mirij Posted April 22 Author Share Posted April 22 Adolfe, tohle ale není vůbec o tom "komu není rady, tomu není pomoci". Ani to není o tom "čas ukáže kdo měl pravdu". Ale to Vy asi nikdy nepochopíte. Chtěl jste pomoci, ano, ale já Vaše řešení nepřijal (a to je moje věc) a Vám to prostě nějak osobně stále vadí. Já tady vedu spor mezi mnou a Vodafonem, ne mezi mnou a Vámi. Je to spor úplně mimo Vás, Vás se netýká, Vám ty SMSky zůstanou. Takže pokud chcete POUZE pomáhat a nikoho v diskuzi zraňovat tak už byste sem nijak netaktně neměl psát. Vy jste spokojený uživatel tak jím zůstaňte a nenuťte nikomu svá řešení věcí, své názory. Je mi lhostejné jakou Vy máte svoji pravdu - naprosto, o to tady vůbec nejde, nechte si ji. 1 Quote Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted April 26 Share Posted April 26 A nejde smazat telefonní kontakt z profilu uživatele? Pak by Vodafone tyto sms neměl kam posílat. Přece není povinnost míti mobilní telefon, tak by to číslo mělo jít smazat. Horší to bude u uživatelů co mají u Vodafone ještě i sim kartu, tam číslo jen tak zatajit nepůjde Quote 50 Mb/s - Klasik Vodafone Box, Compal, UPC telefon Ostrava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted May 4 Help center Share Posted May 4 @Ivo2003 Toto není dobré řešení. Povinnost uvést mobilní kontaktní číslo vyplývá ze Všeobecných podmínek, vysvětlujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/kontaktni-osoba-kontaktni-cislo/. Hlavně jde ale o to, že pokud nám neuvedete aktuální kontaktní číslo, může to pak v budoucnu způsobit potíže když třeba zapomenete své heslo (nedorazí vám po ověření nové), nedostanete důležitou zprávu o změně podmínek, plánované změně či výpadku, upozornění na zapomenutou platbu atp. Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... 2 Quote 500 Mb/s ∞ GB Komplet VTV box Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted May 4 Share Posted May 4 @mirijdobrý den jak píše @Adolf.Shitleropravdu toto není možné kvůli individuálním klientům, pracuji v oboru telekomunikací sice u jiného operátora, ale vím jako nynější zaměstnanec TELCO a předchozí zaměstnanec společnosti Vodafone že toto určitě neudělají, a nemá cenu se o to snažit. Jinak tyto SMS mají všichni operátoři stejné , nějak Vás nenutím, byste souhlasil s mým názorem, jen to říkám jako zaměstnanec Telco oboru a zároveň jako zákazník 1 Quote Kabel 1000 Mb/s Premium 5G Komplet 1x Vodafone Station, 1x VTV Set-top-box Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrmet Posted May 5 Share Posted May 5 S výrazem " tyto SMS mají všichni operátoři stejné " nemohu souhlasit. Pokud platím inkasem nebo SIPO, tak mě tyto zprávy k ničemu nejsou a např. od O2 jsem nikdy takové upozornění nedostal. 2 Quote Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted May 11 Share Posted May 11 Tak teď jsem koukal na služby v Muj Vodafone a je tam sekce "Informační SMS" kdy bz to mělo jít vypnout, tak komu to vadí může to zkusit. Quote 150 Mb/s 1 GB Klasik Compal black, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 11 Share Posted May 11 Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenny Posted May 11 Share Posted May 11 Nemám mobil od Vodafonu a SMS o vyúčtování chodí. Emaily chodí taky, tam navíc informace o zaplacení. Quote 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted May 11 Share Posted May 11 před 2 hodinami, tomus napsal: Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily. Sorry, já to nedočetl celé 😞 Jsem blb Quote 150 Mb/s 1 GB Klasik Compal black, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.