naprosto, o to tady vůbec nejde, nechte si ji.

  • Agree 1
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

A nejde smazat telefonní kontakt z profilu uživatele? Pak by Vodafone tyto sms neměl kam posílat. Přece není povinnost míti mobilní telefon, tak by to číslo mělo jít smazat. Horší to bude u uživatelů co mají u Vodafone ještě i sim kartu, tam číslo jen tak zatajit nepůjde 

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Vodafone Box, Compal, UPC telefon
  • Opava
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@Ivo2003 Toto není dobré řešení. Povinnost uvést mobilní kontaktní číslo vyplývá ze Všeobecných podmínek, vysvětlujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/kontaktni-osoba-kontaktni-cislo/. Hlavně jde ale o to, že pokud nám neuvedete aktuální kontaktní číslo, může to pak v budoucnu způsobit potíže když třeba zapomenete své heslo (nedorazí vám po ověření nové), nedostanete důležitou zprávu o změně podmínek, plánované změně či výpadku, upozornění na zapomenutou platbu atp. Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... 

  • Agree 2
  • Optical 500 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV Premium box
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

@mirijdobrý den jak píše @Adolf.Shitleropravdu toto není možné kvůli individuálním klientům, pracuji v oboru telekomunikací sice u jiného operátora, ale vím jako nynější zaměstnanec TELCO a předchozí zaměstnanec společnosti Vodafone že toto určitě neudělají, a nemá cenu se o to snažit. Jinak tyto SMS mají všichni operátoři stejné , nějak Vás nenutím, byste souhlasil s mým názorem, jen to říkám jako zaměstnanec Telco oboru a zároveň jako zákazník

  • Agree 1
  • Kabel 1000 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Vodafone Station, VTV box, exUPC Telefon
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

S výrazem " tyto SMS mají všichni operátoři stejné " nemohu souhlasit. Pokud platím inkasem nebo SIPO, tak mě tyto zprávy k ničemu nejsou a např. od O2 jsem nikdy takové upozornění nedostal.

  • Agree 2
  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Link to comment
Share on other sites

Tak teď jsem koukal na služby v Muj Vodafone a je tam sekce "Informační SMS"  kdy bz to mělo jít vypnout, tak komu to vadí může to zkusit.

 

image.thumb.png.3cd1695388a91910e8a325fcb96ddaf6.png

  • 150 Mb/s
  • 1 GB
  • Klasik
  • Compal black, CA modul
  • Praha 10
Link to comment
Share on other sites

Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Nemám mobil od Vodafonu a SMS o vyúčtování chodí. Emaily chodí taky, tam navíc informace o zaplacení.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, tomus napsal:

Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily.

Sorry, já to nedočetl celé 😞 Jsem blb

  • 150 Mb/s
  • 1 GB
  • Klasik
  • Compal black, CA modul
  • Praha 10
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
V 4. 5. 2022 v 10:26, kautskym napsal:

tyto SMS mají všichni operátoři stejné

Tak např. T-Mobile: tam tyto SMS-sky jsou také ale, světe div se, lze je vypnout. Buď v Můj T-Moble->Vyúčtování > Notifikace k vyúčtování a v této sekci lze ty SMS-sky vypnout.

Nebo přes hlasový automat:

image.png.73f90feebffe512c4263dc36e5b3862d.png

 

V 4. 5. 2022 v 10:09, Ondra - Vodafone napsal:

Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... 

Nechci je mít vůbec ani v přijaté poště kdy tam svítí nepřečtená příchozí zpráva (a nutí mne to otevřít ji a číst). Aby to vůbec nijak nepoutalo mou pozornost. Chápete??

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...